• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano
    Ik zet haar op haar bed en ga naast haar zitten. 'Kies jij maar,' zeg ik. 'Wat vindt jij het leukst om te spelen?'
    Ik kijk haar glimlachend aan en kan het niet laten om haar een kus op haar voorhoofd te geven.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik pak mijn gitaar en denk even na. 'Small bump,' zeg ik dan. Ik begin voorzichtig, maar kom er na een tijdje helemaal in.
    Cos you are my one, and only.
    You can wrap your fingers round my thumb
    and hold me tight.
    Oh, you are my one, and only.
    You can wrap your fingers round my thumb
    and hold me tight.
    You will be alright.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    Ik glimlach. Ze is echt goed. Als ze klaar is applaudisseer ik zacht. 'Je bent echt heel goed,' zeg ik. 'Treed je ook wel eens op?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik bloos 'Soms, maar alleen in kleine pubs en lokale talentenwedstrijden,' antwoord ik. 'Maar zo goed ben ik niet, hoor,' voeg ik eraan toe.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    Ik kijk haar ongelovig aan. 'Niet zo goed?' Vraag ik. 'Als je bedenkt dat je naast het spelen ook nog rijdt op topniveau dan heb je een enorm talent.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik word nog roder. 'Maar toch niet zo getalenteerd als je bedenkt dat ik maar op niveau 7 zit en hier ben toegelaten omdat ik 5 kantjes vol heb geschreven over waarom ik hier thuishoor,' Zeg ik met een zwakke glimlach.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    'Schrijftalent heb je dus ook, anders laten ze je niet zomaar toe op een brief' zeg ik. 'Is er iets dat je niet kan? Ik begin een minderwaardigheid complex op te lopen hiero.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'er zijn genoeg dingen die ik niet kan, grappig zijn, tekenen, wiskunde, Frans,' som ik op. 'had ik je trouwens al verteld dat ik 6 jaar ballet heb gedaan?' voeg ik er plagend aan toe.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    'Nee,' antwoord ik. 'Heb ik al verteld dat ik voor wiskunde alleen maar negens en tienen haal en geen Frans heb?'
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Toch nog ergens goed in.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    ´inderdaad, dus je moet niet zo zeuren,+ zeg ik terwijl ik hem in zijn buik prik. Ik zet mijn gitaar weer terug en kruip naar hem toe. Voorzichtig ga ik op zijn schoot zitten, en ik leun tegen zijn borstkas aan. Een blije zucht ontsnapt aan mijn lippen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op haar haar. Ik snuif haar geur op. Ze ruikt lekker, een beetje bloemig. 'Je ruikt lekker,' mompel ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    ´dankje, denk ik,´ zeg ik zacht. Net als ik lekker tegen hem aanlig, bedenk ik me dat ik muziek wil. Ik strek mijn arm uit en pak het afstandsbedieninkje van mijn Ipod boxen. ´vind je het erg als ik hem aanzet?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    'Nee hoor,' zeg ik. 'Ik houd wel van muziek.'
    Ik kietel haar een beetje en ze krimpt ineen.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'Niet doen, dat kietelt,' zeg ik lachend terwijl ik op het aan knopje druk. Een seconde later vult de rustige melodie van 'The climb' door de kamer.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:10 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    Ik blijf haar een beetje kietelen. 'Ik stop,' zeg ik.
    Nog voor ze kan reageren draai ik haar half om en druk mijn lippen zachtjes op de hare terwijl ik mijn hand in haar nek leg.


    Remember to be ridiculous.