• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik kreun zacht maar leun na een tijdje naar achteren met mijn hoofd waardoor ik onze kus afbreek. Ze kijkt me even teleurgesteld aan. 'Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb nog steeds adem nodig,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'je hebt ook een neus,' zeg ik bijdehand.'Heb je genoeg adem gehad?' ik wacht zijn antwoord niet af en druk mijn lippen weer zacht tegen die van hem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Onze kus begint weer voorzichtig maar loopt al snel weer uit op een tongzoen. Ik streel haar heupen door haar shirt heen. Mijn hart springt zowat uit zijn borstkas zo ontzettend hard gaat het tekeer.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik voel zijn handen op mijn heupen en glimlach. Onze tongen zijn verstrengeld in een ingewikkeld spel, en ik hang als een aapje aan zijn lichaam. Toh voelt het heel normaal en comfortabel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik voel haar mondhoeken iets omhoogtrekken en moet vanzelf ook glimlachen. Dit meisje zou ik nooit meer laten gaan, wat er ook mocht gebeuren. En als ik die jongen die haar zo gebroken heeft ooit te pakken krijg heeft hij heel veel spijt van zijn daden.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    dit is zo anders dan ik gewend ben, maar gek genoeg ook zoveel beter. Mijn hart gaat als een gek tekeer. Ik Weet niet meer hoelang ik mezelf nog kan inhouden, zo lang heb ik iemand gezocht die me zoende omdat hij om me geeft. Maar we zijn beschadigd, dus we moeten voorzichtig zijn. Maar eigenlijk wil ik niet voorzichtig zijn, niet nu.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Ik glimlachte wat verlegen terug. Hand in hand liepen we een stukje. Een ongewone warmte steeg vanuit mijn hand die die van Faegan vasthad naar de rest van mijn lichaam. Ik zweeg, maar niet ongemakkelijk. Het was ondertussen al wat donkerder geworden en ik voelde me een beetje vermoeid worden.
    Ik sloot mijn ogen even en merkte toen ik ze weer open deed dat we bij de stallen waren aangekomen. We stonden even stil en ik aaide het dichtstbijzijnde paard dat zin hoofd over de staldeur had gestoken over zijn neus. Toen ik me terugtrok legde ik zachtjes mijn hoofd op Faegans schouder. 'Wat gaan we nu doen?' Mijn stem was niet meer dan een fluistering, maar perfect verstaanbaar in de stilte rond de verlaten stallen. Ik onderdrukte een geeuw en sloot mijn ogen weer. Geen idee waarom ik zo moe was, maar ach, het gaf me een reden om op Faegans schouder te liggen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik leun een beetje tegen de muur voor extra ondersteuning. Ik poke haar pesterig in haar zij en ga dan verder met het strelen van haar heupen. Dit meisje is zo ontzettend bijzonder.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    Ik glimlachte terwijl ik naar haar keek.
    "Wat zou je willen doen?" fluisterde ik. Ik voelde me helemaal warm en gelukkig en had het gevoel dat het wel van me af moest stralen. Ik legde mijn wang op haar kruin en sloeg mijn armen om haar heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'niet zo plagen,' mompel ik waarna ik mijn lippen weer tegen die van hem druk. Ik laat mijn benen los want ze worden een beetje moe, en ga op mijn tenen tegen hem aan staan. Met mijn handen draai ik rondjes over zijn gespierde borstkas.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik glimlach lichtjes en laat een van mijn handen afdwalen naar haar kont en ik trek haar tegen me aan.Tussen ons zit geen milimeter meer in en het liefst blijf ik voor altijd zo staan. Laat ik haar nooit meer los.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik voel zijn handen en als we niet verstrengeld zaten in een kus, zou ik lachen. Ik druk me helemaal tegen hem aan, ook al gaat dat eigenlijk niet meer, en gooi mijn armen weer om zijn nek, zo wil ik voor altijd blijven staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Na een tijdje til ik mijn hoofd een stukje op waardoor het contact tussen onze lippen wordt verbroken. Ze kijkt me teleurgesteld aan. 'Niet verdrietig zijn lief,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'wat is er dan?' vraag ik zacht. Ik wil helemaal niet loslaten, en ik weet zeker dat de teleurstelling van mijn gezicht afdruipt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see