• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Tribuut
    District: 4
    Naam: Ryan Scott Vance
    Bijnaam: /
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Zestien.
    Innerlijk: Ryan is een jongen waar niet zo goed hoogte van te krijgen is. Het lijkt alsof je hem kan vertrouwen maar hij steekt zonder aarzelen een mes in je rug als het moet. Ryan aarzelt niet om mensen te vermoorden en hij kan direct je zwakke plekken doorzien. Hij heeft lang getraint, en hoewel hij wist dat het capitool geen macht meer had en de hunger games er niet meer waren heeft hij altijd gehoopt dat hij zichzelf nog eens kon bewijzen. Het lijkt alsof Ryan om niemand geeft, hij is als klein kind achtergelaten bij mensen die hij tot op de dag van vandaag niet mag en niet als familie beschouwd. Ryan is een geweldige acteur en kan heel charmant zijn als hij wilt. Zijn tactiek in de spelen is dan ook mensen hem te laten vertrouwen en toeslaan als de tijd volgens hem gekomen is.
    Uiterlijk (met foto!):


    Ryan heeft kort, bruin haar dat altijd warrig zit. Zijn ogen zijn donker en stralen een zekere mysterieusheid uit die de meeste meisjes maar al te graag zien. Ryan is gebruind door het vele vissen dat hij doet, en hij is ontzettend gespierd.
    Goed in: Zijn kracht gebruiken, mensen laten denken dat hij betrouwbaar is.
    Slecht in: Tactieken bedenken, strategisch nadenken.
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Bijlen, zware wapens etc.
    Beroep ouders: /
    Districtsaandenken: Een oude dolk die al generaties in de familie is.
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Verzin jij maar. :'D
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Gevecht, maakt niet uit wanneer.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik vind dat Ryan de zoon van Fin moet zijn. *kruist armen over elkaar*


    help

    Charybdis schreef:
    Ik vind dat Ryan de zoon van Fin moet zijn. *kruist armen over elkaar*

    Alléén omdat jij het bent(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Alléén omdat jij het bent(cat)


    GA JE HET DOEN? ^^

    Het kan me niet schelen dat er teveel tijd tussen zit. Of je kunt doen dat het FInnicks kleinzoon is. Dan is Annie oma ^^


    help

    Vraagje: Bij Ryan staat er Districtsaandenken een dolk, maar je mag toch geen wapens meenemen in de arena?


    help

    Charybdis schreef:
    Vraagje: Bij Ryan staat er Districtsaandenken een dolk, maar je mag toch geen wapens meenemen in de arena?

    Ik pas het wel aan in mijn story(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Okay, ik ben ff aan het spammen...

    Maar nog een vraagje: als Ryan Finnicks nageslacht zou zijn, dan klopt zijn achternaam niet. XD

    Njah, ik denk dat het niet gaat kloppen qua leeftijd enzo iniedergeval. JE KUNT FINNICKS ZOON WELNOG ALTIJD EEN ROL LATEN SPELEN =D


    help

    Charybdis schreef:
    Okay, ik ben ff aan het spammen...

    Maar nog een vraagje: als Ryan Finnicks nageslacht zou zijn, dan klopt zijn achternaam niet. XD

    Njah, ik denk dat het niet gaat kloppen qua leeftijd enzo iniedergeval. JE KUNT FINNICKS ZOON WELNOG ALTIJD EEN ROL LATEN SPELEN =D

    Annie heeft hun achternamen veranderd omdat ze niet herkend wilde worden en het verdriet van Finnicks dood wilde verwerken, door niet steeds aan hem herinnerd te willen worden. Nou tevreden?(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hahaha, jullie zijn dik aan het discussiëren over mijn rol.
    Geen zorgen, ik vind het geweldig alleen Finnick is zo lief en Ryan helemaal niet. x]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Seeder schreef:
    (...)
    Annie heeft hun achternamen veranderd omdat ze niet herkend wilde worden en het verdriet van Finnicks dood wilde verwerken, door niet steeds aan hem herinnerd te willen worden. Nou tevreden?(cat)


