• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik merk dat hij ervan geniet, en trek hem nog dichter tegen me aan. Er zitten nu letterlijk millimeters tussen ons in, Mijn handen glijden naar zijn kont en ik laat ze daar rusten, terwijl ik me helemaal op zijn lippen focus.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa
    'Inderdaad,' zeg ik grinnikend.
    Zelfs andere Londenaars zeggen dat ik soms ontzettend duur en bekakt praat terwijl ik het toch daar vandaan heb dus erg moeilijk is het niet te raden. 'Is mijn accent echt zo erg?' Vraag ik lachend.


    Remember to be ridiculous.

    Luciano
    Ik streel met mijn vingers over haar gehele bovenlichaam en gezicht. Ik veeg wat haren uit haar gezicht en nek. Ze geniet duidelijk en dat zorgt ervoor dat ik me prettig voel. Er is niets aan om een meisje te zoenen dat er zelf niet van geniet, het lijkt sowieso alsof er niets aan zal zijn om ooit nog een ander meisje als Rose-Anne te zoenen.


    Remember to be ridiculous.

    [Faegan is in slaap gevallen]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    'Niet zo erg, ik ben gewoon goed in het onderscheiden van accenten. Bij de meesten hoor ik meteen uit welk land ze afkomstig zijn.' zei ik en lachte vrolijk met haar mee. Voor ik het besefte waren we al in de eetzaal. 'We zijn er.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:37 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Zijn vingers voelen zacht aan, en een kleine kreun ontsnapt alweer mijn lippen. Ik ben er nu al gewend dat Luciano dingen met mij doet die in niet onder controle kan houden. Ik voel dat mijn nagels wel erg diep in zijn huid zitten en verplaats ze naar een andere plek.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk rond. 'Ik zie het,' zeg ik. 'Zit je hier al langer op school of heb je vandaag ontzettend snel de weg weten te vinden?'
    Ik kijk hem glimlachend aan. Nou ja, ik kijk glimlachend naar zijn bovenlichaam maar dat staat toch bijna aan elkaar gelijk? Denk ik.

    Luciano Sapritsi
    Ik voel haar vingers zich op een van mijn littekens drukken en ik verschuif ze een klein stukje voor ik weer doorga met het strelen van haar lichaam. Hoewel de littekens oud zijn en geen pijn meer doen heb ik er toch geen zin in dat het straks gaat bloeden.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Het was best amusant hoe ze telkens niet hoger dan mijn borstkas kon kijken. Ik kon het dan ook niet laten om even te grinniken.
    'Dit is mijn vierde jaar op Secondry.' zei ik terwijl ik naar beneden keek, naar haar gezicht. Ik glimlachte even.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk glimlachend omhoog. 'Het lijkt me een geweldige school,' zeg ik. 'Maar mijn ouders wouden me niet eerder laten gaan.'
    Deze jongen was groot en behoorlijk breed en ik voelde me tegenover hem ontzettend teer. Ik stak net boven zijn middel uit maar het deerde me niet. Ik was er intussen wel aan gewend.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik merk dat hij mijn vingers verplaatst en realiseer me dat het waarschijnlijk een litteken was.'sorry,' fluister ik. Ik kan om een of andere reden niet stil blijven liggen en gooi mijn benen weer om zijn middel. Nu hang ik als een soort aapje met mijn onderrug van de grond, en mijn armen en benen op zijn rug.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    'Maakt niet uit,' zeg ik zacht. 'Ik voelde het echt maar amper.'
    Ik glimach als ik voel dat ze mijn benen om mijn middel gooit. Ik laat mijn handen langzaam langs haar zij naar beneden glijden en ga ermee onder haar shirt. Ik laat mijn handen heel langzaam weer een stukje omhoog glijden, wetend dat zodra ze verstijfd ik mijn handen weer gewoon op haar shirt zal leggen.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik glimlach en ontspan, voor zover dat gaat als je als een aapje hangt. Ik druk mijn lippen op zijn voorhoofd, en laat zijn handen hun eigen weg gaan. Dan laat ik mijn lippen zakken naar zijn neus, om weer te eindigen bij zijn mond.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    Ik kon het niet laten haar glimlachend aan te kijken. Voor zover ik haar kende, was ze een erg aardig meisje.
    'Kom, dan gaan we iets eten. Ik sterf hier bijna.' zei ik lachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ze blijft onspannen en ik laat mijn handen vlak boven het allesmalse gedeelte van haar lichaam liggen. Haar lippen raken die van mij weer en er gaan elektrische schokken door me heen.

    Caressa Amora Liverly
    'Graag,' zeg ik. 'Ik heb ook honger, daarom sprak ik je in eerste instantie aan.'
    Ik kijk een beetje rond. De zaal is gigantisch. Ik glimlach en huppel naar de kaart om te kijken wat er is.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik stapte rustig achter haar aan en nam ook een kaart. Ik wist hem al zo goed als vanbuiten, maar elk jaar verandert er wel iets aan. Dus was het het best dat ik nog maar eens keek.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe