• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    [Wat heb ik eigenlijk zo onderhand gemist? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Franaisco || César.

    "Dat zal wel nodig zijn. Ik heb trouwens geen idee bij wie ik in de hut zit, heb niet op het briefje gekeken. Ik ben benieuwd, ik ga naar m'n hut," Zegt David en maakt aanstalten om weg te lopen.
    "Oké, dan ga ik eens kennis maken met mijn hutgenoot," Grinnik ik en loop achter hem aan.

    Nick || Sammy.

    Ze staart me aan en ik begin me nog ongemakkelijker te voelen.
    "Uitleggen.." Herhaalt ze zacht. "N-niemand probeert.." Ze is even stil. "Ze nemen niet de moeite om mij te leren kennen,"
    Ik zie dat het haar moeite kost. Kom op Meiying..
    "Denk ik,"
    "Ik denk dat ik je begrijp?" Zeg ik iet wat vragend. "Ik bedoel.." Wat bedoel ik eigenlijk? "Ehm.." Stamel ik. "Ik wil je leren kennen," Zeg ik dan.

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Kom maar naar Ayame / Kaida. Ze is in haar hut ^^]

    Okay, I'm gonna join your party, 'cuz I want to do something with my character.

    Seven.

    Ik kom overeind. Mijn geest bedriegt me toch niet, ik heb daadwerkelijk stemmen gehoord. Ik wrijf in mijn ogen en besluit de hut te verlaten, na mijn bagage te hebben verborgen. Dit is het vreemdste soort drilkamp dat ik ben tegengekomen. Buiten is het prachtig weer.
    Waar ben ik eigenlijk? Ik heb geprobeerd mijn gevoel van richting enigszins op orde te houden, maar tot dusver is dat me slecht gelukt. Mijn oriëntatie had beter moeten zijn, zeg ik tegen mezelf.
    Zwijgend loop ik langs de andere hutten, op zoek naar leven. Misschien hebben de andere mensen meer informatie over ons verblijf hier.
    Ineens zie ik een hut waar ik beweging in zie. Ik wacht even en aarzel. Dan haal ik de schouders op, stap naar voren en klop aan. Zonder op antwoord te hebben gewacht kom ik binnen. Mijn ogen kruisen die van een donker meisje.
    'Goedenavond, als je informatie beschikt over de reden waarom we hier zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om die met mij te delen?' vraag ik, meteen ter zake komend. Ik hou niet van omslachtig gedoe. Kost moeite, tijd en in het bedrijfsleven ook geld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    De jongen praatte nogal... anders. Het stoorde me niet, het viel me gewoon op.
    'Uh, we zijn hier op een zomerkamp. Sommige vrijwillig, sommige niet.' Ik zag dat er ook een andere jongen aan kwam lopen. Waarschijnlijk mijn hutgenoot, want hij kwam rechtstreeks hierheen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:36 ]

    Hyun | Meiying

    Ik slaak stilletjes een zucht als de woorden eruit zijn. Ik leg mijn handen in mijn schoot en pulk aan mijn nagels.
    "Ik denk dat ik je begrijp?" Zeg hij een beetje vragend. Mijn ogen richten zich weer op hem inplaats van de grond."Ik bedoel.." mompelt hij zacht waarna hij even stil is. "Ehm.." Stamelt hij. "Ik wil je leren kennen," zegt hij uiteindelijk. Even weet ik niet hoe ik moet reageren. "E-echt?" mompel ik verbaasd. Ik keek weer maar mijn handen en mijn lippen krullen zich tot een kleine glimlach. Dan richt ik mijn blik weer op hem. "Ik jou ook." zeg ik nu wat zekerder.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Franaisco || César.

    "Goedenavond, als je informatie beschikt over de reden waarom we hier zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om die met mij te delen?" Vraagt een andere jongen. In wel héle dure woorden. Dat ben ik niet gewend.
    "Uh, we zijn hier op een zomerkamp. Sommige vrijwillig, sommige niet," Zegt het meisje.
    Ik loop verder naar ze toe en kijk het meisje aan. "Ben jij Kaida?"

    Nick || Sammy.

    "E-echt?" Vraagt ze verbaast. Ze kijkt me niet aan, maar langzaam aan laat ze haar blik naar me glijden. "Ik jou ook," Zegt ze uiteindelijk.
    "Mooi, dan zijn we daar over uit," Zeg ik tegen haar met een glimlach. "Dus," Begin ik dan. "Hoe oud ben je?" Vraag ik dan aan haar.

    Ayame / Kaida
    'Ja?' Dat moest mijn hutgenoot zijn, hij wist mijn naam en je kreeg alleen de naam van je hutgenoot en niet van de rest. Nou, de nepnaam kreeg je.
    De jongen - volgens mij was het César - zag er niet slecht uit. Nou maar hopen dat hij ook maar een beetje aardig was.

    Seven.

    'Uh, we zijn hier op een zomerkamp. Sommige vrijwillig, sommige niet.' Mijn gezichtsuitdrukking blijft hetzelfde, alsof de informatie nog tot me moet doordringen. Ik leun tegen de deurpost aan en kijk toe hoe een ander persoon zich op het speltoneel waagt. Een zomerkamp.
    'Ben jij Kaida?' vraagt de nieuweling aan het meisje dat in de hut zit. Deze reageert met een 'ja', wat er toch voor doet zorgen dat ik een wenkbrauw optrek, mijn teken van verbazing. Ze kennen elkaar?
    'Een zomerkamp,' herhaal ik na een pauze. Ik kijk door de deur naar buiten, me afvragend waarom mijn ouders me hierheen hebben gestuurd.
    Dit is niet gunstig voor mijn schoolresultaten. Niet dat die al om te springen waren. Willen mijn ouders dat ik het jaar over moet doen? Haast onmerkbaar pers ik de lippen op elkaar. Het is genoeg geweest met offers maken.
    'Heb je ook enig vermoeden wat ons hier te doen staat in dit zomerkamp?' vraag ik, terwijl ik mijn hoofd op de zee gericht hou.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ayame / Kaida
    'Nee. Alleen dat we elke dag iets gaan doen, en vandaag is dat het kamp ontdekken. Dat heb ik alleen al zo'n vijf keer gedaan. Hoezo eigenlijk?' Hij zou toch moeten weten dat hij op een zomerkamp was? Leed hij aan geheugenverlies of zo?

    Seven.

    Ik knik bij haar woorden en kijk weer voor me uit. Ze heeft meer informatie over dit kamp dan ikzelf. Frustrerend.
    'Ikzelf heb zo goed als geen informatie meegekregen, behalve de mededeling dat ik heropgevoed diende te worden en wat aan mijn IQ mocht gaan doen.' Mijn ogen krijgen een wat strakkere uitdrukking bij de herinnering.
    'Dus zodoende kwam ik hier.' Ik begin te ijsberen door de hut, mijn lokken haar hangen in slierten langs en voor mijn gezicht.
    'Iets of iemand liegt. Een zomerkamp komt niet eens in de buurt van de beschrijving die ik heb gekregen van dit kamp. En de voorstelling die ik ervan heb ook allerminst.' Ik stop met ijsberen.
    'Ik heb behoefte aan koffie. Toevallig een koffiezetapparaat gezien? En een begeleider of iets dergelijks van dit kamp? Ik zou deze informatie namelijk willen verifiëren.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Franaisco || César.

    "Ja?" Antwoord ze vragend. Net alsof ze het zelf nog niet wist.
    "Een zomerkamp," Herhaalt de jongen. "Heb je ook enig vermoeden wat ons hier te doen staat in dit zomerkamp?"
    Wacht eens even.. Zomerkamp?! Ik ben hier heen voor een vakantie. Heeft dit kamp nog een achterliggende gedachte? Ik kan me net zo goed onverdacht op stellen en hier blijven staan. Misschien krijg ik nog belangrijke informatie te weten.
    "Nee. Alleen dat we elke dag iets gaan doen, en vandaag is dat het kamp ontdekken. Dat heb ik alleen al zo'n vijf keer gedaan. Hoezo eigenlijk?"
    "Ikzelf heb zo goed als geen informatie meegekregen, behalve de mededeling dat ik heropgevoed diende te worden en wat aan mijn IQ mocht gaan doen," De jongen kijkt strak voor zich uit.
    "Dus zodoende kwam ik hier," Waarschijnlijk mompelt hij alles voor zichzelf, want hij gunt ons geen blik meer waardig.
    "Iets of iemand liegt. Een zomerkamp komt niet eens in de buurt van de beschrijving die ik heb gekregen van dit kamp. En de voorstelling die ik ervan heb ook allerminst," Mompelt hij. "k heb behoefte aan koffie. Toevallig een koffiezetapparaat gezien? En een begeleider of iets dergelijks van dit kamp? Ik zou deze informatie namelijk willen verifiëren,"
    Ik haal mijn schouders op en kijk van Kaida naar de jongen. "Ik heb het eiland nog niet ontdekt, dus aan mij moet je het niet vragen. En ik heb ook nog geen enkele begeleider gezien," Zeg ik om enigszins een antwoord te geven.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 9:59 ]

    Ayame | Kaida
    'Ik ook niet.' Ik keek of ik iemand zag. 'Bij die hut weet iemand het volgens mij wel.' Ik wees naar de hut waar ik een meisje uit heb zien komen [Samantha]. 'Misschien moet je daar even vragen?' Eerlijk gezegd wist ik bijna zeker dat dat meisje ook niets wist. Ik had gewoon geen zin in moeilijke vragen want ik wist ook bijna niks van dit kamp.

    Password -> Blanche

    [Dood hier..]

    Blanche schreef:
    [Dood hier..]

    [Idd.]