• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Caressa Amora Liverly
    Ik ga de kaart langzaam langs. ER staat een redelijke verscheidenheid aan gerechten op maar besluit mijn eerste avond maar een gezond te beginnen met kop soep en broodje eiersalade. 'Ben jij er al uit?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Gewoon een simpel bord spaghetti.' antwoorde ik op haar vraag. We bestelden en gingen aan een tafeltje zetten.
    'Bevalt het je hier al een beetje?' vroeg ik haar om de stilte te verbreken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het geweldig,' zeg ik. 'Ik ben helaas nog niet aan rijden toegekomen maar ik vind vast nog wel tijd voor een buitenrit binnenkort. Ik moet gewoon zorgen dat ik niet verdwaal,' het laatste voeg ik grinnikend toe. Ik en verdwalen zijn onafscheidelijk. Zelfs in Londen waar ik al mijn hele leven kom raak ik de weg nog geregeld kwijt.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas brennan
    'Als je wil kan ik je altijd nog rondlijden.' stelde ik voor. Ik kende ieder plaatsje op het terrein vanbuiten. Ik wist precies wat zich waar bevond.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik grinnik en knik. 'Met mijn richtingsgevoel is dat waarschijnlijk een buitengewoon goed idee,' zeg ik vrolijk. 'Ik geloof niet dat het mogelijk is om vaker te verdwalen als ik.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even. Op dat moment kwamen ze ons eten brengen.
    'Smakelijk.' glimlachte ik naar Caressa en begon rustig te eten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Hetzelfde,' zeg ik glimlachend.
    Ik begin van mijn soep te lepelen en eet mijn broodje op. Na ongeveer een kwartier ben ik klaar. Ik kijk naar Conor. Zijn spieren teknen zich af onder zijn shirt. 'Hoe komen al die jongens hier zo gespierd.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dat moet je aan hun vragen, ik doe er niet echt iets voor.' zei ik en kon het niet laten naar haar te glimlachen. Ik wist niet hoe het kwam, maar ze maakt me zo vrolijk, geen idee hoe ze het deed.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:06 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ik heb er twee gesproken en alle twee waren ze dus ontzettend gespierd,' zeg ik. 'Nou had ik er een daar op uitgezocht want ik kreeg mijn koffers niet naar boven en dan heb je dus een gespierde jongen nodig.'
    Conor was eigenlijk de stilste in ons gesprek. Dat is niet iets heel vreemds voor mij want ik praat belachelijk veel. Iemand heeft mij een keer gevraagd hoe er zoveel woorden in zo'n klein meisje kan zitten. Het is ongelofelijk.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Kan zijn, maar de vraag is eerder waarom er zoveel knappe meisjes zijn.' zei ik. Ik mocht dan wel als een player overkomen, dat was ik totaal niet. Ik was het soort persoon dat tot de populaire mensen behoord, maar eigenlijk heel verlegen en stil is. Dat werd dan ook redelijk vaak over me gezegd, dat ik stil was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' zeg ik. 'Ik heb er pas drie gesproken en die zijn inderdaad knap.'
    Ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk maar durf mezelf niet echt mooi te noemen. Ik heb een poppengezichtje en met mijn lengte lijk ik zonder een beetje make-up tien.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Jij hoeft je in ieder geval al geen zorgen te maken over je uiterlijk.' glimlachte ik naar haar. Hat was waar, ze zag er helemaal niet slecht uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk hem glimlachend aan. Dit is het soort gesprek waar ik goed in ben. Lekker luchtig met soms een flirterige opmerking er tussendoor. 'Een beetje mascara en lipgloss doet wonderen,' zeg ik schouderophalend. 'Die spieren van jou zijn een stuk moeilijker te faken.'

    [zal ik een nieuw topic aanmaken?]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:18 ]


    Remember to be ridiculous.

    myMOMENTS schreef:
    [Faegan is in slaap gevallen]


    [Oh ja. :Y). Ach ja, zullen we anders gewoon voor ons doen dat het de volgende morgen is, dat de rest zometeen gewoon wel ziet ofzo?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Conor Thomas Brennan
    Ik glimlachte terug. 'Gewoon één keer per week trainen is het enige wat ik doe.' zei ik luchtig. Mijn gesprekken met haar waren anders dan met andere meisjes. ik had geen idee hoe het kwam, het was nu eenmaal zo.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe