• Eghum, wat ik nu voornamelijk wil weten: ik heb normaal maat 37, komt dat overeen met die van Martens? Vallen ze groot uit of juist breed? [combinaties mogelijk] Zijn er zooltjes in te leggen?

    Yups, ik wil nu dus graag [ja, ik verander vaak van cadeau (cat)] weer Dr. Martens, schoenen die ik al ziek land leuk vind.
    Dus, zijn er mensen die ervaring met deze leukerds hebben? Ik vind zelf rood een leuke kleur, en deze erg leuk, maar welke lengte veters hebben deze hoogte schoenen? Want ik wil de veters graag zwart hebben, zoals bij deze. En ik heb maat 37 die soms uitvalt in 36 en soms in 38, dus hoe vallen Dr. Martens? Kortom, vertel wat je me e vertellen hebt. Ik heb vrij smalle voeten, lol, ik vind bijna nooit goede schoenen. En zijn union jack veters er leuk bij of beter zwarte? [dan bestel ik de union jack voor m'n all stars. :Y)]

    nieuwste zoekresultaten:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik, staat onderaan
    klik
    deze
    deze
    deze
    deze
    deze
    deze

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Die zijn echt ziek awesome. :9~


    Ja, stel je voor dat je ze voor 30 euro kon kopen bij de Van Haren. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, stel je voor dat je ze voor 30 euro kon kopen bij de Van Haren. (cat)


    Stel je voor dat er een 0 achter de 3 euro zou komen te staan. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Stel je voor dat er een 0 achter de 3 euro zou komen te staan. :Y)


    Would be awesome.


    Your make-up is terrible

    Ik ben niet echt van de Dr. Martens, maar ik zou voor de rode gaan, of roze, dat is ook echt vet! C: ^^


    Inspiration can hit you any time

    Assassin schreef:
    (...)

    Would be awesome.


    Just like magic, en laat ik nu net bij Ravenclaw op Pottermore zitten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Just like magic, en laat ik nu net bij Ravenclaw op Pottermore zitten.


    Hahaha. Pak je toverstok zou ik zeggen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha. Pak je toverstok zou ik zeggen.


    Haha, nee, ik pak wel een drumstok van ebbenhout, buigzaam, 24,8 cm en de kern van de staart van een eenhoorn, no shit. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, nee, ik pak wel een drumstok van ebbenhout, buigzaam, 24,8 cm en de kern van de staart van een eenhoorn, no shit. (:


    Lolol, goodluck.


    Your make-up is terrible

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, nee, ik pak wel een drumstok van ebbenhout, buigzaam, 24,8 cm en de kern van de staart van een eenhoorn, no shit. (:


    NO SHIT SHERLOCK!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, goodluck.


    Nu nog de drumstuk. But ik ga nu slapen, zit om 10 over 7 op de fiets naar school, melden om half 8 wegens te vaak te laat komen > melden volgende dag om half 8 > en het vergeten. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    NO SHIT SHERLOCK!


    CHICKEN IN THE BASKET TWO POINTS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Nu nog de drumstuk. But ik ga nu slapen, zit om 10 over 7 op de fiets naar school, melden om half 8 wegens te vaak te laat komen > melden volgende dag om half 8 > en het vergeten. (cat)


    Goodnight.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Goodnight.


    Thank u.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    CHICKEN IN THE BASKET TWO POINTS.


    DAFUQ?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    DAFUQ?!


    Ken je de Swedish chef niet? 0______________________0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife