• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik kreun zachtjes en strijk met mijn handen over haar rug. Ik ben diep weggezakt in het verbazend zachte en gemakkelijke matras met de kleurige lakens eroverheen. Ik heb haar zo dicht als mogelijk tegen me aangetrokken en glimlach een heel klein beetje.


    Remember to be ridiculous.

    [heeft iemand een gesprekspartner voor Caressa? Die zit nu al dagen zonder.]


    Remember to be ridiculous.

    myMOMENTS schreef:
    [Beginnen we dan bijna aan de volgende dag?]


    [Ik vind van wel [aa]]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [denk het wel]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Hij kreunt en ik glimlach lichtjes. Ik trek hem onhandig omhoog, zodat hij zit en gooi mijn armen om zijn nek. Mijn benen vouw ik om zijn middel en Ik ga zo dicht mogelijk tegen hem aan zitten. Een zucht verlaat mijn lippen, nadat ik ze heel even heb losgehaald voor lucht. Dat is echter niet lang, want na een paar seconden liggen mijn lippen weer op die van hem.

    [waar is haar gesprekspartner dan?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Rose-Anne heeft zich om me heen geklemd. Een van mijn handen leg ik in haar nek terwijl ik haar met mijn andere hand op haar onderrug nog dichter tegen me aan. Heel evetjes haalt ze adem maar ze drukt haar lippen weer tegen die van mij. Ik glimlach en bijt zachtjes op haar onderdlip.

    [die heeft al sinds vorige week woensdag niet meer gereageerd dus ik vind dat ik het recht heb om haar weg te laten lopen.]


    Remember to be ridiculous.

    [heb je ook, als dat het geval is]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel zijn tanden zachtjes in mijn onderlip en zorg ervoor dat ik met mijn rug op het bed lig, met hem bovenop. Mijn benen laat ik voorzichtig van zijn middel afglijden, maar mijn handen houd ik om zijn nek. Een zachte krun ontsnapt mijn mond, nadat ik mijn lippen weer tegen die van hem aandruk. Ik begin gloeiend rood te blozen, maar doe er niks aan om het te verbergen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik buig me naar haar toe, niet dat ik veel andere keus heb want ze heeft haar armen strak om mijn nek geslagen. Ik het mijn armen naast haar gelegd en ondersteun mezelf zo wnat ik ben bang dat als ik bovenop haar lig ik pijn zal doen omdat ik zoveel groter en zwaarder ben. Ik hoor haar zachtjes kreunen en glimlach een beetje. Het doet me een plezier dat ik zoveel in haar losmaak.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik zie in zijn ogen een twijfeling en trek hem nog dichterbij. Het maakt me geen zak uit dat hij een stuk groter en zwaarder is, dit wil ik. Ik leun over zijn schouder en fluister in zijn oor 'Je hebt geen flauw idee hoe gevaarlijk je bent,' Ik glimlach en laat mijn hoofd weer op het kussen vallen. Ik kijk hem speels aan, en wacht dit keer tot hij de leiding neemt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar even aan. Ik druk mijn lippen op de hare. Er zitten nog maar een paar centimeters tussen onze lichamen in en ik laat me voorzichtig bovenop haar zakken zodat ze niet mijn hele gewicht in een keer op zich krijgt. Haar mond zakt vanzelf een stukje open. Ik verken haar mond en laat mijn handen langs haar armen naar beneden glijden. Mijn handen glijden onder haar shirtje en ik laat ze om haar middel liggen. Ik voel haar verstijven en breek onze kus af. Ik kijk haar even rustig aan en plaats mijn handen op dezelfde plek maar dan met haar shirt ertussen.
    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    [srry dat ik zo laat terug ben, er was nogal een soort van giga ruzie aan de gang en ik was weggelopen.]


    Remember to be ridiculous.

    [Iemand die Conor wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [caressa wil wel, waar is Conor?]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ander laat ik Conor wel naar haar toe komen. Waar is ze?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ze is nu in de stal en wil gaan eten, misschien kunnen ze elkaar tegenkomen in het gebouw dat ze de eetzaal zoekt?]


    Remember to be ridiculous.