• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yay! Alleen het had topic 2 moeten zijn x'D]

    Liam James Payne
    Ik luisterde naar wat H me toe fluisterde. Hij was dus al binnen, maar wist niet wat te doen. Fijn. 'Probeer ergens buiten geluid te maken ofzo, ik weet het niet. Ben je alleen?' Daarna luister ik naar wat het meisje met het grote geweer, wat ze op ons richt, te zeggen heeft.
    'Je kunt wel vragen waarom wij dit doen, maar waarom doe jij dat?' Dit ging echt helemaal de verkeerde kant op. 'Is het nou echt zo bevredigend om mensen te vermoorden?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Topic 3, ik heb net topic 2 geopent....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hoe kan je een titel van een topic veranderen, had per ongeluk een verkeerde titel gepakt van een ander topic...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [JA SORRY, HET HAD 2 MOETEN ZIJN o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heb een moderator gevraagd]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan je ook vragen of ze een topic willen sluiten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Huh, reageren we nou hier of niet?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [IDK o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics. Hier gaan we gewoon reageren..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    [Mijn laatste reactie]


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik stond op van de zetel en keek rond. Ik was zo moe. Ik liep de trap op, toen ik die had gevonden en keek achter elke duur. Toen ik uiteindelijk een kamer had gevonden die leek alsof ze gebruikt werd liep ik naar binnen. Mijn ogen scanden de ruimte waarna ik de kast opentrok. Wacht ! Straks vond hij dit erg en ongepast. Uhh, dan kocht ik hem gewoon een nieuw shirt, neh. Ik haalde er een shirt uit die lang genoeg leek om het nodige van mijn lichaam te verbergen en trok het aan. "Een superman shirt, die had ik moeten zien aankomen" mompelde ik tegen mezelf toen ik mezelf in de spiegel zag. Ik haalde mijn vingers door mijn bruine lokken en likte even over mijn lippen heen. Voorzichtig kroop ik in bed, bang om iets kapot te maken en liet mijn hoofd neervallen in het kussen. Meteen drong de lichaamsgeur van Louis mijn neusgaten binnen. Volgens mij was het een mengeling van parfum en deo, maar het rook echt goed. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Tijd om te stoppen met denken. Ik trok het deken over me heen en zuchtte. Wacht, wat als hij thuiskwam ? Dan lag ik hier lekker in zijn bed. Ik stond op en beet op mijn lip om dan uiteindelijk een blocnote nam en daar opschreef dat hij me maar uit bed moest duwen als hij thuiskwam. Ik plakte het op zijn kamerdeur, aan de buitenkant natuurlijk, en ging terug in bed liggen.

    [Guys, eventjes. Tot nu toe word Zayn compleet genegeerd, behalve door Liam en Harry, en heb ik eigenlijk niks om op te reageren. +Jullie gaan zo snel dat ik het totaal niet meer bij kan houden. Als dit zo door gaat, dan ben ik helaas geneigd om mezelf uit te schrijven.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Charabella is bewusteloos dus tja]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik noem ook niemand persoonlijk, meer in het algemeen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ik kan het ook niet meer zo goed bijhiuden. Zeker nu ik op mijn mobiel ben :3)


    I don't want you to die, I want you to suffer.