• Ik ben nieuwsgierig. ^^

    Dus, hoeveel stories heb jij? Met hoeveel daarvan ben je nog bezig? En hoeveel hoofdstukken heb je in totaal geschreven?





    Edit: Zelf heb ik 23 stories die online staan, waarvan 8 nog lopende en met op dit moment in totaal 812 hoofdstukken. (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er in totaal 15 ._.
    De meeste ingeactiveerd, ik schrijf alleen nog aan Yesterday en mijn schrijf -en fantasywedstrijd-story. The life of a chocolate bar moet ik nog aan beginnen, maar dat zal spoedig gebeuren. De Wakkerdam Courant is een beetje dood xd
    Géén idee hoeveel hoofdstukken ik heb geschreven D:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:43 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    -1 voor wedstrijden
    -1 voor SA's
    -1 waar ik co-auteur van ben, maar ik wel alles schrijf
    -1 van mezelf met 10 hoodfstukken.
    -1 foto story over 1D
    -1 die nog niet geactiveerd is

    En ik schrijf voorlopig aan de eerste 5

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:48 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier op Q staan er 3 geactiveerd. Maar ik weet niet hoeveel ik er in het totaal heb.
    Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om een verhaal af te schrijven want telkens verzin ik weer een ander verhaal en dan vergeet ik de ander. En pfft. Ik schrijf op dit moment en die 3 verhalen die geactiveerd zijn (:


    Believe in yourself.

    Ik heb 3 stories. Twee zijn van mezelf en van de andere ben ik co-auteur. Ik ben met ze allemaal nog bezig. Ik heb in totaal 12 hoofdstukken( bij de een 10 en bij de andere 2) geschreven, en als je de hoofdstukken (die ik zelf heb geschreven) mee telt van de story die ik samen schrijf. Heb ik in totaal 15 hoofdstukken geschreven.

    Ik heb er negentien, waarvan er:
    - 7 nog niet geactiveerd zijn.
    - 2 wedstrijden zijn
    - 1 een verzamelstory is voor mijn pianoliedjes
    - 2 zijn SA-stories
    - En ik ben er nog met 2 geactiveerde bezig en met de inactieve ben ik allemaal bezig..

    En ik heb nog een story waar ik aan 'meewerk', maar dat is een schrijfwedstrijd, omdat ik medejurylid ben...


    O, en ik heb 247 hoofdstukken geschreven.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:12 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb 1 story ;D
    Oh ja, ik werk ook mee aan de wakkerdam courant xd.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:56 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Op Q heb ik er acht. Ik ben er aan twee bezig, waarvan er een bijna afgelopen is en de andere schrijf ik met iemand samen. In totaal heb ik 775 hoofdstukken geschreven.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb verschillende verhalen gehad, geen een afgemaakt en bijna allemaal verwijderd. :/ Ik heb een geinactiveerd die ik eigenlijk klote vind en ben bezig met twee. Redelijk wat hoofdstukken alles meegerekend, nu bijna niks. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een aantal verhalen gehad, maar eigenlijk heb ik er (op Quizlet) nog nooit een afgemaakt. Op dit moment heb ik één verhaal lopen en ik heb ondertussen 138 hoofdstukken geschreven.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Een stuk of 6, maar ik heb er 2 online staa. 1 daarvan is afgelopen en 1 heeft nu 22 hoofdstukken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Momenteel staan er 3 online. ^^
    Wedstrijd Inzendingen
    Patch Me Up (Waarvan mijn co-auteur verdwenen is)
    en Song of Shadows, waarvan ik nét het tweede hoofdstuk online heb gezet. -Subtiel-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Momenteel staan er 3 online. ^^
    Wedstrijd Inzendingen
    Patch Me Up (Waarvan mijn co-auteur verdwenen is)
    en Song of Shadows, waarvan ik nét het tweede hoofdstuk online heb gezet. -Subtiel-


    Haha, héél subtiel. Maar ik zag ook net het mailtje, dus ik ga nu lezen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zojuist een derde geactiveerd, waar ik al een tijdje over dacht die te maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb één op Q.. dat is gewoon aan afleider en een verhaal om mijn schrijven wat te verbeteren enzo, verder heb ik er nog 7 ofzo die ik voor mijzelf schrijf.


    The odds are néver in our favor.

    13 stories en 181 hoofdstukken.
    Ik schrijf op dit moment niet erg veel meer, omdat ik het zo druk heb en inspiratieloos ben.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."