• Ik ben nieuwsgierig. ^^

    Dus, hoeveel stories heb jij? Met hoeveel daarvan ben je nog bezig? En hoeveel hoofdstukken heb je in totaal geschreven?





    Edit: Zelf heb ik 23 stories die online staan, waarvan 8 nog lopende en met op dit moment in totaal 812 hoofdstukken. (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    2 inactief. 5 actief waarvan 1 SA, 2 afgelopen en 2 waar ik nog aan schrijf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    1 voor Sa's en try outs & 1 die ik gister online heb gezet en dus maar 1 hoofdstuk bevat. :3 Op dit account heb ik er verder nog 11 offline staan en op mijn oude account heb ik nog 34 stories staan, waarin ik ooit begonnen ben maar nooit de tijd heb gevonden om ze uitwerken op de manier die ik wil. ;x

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 14:03 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb 18 stories, 281 hoofdstukken en wel één afgerond haha. En een SA story dan.


    Your make-up is terrible

    1 actieve, 2 inactieve.


    every girl is magnificent. you are beautiful.

    Ik heb er nu nog drie op Q staan, allemaal inactief. Ik heb er veel meer gehad, rond de tien denk ik, maar er hebben er geloof ik maar vijf online gestaan. Zelf erger ik me altijd aan van die verhalen die heel goed zijn - ik zeg niet dat die van mij zo goed waren hoor, haha - en dat je dan helemaal in het verhaal zit en blijkt dat er al sinds 2009 niet meer aan is geschreven. Daarom heb ik die van mij dus naar word gekopieerd en van Q afgehaald.

    Van degenen die er nog opstaan ben ik van plan er ééntje uit te werken, de andere twee zijn er nog omdat... Tja, weet ik niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    4 echte story´s en nog 2 of 3 SA story´s
    Met 2 ben ik nog echt bezig, de andere twee staan op inactief.
    En 1 van mijn actieve story´s schrijf is samen met Assassin, namelijk Inconceivable

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 18:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    2 actieve, 2 inactieve.
    1 actief met co-auteur en ook 2 inactief.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb twee stories online staan, waarvan één actief en één niet meer actief.


    Searching heavens for another earth

    Drie op Q, de grootste heeft 199 hoofdstukken en een proloog...
    Dan heb ik er nog 3 niet online staan, maar ik werk er niet aan, dus dat blijven ze ook.
    Ik heb er ook nog persoonlijke verhalen die niet op Q komen, daar heb ik er veel te veel van, nog zo'n 8 die allemaal ergens halverwege zijn, maar ik heb geen tijd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    0

    (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ehm hier op Q staan 3 verhalen van mij. Één ervan is er afgelopen (122 hoofdstukken), een andere is volledig gestopt zonder hem te hebben beëindigd en een andere is op dit moment even gepauzeerd, hoewel ik wel van plan ben om daar mee verder te gaan.


    Bad decisions make good stories.

    1 waarvan ik co-auteur ben
    2 stories waarvan allebei 15 hoofdstukken
    1 storie met 2 hoofdstukken
    1 storie met 3 hoofdstukken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    1 52 hoofdstukken nog bezig
    1 30 hoofdstukken ook nog bezig
    1 53 hoofdstukken afgelopen
    1 31 hoofdstukken ook nog bezig
    1 24 samen met iemand anders, nog bezig
    1 met 5 maar die is gepauzeerd
    en nog 3 waar ik co-auteur ben maar daar schrijven we bijna niet meer aan
    Ik heb eigenlijk 3 story's waar ik echt aan schrijf ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    2 (nerd)
    Een afgelopen story van 12 hoofdstukken, en een lopende SA waarbij ik nu 9 hoofdstukken heb.
    Hoewel ik nog aan twee story's bezig ben, maar die staan nog niet op Q omdat ik daar een writersblock bij heb en ik niet weet hoe ik verder moet ><


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb echt zo'n tien half afgemaakte verhalen in Word op de laptop staan, waarvan ik er nu één heb geactiveerd op Quizlet zodat ik er verder aan kan schrijven.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”