• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Goeeed, ik ga een hoofdstukje schrijven ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben bezig met nog een Tribute :].


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Yaaaaay :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga het toch oowk maar eens proberen ik verzin maar wat ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Seeder schreef:
    Yaaaaay :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Goeeed, ik ga een hoofdstukje schrijven ^^


    YAAYY (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    District: eeuw 5 daar is nog niemand xd

    Naam: Maleisia Scott

    Bijnaam:Eisia

    Geslacht: meisje

    Leeftijd: 13

    Innerlijk: Ze is een echte vechter, maar laat zich niet graag zien. Ze doet het liefst zo zacht mogelijk en probeert gebruikt te maken van haar lengte. Verder kan ze niet tegen haar verlies en probeert ze gebruik te maken van haar leeftijd tegenover de kijkers.

    Uiterlijk (met foto!):


    Rol:

    Goed in: Vriendschap sluiten, zich verstoppen, rennen en klimmen

    Slecht in: met wapens omgaan, nadenken voor ze iets doet

    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Ze kan eigenlijk helemaal niet met wapens om gaan en probeert zich daarom het liefst te verstoppen

    Beroep ouders: Werkloos ze heeft een heel arm gezin.

    *Overige informatie over familie: Ze woont samen met haar moeder, vader en broer in een klein huisje, ze hebben weinig eten en leven opnieuw van de bonnen.

    Districtsaandenken: Een bedeltje met een ster er aan

    *Extra:

    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Niets ze probeert iedereen het liefst te vermijden

    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Ze gaat ergens in het midden dood, doordat ze werd ontdekt en daarna werd neergestoken door wat weet ik niet

    Zo weer ff een personage verzonnen ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Senks :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay, meet Scarlett!

    Rol: Tribuut
    District: 6
    Naam: Scarlett Faith Griffin.
    Bijnaam: Scar (I suck at nicknames!)
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Zeventien.
    Innerlijk: Scarlett is erg koppig, maar ook een doorzetter. Ze is niet erg wat je noemt sociaal, eerder wantrouwig. Ze vertrouwt nooit mensen op het eerste gezicht en komt soms nogoal bitcherig over. Stiekem is Scarlett superbeschermend en een vriendelijk persoon. Thuis heeft ze drie zusjes en twee broertjes om voor te zorgen, omdat haar moeder altijd ziek is en haar broer acht maanden geleden aan diezelfde ziekte overleden is. Daarom heeft ze nog altijd een ziekelijke haat tegen het Capitool.
    Scarlett kan goed met messen en zwaarden omgaan, dat oefende ze vroeger altijd met haar broer. Ze weet dat ze nauwelijks kans heeft om te overleven in de arena en ze is verschrikkelijk bang dat haar gezin sterft als ze niet meer terugkomt.
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft lang, donkerrood haar dat een beetje krult. Haar ogen zijn blauw en vallen enorm op in haar verder redelijk bleke gezicht. Meestal heeft ze lichte wallen onder haar ogen aangezien haar jongste zusje hele nachten door huilt en er niemand is om haar te troosten. Scarlett is slechts 1.68 lang.
    Goed in: Met messen vechten. Scarlett kan ook goed voor haar eten zorgen aangezien ze thuis voor alles zorgt.
    Slecht in: Scarlett is af en toe erg roekeloos en ze kan niet klimmen aangezien ze hoogtevrees heeft.
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Messen/zwaarden.
    Beroep ouders: /Geen zin om te bedenken./ :3
    *Overige informatie over familie: Scarletts grootste zorg is haar familie. Ze zorgt samen met haar vader voor het gezin, aangezien haar moeder ernstig ziek is. Scarlett zorgt voor haar zusje Amana van vijf, Leah van zeven en Isabelle van tien. Haar broertjes zijn een tweeling van beide veertien jaar oud.
    Districtsaandenken: Een oud, gerafeld bandje met zeven verschillend gekleurde draadjes die door elkaar gevlochten zijn. De zeven kleuren staan voor de kinderen van het gezin waar Scarlett in leeft.
    *Extra: Scarlett's grootste angst was om getrokken te worden voor de spelen, wat nu dus werkelijkheid is geworden.
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Dat is aan jou!
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: In een gevecht prob. Of verzin zelf maar wat, ben hier heel slecht in. :3

    Ik weet het, het is heel slecht maar had echt géén inspiratie meer.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ow, dankjewel ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoezoow heel slecht,, als ik niets weet heb ik een een of ander stom verhaal,, zie myn tributen xd
    Owjaaw je stylist is egt vet gaaff <3


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Oh, en ik heb nog een heleboel jongens nodig, dus als mensen willen invullen: nu liever een jongen dan een meisje C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb al 1 jongen gemaakt en voorspelt dat er meer meisjes zouden zijn xd
    ik zou kijken ik denk niet dat het geweldig wordt of dat ik egt iets ga maken ;p


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Als mijn brein niet ondertussen is overleden zal ik nog proberen een jongen te maken :'D.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rol: Tribuut

    District: 7

    Naam: Rich Monday

    Bijnaam: Rich

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 18

    Innerlijk: Rich baalt snel en geeft de moed snel op, hij is lui en doet nergens de moeite voor. Hij is dus niet egt een geweldige kandidaat, maar als hij onderdruk staat veranderd alles, hij weet dan snel te handelen en even zijn klachten te vergeten.

    Uiterlijk: Hij heeft oranje rood haar, en is wat dikker dan andere mensen maar niet dik, hij heeft glansde groene ogen en is best lang.
    Goed in: Hij kan goed tegen de spanning en de druk in de arena

    Slecht in: Opletten en hoop hebben

    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Een mes voor als hij snel moet handelen, deze verstopt hij in zijn broek

    Beroep ouders: -

    *Overige informatie over familie: Rich is niet gewend om veel te doen en relaxte het liefst tegen een boom als hij eigenlijk het hout moest hakken. Verder heeft hij het thuis redelijk goed

    Districtsaandenken: een klein met hout gevlochten mannen ketting xd

    *Extra: Rich baalt verschrikkelijk dat net dat hij bijna 19 wordt, hij wordt getrokken voor de hunger games.

    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?:
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.:

    Okeej dees is dus egt vreselijk xd,, maak hem maar snel dood xd

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:48 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.