• [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:49 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hoezo nou weer? D:
    Urgh. Ik schrijf ook vaak genoeg met helemaal geen of maar één reactie door.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ButterflyElf schreef:
    (...)

    het is geen eis, want ik schrijf al, ik acctiveer gewoon niet, maar ik vind het niet leuk te activeren als er toch niemand leest. maar goed, ik zal mijn 'eis' iets aanpassen.

    Je gaat niet posten voor je abo's hebt, dat zie ik toch als een eis.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ze heeft drie abo's hoor, activeren maar! :W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Trouwens, jij bent 12 zie ik nu pas ... How the fuck do you know enough about sex to be able to really write about it? ._.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Trouwens, jij bent 12 zie ik nu pas ... How the fuck do you know enough about sex to be able to really write about it? ._.


    ik lees meer dan goed voor me is, en daardoor ben ik al jong-volwassen boeken gaan lezen toen ik 9 was.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    My tears gone cold , I'm wonderin' why
    I got out of bed at all
    The morning rain clouds at my window and I can't see at all
    And even if I could , it would all be great
    To put your picture on my wall
    It reminds me that it's not so bad, it's not so bad.


    Ja liedje is leuk maar ik ga je verhaal niet lezen. (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)

    Ja liedje is leuk maar ik ga je verhaal niet lezen. (krul)

    dat is oke, niet iedereen hoeft dit soort verhalen leuk te vinden.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hoezo nou weer? D:
    Urgh. Ik schrijf ook vaak genoeg met helemaal geen of maar één reactie door.


    Ik schrijf sinds februari zonder lezers :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je schrijft 16+ maar bent zelf 12? ;n


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    Je schrijft 16+ maar bent zelf 12? ;n


    ik lees meer dan goed voor me is, en daardoor ben ik al jong-volwassen boeken gaan lezen toen ik 9 was.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Hell, nog zo slecht schrijven en dan ook nog eisen stellen ook? xD kind ga eerst eens werken aan je grammatica en spelling. Succes met het houden van die 3 abo's want dit gaat 'm niet worden.

    ButterflyElf schreef:
    (...)

    ik lees meer dan goed voor me is, en daardoor ben ik al jong-volwassen boeken gaan lezen toen ik 9 was.

    Dan nog, het is 16+ en je bent twaalf o_O Leg mij die logica uit, want dat snap ik niet, als 16 jarige. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Niet om het een of ander, maar ook al lees je jong-volwassen boeken het is een beetje krom om de eis van 16+ aan je verhaal te stellen terwijl je zelf nog niet eens 16 bent. Niks persoonlijks, maar op die leeftijd weet je spijtig genoeg nog niet echt wat seksualiteit inhoud.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Dodsspillet schreef:
    (...)

    bij reacties kan ik het nog begrijpen dat je dan pas door wilt gaan, maar abo`s?




    Schrijven is ook voor jezelf, niet voor anderen. Ik schrijf zonder reacties (hooguit 1 of 2, 3 als ik geluk heb).


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cheops schreef:
    Niet om het een of ander, maar ook al lees je jong-volwassen boeken het is een beetje krom om de eis van 16+ aan je verhaal te stellen terwijl je zelf nog niet eens 16 bent. Niks persoonlijks, maar op die leeftijd weet je spijtig genoeg nog niet echt wat seksualiteit inhoud.


    Dat is onzin. Tegenwoordig weet iedereen al op 11/12 jarige leeftijd wat het allemaal inhoudt.


    (sorry voor dubbelpost)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 11:35 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."