• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Mensen er is net iets wonderbaarlijks gebeurd,' zeg ik vrolijk. 'Summer die toegeeft dat ze wel eens fout zit zonder dat het over lesstof gaat.'
    Ik kijk haar lachend aan. 'En ik hoop ook dat je het deze keer fout hebt, want ik heb geen zin in nog een keer zo'n kwartier als vanavond.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik probeerde de zwarte vlekken voor mijn ogen te negeren en liep naar haar toe.
    "Was dit dan geen lesstof?" vroeg ik verbaasd toen ik naast haar stond en even rond keek of ik hetgene dat ons in de gaten hield zag.
    "Ik hoop het ook maar ik denk het niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Em er is vast helemaal niets Summer,' zeg ik terwijl ik haar terug naar haar bed trek. 'En je ziet eruit alsof je elk moment weer flauw kan vallen dus vanavond blijf jij maar gewoon lekker op dat bed liggen en laat je mij kijken of er iets is.'
    Ik zucht. Soms doet ze toch een beetje te wantrouwig hoor.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Waarom hoor en zie ik wel altijd dingen die jij niet ziet?" vroeg ik verward toen ik weer in het bed lag. "Ik hoop het niet want een keer op een dag is wel genoeg en eigenlijk al teveel"
    "Ik zal het onthouden al wordt het moeilijk om te kijken als ik het wel zie en jij niet"
    Ik zucht en probeerde aan wat anders te denken, iets wat makkelijker was gezegd dan gedaan

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Inderdaad Summer,' zeg ik. 'Jij ziet en hoort dingen die er niet zijn. Dat is niet vreemd want je bent vandaag flauwgevallen en hebt geheugenverlies.'
    Ik ga zelf op het bed naast haar zitten. 'Ik denk dat ik me dit bed vanavond toeëigen als ik hier toch blijf slapen.'


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    Jeanine
    Ik schrok toen hij me omhelsde, maar glimlachte toen en sloeg mijn armen om hem heen. ''Gaat het?'' vroeg ik hem, aangezien hij net nogal van slag was. ''Wat heb je in godsnaam gedaan?'' mompelde ik, duwde hem ietsje van me af en bekeek hem. Hij was vies, besmeurd met modder en er zaten takjes in zijn haar. Ik grinnikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Ik hoor en ziet inderdaad dingen die er nog niet zijn maar dat komt niet doordat ik ben flauwgevallen en geheugenverlies heb want dat was ervoor ookal en dat zal ook altijd zo blijven totdat...". Ik stopte met praten en verzon snel een andere onderwerp.
    "Maar dat bed toeëigen voor vanavond is een goed plan" zeg ik lachend terwijl ik opzij kijk zodat ik haar weer aankijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ben er weer -wat haat ik die lange stagedagen waarna ik zie dat ik een hele hoop gemist heb...- Heeft iemand Emma of Maria nog nodig gehad en waar kan ik Bo -jongen Klamfells- in het verhaal plaatsen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    CandyBear schreef:
    Nils
    'Laat ik zeggen dat toen ik sorry probeerde te zeggen er een doosje smekkies in alle smaken in mijn gezicht gegooid werd en ik maar wegrende voor het erger werd,' zeg ik. 'Maar dat was niet Bo mijn zijn beste vriend.'


    Remember to be ridiculous.

    ThoseWords schreef:
    [ik ben er weer -wat haat ik die lange stagedagen waarna ik zie dat ik een hele hoop gemist heb...- Heeft iemand Emma of Maria nog nodig gehad en waar kan ik Bo -jongen Klamfells- in het verhaal plaatsen?]

    Samantha heeft atm niet heel veel te doen, ze zit in de eetzaal met Pansy. Kijk maar wat je doet (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    Ik grinnik. 'Ik moet morgenochtend alleen vroeg weer terug naar de leerlingenkamer om me om te kleden,' zeg ik. 'Ik ga niet zo in de lessen verschijnen.'
    Ik wijs op mijn rode zomerjurkje. 'Volgens mij zou dat namelijk niet goed gaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Dat lijkt me inderdaad geen actie voor Bo nee' antwoordde ik 'zo kinderachtig is hij ook niet.' Maar hij kon wel lang boos om iets blijven ja, helaas.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'En dan is hij nog een paar keer het onbedoelde slachtoffer van de grappen van mij en Viktor geweest,' vul ik aan. 'Maar daar kreeg ik wel altijd de kans voor om me te verontschuldigen en die schade was minder erg.'


    Remember to be ridiculous.

    Samantha is dat meisje dat níét iets met Draco heeft toch? Dan laat ik Bo naar haar toe komen

    Bo Lavendor
    Verveeld loop ik de Grote Zaal binnen. Er was weinig te doen hier in dit kasteel, in ieder geval weinig waarvan ik wist dat het leuk was, wat ervoor zorgde dat ik me een beetje heel erg aan het vervelen was. Net op het moment dat ik aan de tafel van Ravenclaw wou gaan zitten, zag ik een wel heel erg leuk meisje aan de tafel van Slytherin zitten, wat er voor zorgde dat ik weer opstond en tegenover haar ging zitten. 'Hoi' zei ik in mijn beste engels, het meisje naast haar negerend.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:28 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik keek om me heen en toen weer naar Emily. "Is goed en ik ga morgenochtend met je mee naar de leerlingenkamer en de lessen want ik blijf hier echt niet liggen" zeg ik.
    Ik keek van haar rode zomerjurk naar mijn groene jurkje.
    "Volgens mij gaat dat inderdaad ook niet goed en dan hoeven we zaterdag ook niets te plannen aangezien we dan strafwerk moeten schrijven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer