• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    [Kan Hannah straks ergens inspringen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    "De kus," Zegt ze en wendt haar blik af.
    Ik leg mijn handen in mijn schoot en friemel nerveus met mijn vingers. Meende ik het? Waarom heb ik het überhaupt gedaan?
    Ik zucht even. De meeste keren dat ik meisje kus, is het voor de lol. En dat was dit keer ook zo bedoelt, maar ze reageert alsof dit haar eerste keer is. En ik heb haar eerste keer verpest.. Hoewel.. ik kan het op één manier beter maken. Een klein beetje beter.
    "Ja.." Mompel ik zachtjes. Nick, dit is niet eerlijk!
    Ik bijt op m'n lip en kijk naar haar. "Eigenlijk was het voor de lol, maar.." Hoe zeg je zoiets? "Volgens mij was dit je eerste keer.." Vervolg ik bijna fluisterend.

    Hyun|Meiying

    "Ja.." hoor ik hem zachtjes mompelen.
    "Eigenlijk was het voor de lol, maar," begint hij. "Volgens mij was dit je eerste keer.." ik versta het laatste nauwelijks en schud zacht mijn hoofd. Ik kijk hem weer kort aan. "Je begrijpt het niet," zeg ik afwezig. "Niemand begrijpt het." mompel ik daarna kort.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    'Vast, en dat jij om de twee meter met je bek op het zand valt. Niet dus.' Ik liep een willekeurige hut binnen - met Ethan nog steeds vast - en volgens mij was het meteen de goede. Ik had geen idee waarom ik hem eigenlijk nog hielp, maar zo was ik denk ik gewoon.

    Darren Collins / David Thompson
    Ik keek naar het meisje wat een jongen bij zijn kraag een hut in sleurde.
    'Volgens mij is dat haar,' zei ik met een grijns op mijn gezicht. 'Succes.'

    Donovan Cronos/Ethan Moore
    Waarom luisterde dat kind toch niet?! Gefrustreerd dat hij voor de eerste keer niet de touwtje in handen had lied hij zich zelf op het bed langs hem vallen. Zittend taste ik naar de zijn tas die nog steeds niet was uitgepakt. Behendig ritste ik de tas open en zocht naar het kleinen verstopte zakje waar hij altijd zijn pillen in bewaarde. Al snel vond hij hem en pakte er twee uit. Zonder water slikte ik het in een keer door. Meteen werkte de twee sterken pilletje. De zicht van zijn blauwe ogen werd steeds duidelijker. ‘Dankje Kaida, ik waardeer je hulp’ bracht hij dof uit.

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    'Ik zei het al; ik hoor het aan je stem. Doe geen moeite vrolijk of zo te klinken.' Ik liep de deur uit en weer naar mijn eigen hut.
    Ik zette de TV uit maar liet de DVD er nog in zitten en pakte mijn gitaar weer.

    MeLuvZaynx schreef:
    [Kan Hannah straks ergens inspringen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [Kom maar naar Ayame / Kaida. Ze is in haar hut ^^]

    [Ik reageer zometeen.]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 21:06 ]

    Password schreef:
    [Ik reageer zometeen.]


    [ jeuj :3 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Franaisco/César.
    Ook ik kijk naar het meisje. "Weetje, ik denk dat dat wel goed komt," Zeg ik met een grijns tegen hem. "Ik kan wel overweg met pittige vrouwen," Voeg ik eraan toe.

    Nick/Sammy.
    "Wil je het me uitleggen?" Vraag ik voorzichtig. "Misschien begrijp ik je dan. Ik wil niemand pijn doen, op welke manier dan ook," Zegt ik tegen haar.

    Darren Collins / David Thomson
    Ik lachte even. 'Dat zal wel nodig zijn. Ik heb trouwens geen idee bij wie ik in de hut zit, heb niet op het briefje gekeken. Ik ben benieuwd, ik ga naar m'n hut.' Ik wilde aanlopen.

    Hyun | Meiying

    "Wil je het me uitleggen?" vraagt hij. Ik strijk een pluk haar uit mijn gezicht en kijk weer naar buiten. "Misschien begrijp ik je dan. Ik wil niemand pijn doen, op welke manier dan ook," hoor ik hem daarna vaag zeggen, ik zit alweer met mijn gedachte bij een stel vogels die voorbij vliegen. Ik draai me plots om en staar hem aan. "Uitleggen.." herhaal ik dan zacht. "N-niemand probeert.." mijn stem sterft weg. "Ze nemen niet de moeite om mij te leren kennen." gooi ik eruit. "Denk ik." ik schud even mijn hoofd. Het klonk allemaal zo vaag, wat moest hij wel niet van mij denken?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tot morgen, again. :"D

    [Telefoon leeg & geen oplader. Doegh.. ):]