    Heel erg. ^^


    help

    wnr komt er weer een nieuw hoofdstuk?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rol: Vrouwelijk tribuut
    District: 3
    Naam: Thera Redknapp
    Bijnaam: Thera betekent 'De Jaagster'. Vandaar dat ze vaak Hunter word genoemd. Daarbij komt dat Thera ook daadwerkelijk goed kan jagen.
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Thera is een heel intelligent meisje met een grote dosis doorzettingsvermogen. Ze heeft een sterke persoonlijkheid en een ijzersterke wil. Hierdoor kan ze erg koppig zijn. Haar ouders hebben haar geleerd om altijd voor haar mening op te komen en vooral altijd zichzelf te zijn. Ze is opgegroeid met sterke haatgevoelens tegenover het Capitool. Toen ze werd getrokken om mee te doen aan deze Hongerspelen was ze woedend. Ze is vastbesloten om te winnen en hierdoor aan de mensen in het Capitool te laten zie dat zelfs de Hongerspelen haar niet klein krijgen.
    Uiterlijk:


    Thera is een meisje van gemiddelde lengte. Ze is niet bijzonder gespierd. Haar bruine haren draagt ze in haar vrije tijd vaak los, maar soms vind ze het fijner om ze bij elkaar te houden door middel van een knotje of een hoge staart. Ze heeft er een hekel aan als haar gevlochten is.
    Goed in: Ze kan zich heel snel en geruisloos voortbewegen. Ook heeft ze een heel scherp zicht en gehoor. Ze is een goede jager. Hierdoor is het voor Thera geen enkel probleem om in de natuur aan eten te komen. Thera weet ook veel over planten. Ze bezit over een uitstekende vechttechniek waardoor ze ondanks haar gebrek aan veel kracht toch kan winnen in een gevecht van man tot man. Thera heeft in District 13 een opleiding tot soldaat gevolgd en ze heeft hier geleerd goed met wapens om moet gaan. Ze kan heel precies richten.
    Slecht in: Camouflage is nooit haar sterkste kant geweest. Ze kan zich wel goed verschuilen, maar echt onzichtbaar zal ze nooit worden. MEt zware wapens kan ze ook niet zo goed overweg. Als ze de enige beschikbare wapens bijlen en zwaarden zouden zijn, dan kan ze die net zo goed niet meenemen.
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Ze is erg goed in messenwerpen. Ze mist haar doel nooit. Ook kan ze goed omgaan met pijl en boog. Dit vind ze een fijn wapen om te gebruiken bij de jacht, maar haar voorkeur gaat toch uit naar messen.
    Beroep ouders: Haar moeder is altijd al dokter geweest. Haar vader is altijd al heel technisch geweest maar heeft in District 13 nooit gewerkt omdat hij niet wilde bijdragen aan het steeds sterker worden van het Capitool.
    Overige informatie over familie: Toen zij zich aansloten bij de rebellen is Thera met haar vader naar District 13 verhuisd. Vanuit daar hielp hij de rebellen met het inbreken in de systemen van het Capitool. Thera begon aan een opleiding als soldaat zodat zij mee zou kunnen vechten in de het rebellenleger. Haar moeder is nooit meegekomen naar District 13. Zij reisde door verschillende districten om daar de slachtoffers te verzorgen.
    Extra: Ondanks dat District 3 het technologiedistrict is, is ze hier nooit erg handig mee geweest. Ze heeft haar moeders talent voor genezing meegekregen. Thera weet alles over de geneeskrachtige werking van sommige planten en weet ook veel over wondverzorging.
    Districtsaandenken: Ze is al heel lang niet meer in haar eigen district geweest. Toen ze vertrok naar District 13 heeft ze niets meegenomen. Daarom heeft ze nu geen districtsaandenken.
    Vriend/vijand van May?: Vriend, tenzij jij het anders had bedacht.
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Ik wil graag dat ze als een van de laatste overblijft en dan uiteindelijk dood gaat in een gevecht ofzo. Of dat ze zich opoffert voor May. Haha. Maar het blijft jouw verhaal. Dus doe maar wat.

    Ik weet het, ik zou al veel eerder een tribuut maken. Maar ik had het heel druk.(cat)
    Nu heb ik er eindelijk tijd voor. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:07 ]


    Winter is coming.

    Oh, dankjewel, hij is echt super uitgebreid C:
    En ik was weg D: Daarom even geen nieuw hoofdstuk, sowweh D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.