• Mijn ouders zitten al de hele avond af en aan te vozen als geile tieners. D: Hier naast me op de bank. En dan durft ze wat van mij en mijn vriend te zeggen, dat is lang niet zo erg als hun, ga dan naar je kamer en maak er werk van, laat mij er niet onder lijden. D:


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat ook zo erg ><.
    De enige troostende gedachte is dan dat ze in ieder geval nog wel van elkaar houden.


    I am an idiot, I move.

    Eh, bah. (cat)
    Ouders horen dat niet (te obvious) te doen in de buurt van hun kinderen D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salamander schreef:
    Ik vind dat ook zo erg ><.
    De enige troostende gedachte is dan dat ze in ieder geval nog wel van elkaar houden.


    Ja, maar dat hoor ik al vaak genoeg 's nachts. Ik hoef het niet ook nog te zien. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar dat hoor ik al vaak genoeg 's nachts. Ik hoef het niet ook nog te zien. D:

    I agree with this. Poor Niksel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar dat hoor ik al vaak genoeg 's nachts. Ik hoef het niet ook nog te zien. D:

    Dat is ook wel nasty, bah xd.


    I am an idiot, I move.

    Brr..


    ars moriendi

    Divorced and i'm glad with it (krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Morgoth schreef:
    Eh, bah. (cat)
    Ouders horen dat niet (te obvious) te doen in de buurt van hun kinderen D:

    Stelletjes in het algemeen niet. Ik vind het echt behoorlijk trashy als mensen halve vrijscenes aan het uitvoeren zijn in het openbaar, bijvoorbeeld in konten of tieten knijpen of heel overdreven zoenen. Seksualiteit is normaal iets tussen twee mensen, nou hou het dan ook tussen twee mensen.
    Dan he'k echt de neiging om te zeggen: get a room you idiots.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wees blij dat je ouders nog bij elkaar zijn en van elkaar houden. (krul) Ik vind het erger om mijn moeder dat te zien doen met haar vriend dan als het mijn vader was eerlijk gezegd. Maar het is alsnog vies ja, oude mensen horen dat in slaapkamers te doen met geluidsdichte muren :'D


    -

    ..................


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn ouders doen dat dus echt nooit, heb ze nog nooit eens zien zoenen bijv. :'D
    Ik denk dat ze gewoon niet willen dat mijn broer en ik dat zien.

    Genius schreef:
    Wees blij dat je ouders nog bij elkaar zijn en van elkaar houden. (krul) Ik vind het erger om mijn moeder dat te zien doen met haar vriend dan als het mijn vader was eerlijk gezegd. Maar het is alsnog vies ja, oude mensen horen dat in slaapkamers te doen met geluidsdichte muren :'D

    I agree with that.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 23:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gezellig. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Beter dát dan ouders die elkaar het huis uit vechten.


    I love you Tim

    Mijn ouders doen dat gelukkig niet. XD
    Pfieuw.
    Wel lullig voor je, want jij zit ermee opgescheept. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"