• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne
    nog voordat ik kan antwoorden, drukt hij zijn lippen op de mijne.. Zijn hand glijd naar mijn nek en ik leg die van mij om zijn middel terwijl ik dichter naar hem toe schuif. Ik verplaats mijn benen zodat ze naast me op de grond liggen en leun voorzichtig tegen hem aan, met mijn lippen nog tegen die van hem gedrukt.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:47 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Soepel sprong ik met Faegans hulp op de ruwe planken van de hooizolder. Ik wankeldende even maar hervond al gauw mijn evenwicht en liet me naast Faegan in het hooi zakken. Het gedroogde gras kriebelde in mijn neus en ik niesde. Charming. Ik draaide me een beetje tot ik goed lag en draaide mijn hoofd toen naar Faegan.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "Hier kunnen we even rustig babbelen."
    Ik keek haar glimlachend aan en nam haar hand vast.
    "Zo, wat vond jij van die barbietrut in het ziekenhuis." ik grijnsde en begon met haar vingers te spelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Even keek ik hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
    'Geweldig, ze is vanaf nu mijn ideaal, mijn idool gewoon.'
    Ik grinnikte en met mijn goede hand pakte ik een lang sprietje hooi en kriebelde hem daarmee op zijn wang.
    'Vond jij haar niet geweldig sexy dan?' Ik deed er dan wel luchtig over, stiekem was ik toch wel benieuwd naar zijn antwoord.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan
    "Ik zou niet weten. Er zat teveel make-up op. Ik kon haar niet zien." glimlachte ik. Ik schudde even met mijn hoofd om het kriebelende gevoel van het hooi weg te schudden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ace in in een andere rpg]


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    [Ace in in een andere rpg]

    bedankt
    macht der gewoonte!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Trololol Ace? ;3]

    Leah Brown
    'Suraaaah.' Ik trok een gekke bek. Ik had het sprietje hooi laten vallen en streek voorzichtig met mijn blote hand over zijn wang, het gevoel in mijn buik negerend. Opeens bedacht ik me iets.
    'Hey, geef je mobieltje eens, misschien heeft ze écht haar nummer er wel ingezet.' Met mijn andere hand gris ik het mobieltje uit zijn zak. Ik voelde me net die barbiepop, maar ach. Ik zocht door de contacten en was verbaast dat ik niks vond bij de 'B' van 'Barbie'.
    'Wat was haar naam eigenlijk?' Vroeg ik tussen neus en lippen door.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [yeah, fail!]

    Faegan
    "Euh... volgens mij was het Rebecca." ik dacht nog even na.
    "Ja, want ik moest meteen denken aan Rebecca Black. Je weet wel, die met dat vreselijke liedje Friday. Weet je trouwens dat dat mens zo dicht op me kroop, dat ik van mijn stoel viel?"
    Ik negeerde het gevoel dat haar hand, die over mijn wang streelde teweeg bracht.
    Zachtjes legde ik mijn hand op de hare en keek haar glimlachend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Voordat een rode kleur mijn wangen kon overnemen keek ik snel naar het schermpje. Ik scrolde naar de letter 'R'. Ik sperde mijn ogen een beetje open en begon te lachen.
    'Ze staat er inderdaad!' Lachte ik. 'Ziet er naar uit dat je een nieuw vriendinnetje hebt? Ze overwelmde je blijkbaar zo erg...' Dat laatste zei ik duidelijk doelend op zijn val van de stoel. Ik legde zijn mobieltje op zijn buik en keek toen met een vrolijke glimlach op in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:03 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan
    Ik snoof. "Ja zeker. Als ik moet toegeven: ik was eigenlijk vooral bang. Dat mens was echt eng. Ik dacht even dat ze niet van mijn lijf zou kunnen blijven. Ik ging op mijn zij liggen, mijn gsm die van mijn buik gleed negerend, en staarde haar liefdevol aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Ik glimlachte schuchter maar bleef in zijn ogen kijken. Ze hadden iets zachts over zich maar waren tegelijk heel diep, alsof je er zo in kon verdrinken. Een vreemde spanning steeg op uit mijn buik. Mijn hand verstijfde in de zijne en het kon niet anders dan dat hij mijn hart hoorde kloppen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [mag ik misschien een reactie van Luciano??]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan
    Ik ging wat dichterbij liggen en liet mijn arm rond haar middel glijden. Ik boog voorover en drukte zachtjes een kusje op haar kaaklijn.
    "Zo... heb je verder nog hobby's buiten paardrijden?" vroeg ik met een iets wat hese stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Mijn adem stokte in mijn keel toen hij zich vooroverboog. Verstijft bleef ik liggen en staarde in zijn ogen. Zijn lippen voelden prettig maar ook zo fout aan op de zachte huid van mijn kaak. Meteen schoot er een onprettigere gedachten door me heen en ik verstijfde. Ik dwong mezelf niet achteruit te schuiven maar in zij ogen te blijven staren. Híj zou toch niet...? Toch kon ik de trillingen niet uit mijn stem banen toen ik weer sprak.
    'Ik, ehmm, ik.. Ik fotografeer,' piepte ik zacht en vervloekte mezelf. Straks dacht hij nog dat ik hem niet leuk vond, iets dat absoluut niet waar was. Maar toch, deze lichamelijke reactie was instinctief, wat eigenlijk ook wel vrij logisch was sinds.. Mijn hart klopte zo snel dat het leek te zoemen en ik kneep met mijn vrije hand mijn nagels zo hard in mijn palm dat er vier halvemaantjes in stonden.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 15:57 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.