• Ze hebben blijkbaar een eigen programma waarin ze op wereldreis gaan (of zoiets). En deze aflevering zitten ze in Japan.

    Nou, ik ben zeg maar Japan obsessed en ik vind het echt hilarisch om te kijken! Ze zijn echt heel dom :')

    Bijvoorbeeld: Britt: zouden ze ook al klonen? Ik bedoel ze lijken allemaal zo op elkaar!'.

    Wie kijkt dat ook?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:56 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kijk het wel. Ik vind ze allebei grappig. Ik vind ze ook niet dom, maar ze zeggen gewoon wat ze denken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik lach me altijd kapot (:


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Ik vind geen zak aan dat hele programma. Of de weeaboos in Japan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik krijg bij zoiets altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte hahaha. Ze zijn zo dom. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    steekt heeel sneaky haar hand op....


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Spacious schreef:
    Ik heb het 1x gezien, maar ik kan er wel om lachen haha. Ze zijn dan misschien wel dom, maar ze weten wel tv te maken. Alleen een beetje jammer te zien hoe Ymke zichzelf over de rug van Britt beter doet proberen te lijken.


    There is nothing more badass than being yourself

    SENTINEL schreef:
    Ik vind geen zak aan dat hele programma. Of de weeaboos in Japan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kijk het nooit, maar die van Japan heb ik wel een stukje gezien. Omg kattencafé. :"D
    Taalbarriére? Ik ben Japans aan het leren dus de standaard zinnetjes zou ik met die dudes wel kunnen praten. (;
    Ik ben ook Japan-obsessed maar mijn ouders vinden het maar raar dus dat worden over een paar jaar waarschijnlijk ook geen cosplay-events en naar Animecon etc. -__-"

    ymke is echt een ggriezel wat een wagelijk wijf is dat dadt ze nou weer in een programma zit bewijst gewoon dat de duivel bestaat ik walg echt van haar

    Twee afleveringen ofzo vind ik het wel leuk. Maar een hele serie? Nee dankje.


    Tell me about it, stud.

    sn0wflake schreef:
    Ik lach me altijd kapot (:


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind ze vreselijk. Ze zijn wel grappig, maar door hun is Glee van de buis gegooit en het is niet eens een leuke opvullig. Als het programma nou een beetje inhoud had...