• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sneep
    ''Severus.'' hoorde ik iemand zeggen, ik keek en zag Jeanine zitten. Oja, die was hier heen gekomen. 'Wat zoek je?'' vroeg ze. Ik keek nog even om me heen.
    'Elixer... van... Essenkruid...' zei ik kil en langzaam. 'Alles... leeg.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''elixer.. Van.. Essenkruid..'' zei hij langzaam, maar op een kille toon. Ik hield van die toon, het had geen enkele emotie. Precies hoe ik altijd was, vóór de avond met Draco.
    ''Alles.. Leeg.'' voegde hij er aan toe, en ik fronste lichtjes. ''Ga je nieuwe halen?'' vroeg ik hem, terwijl ik hem aankeek en weer op de bank plofte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Sneep

    'Ga je nieuwe halen?' vroeg ze terwijl ze me aankeek en weer op de bank plofte.
    Ik keek wat rond. 'Het moet wel... Maar ik mag niet omdat ik op school moet blijven.' zei ik op dezelfde, ijzige toon.
    'Ik heb denk ik geen keus..'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''Het moet wel.. Maar ik mag niet omdat ik op school moet blijven.'' zei hij. ''Ik heb denk ik geen keus..'' voegde hij er aan toe, en ik stond op om vervolgens naar hem toe te lopen.
    Ik bleef vlak voor hem stil staan. ''Moet ik voor je gaan?'' vroeg ik Severus, aangezien ik me toch verveelde. Severus mocht ik wel, dus ik had het voor hem over. Normaal gesproken liet ik anderen aan hun lot over en genoot van de consequenties die ze kregen, maar bij Severus niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Sneep

    ''Moet ik voor je gaan?''. Ik keek haar even aan. ''Dat is goed... Je weet wat je zoekt? Doe maar dit potje vol.' ik gaf haar een potje, iets groter dan mijn duim. 'Neem maar gewoon het kruid zelf mee, ik maak er wel elixer van.' Eigenlijk moest ik nu 'bedankt.' zeggen, maar ik en 'Dankjewel'? Dat paste niet. Mijn leven was mislukt, dus een dank in dit leven zou opgaan in ijle mist.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik pakte het potje vast, en sloeg even mijn ogen neer. Ik kon een zucht niet onderdrukken, en knikte toen. ''Dan eh- kom ik zo wel naar je kantoor toe.'' zei ik toen, en draaide me om om aanstalten te maken om de common room uit te lopen, recht naar het donkere bos die iedereen vreesde. Maar ik? Ik niet. Ik had te veel meegemaakt om nog voor iets te vrezen. Ik was The Lord trouw, stond aan zijn zijde en voerde alle opdrachten netjes uit. Dus waar zou ik bang voor moeten zijn? Mensen en dieren moesten juist bang zijn voor míj.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan je niet doen dat ze in verboden bos is? kan nu moeilijk reageren..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Neuriënd wandelde ik het verboden bos in. Het Essenkruid wat ik moest hebben lag redelijk diep in het bos, dus het duurde nog wel even voordat ik hier uit was.
    Na ongeveer een kwartiertje lopen, schrok ik door snelle voetstappen. [Draco die rondjes rent, yay!] Met een ruk draaide ik me om, riep ''Avada Kedavra'' en het volgende moment lag een klein hertje roerloos op de grond. De voetstappen waren nog steeds niet gestopt, en schichtig keek ik om me heen. ''Lumos.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfidus

    Ik zag dat een hert dood op de grond lag en ik schreeuwde. Ik rende op het beest af. Dit was laf, wist ik, maar ik had altijd een zwak gehad voor herten. Ik keek of ik het hert nog kon helpen maar dat was tevergeefs. Hoe was hij zo dood gegaan. Ik keek verward om me heen, sprong op en liep achterwaarts naar een boom, mijn toverstok in de aanslag. Ik huiverde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel



    Jeanine
    Ik hoorde een schreeuw, en automatisch slaakte ik ook een kreetje. Wie was dit? Ik vermande me weer, en keek met samengeknepen ogen om me heen. Iemand rende naar het hert toe, sprong op en liep naar een boom. ''Lumos maxima!'' fluisterde ik, waardoor een groot deel van het bos compleet werd opgelicht. De lichtblonde haren herkende ik meteen. ''Draco?!''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [waarom zijn mijn personages doorgedraaid?]

    Draco Malfidus

    Ik schreeuwde toen alles fel werd verlicht en mijn naam werd geroepen. Ik kromp in een met mijn handen voor mijn ogen. 'Vermoord me niet alsjeblieft...' fluisterde ik heel zacht, zonder durven te kijken. Ik dacht echt dat het een soort van eng monster of iemand was die me kwam vermoorden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahahahaha]

    Jeanine
    ''Vermoord me niet alsjeblieft..'' fluisterde hij zachtjes, nadat hij in elkaar was gekrompen. Ik schoot in de lach. ''Draco, ik ben het maar.'' zei ik, en het licht van mijn toverstok werd nu iets minder fel. Ik liep naar hem toe, en trok hem omhoog. ''Wat doe je hier?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Trouwens mijn gevoel zegt dat we op dit moment iemand of beter gezegd iets ons in de gaten houdt" zeg ik en keek rond. Ik pakte mijn toverstaf van het kastje dat naast het bed stond en stapte uit het bed. Iets wat ik beter niet had kunnen doen aangezien er weer zwarte vlekken voor mijn ogen verschenen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco
    'Draco ik ben het maar.' zei ze en het licht werd wat minder fel. 'Wat doe je hier?'
    Ik zag dat het Jeanine was. 'Jeanine!' ik zei niks en omhelsde haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik schrok toen hij me omhelsde, maar glimlachte toen en sloeg mijn armen om hem heen. ''Gaat het?'' vroeg ik hem, aangezien hij net nogal van slag was. ''Wat heb je in godsnaam gedaan?'' mompelde ik, duwde hem ietsje van me af en bekeek hem. Hij was vies, besmeurd met modder en er zaten takjes in zijn haar. Ik grinnikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''