• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Gaisford schreef:
    (...)

    |Zullen we Sammy & Hyun gewoon naar het kampvuur laten gaan samen?|


    [Wie reageert eerst?]

    [Ik ga zo verder met spelmeester, even een tekening voor Zerefu afmaken. :Y)]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Wie reageert eerst?]


    | Reageer jij maar (: |


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Dragneel schreef:
    [Ik ga zo verder met spelmeester, even een tekening voor Zerefu afmaken. :Y)]

    Zerefu? He's awesome *O*. Cute, even when he kills you.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaisford schreef:
    (...)

    | Reageer jij maar (: |


    [Ehm, oké?]

    Nick Emiel Rogers || Sammy.
    "Zullen we naar buiten gaan?" Vraag ik dan aan haar.

    [Meer kan ik er niet van maken. Hoe laat is het?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:23 ]

    Hyun/Meiying

    Ik knik even kort.
    "Is goed." zeg ik met een zwakke glimlach terwijl ik [url=http://www.fashiolista.chttp://om/item/3859788]mijn vestje[/url] aantrek.
    Snel strijk ik een lok uit me gezicht en wacht op Sam.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Zerefu schreef:
    (...)
    Zerefu? He's awesome *O*. Cute, even when he kills you.


    [:9~ Lol Zeref fanclub.]

    Spelmeester
    Iedereen kijkt verbaasd, waardoor ik grijns.
    'Dus, de spelregels,' ga ik ongestoord verder. Ik trok mijn zwaard. 'Iedereen. Kom naar mij. Mét jullie Death Note.'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:51 ]

    Serieus, ik lig nog steeds dubbel om die tekening x'D.

    Seven.

    'Dus de spelregels,' vervolgt hij zijn verhaal. Ik zwijg. Shit, dit is niet goed. Die gast wordt mijn dood nog eens. Ik heb mijn Death Note nog niet eens proper kunnen uitproberen, maar als dat monster genaamd Uzrah die me de regels van de Death Note toelichtte echt is en dit hele kamp waarin dat schrift de spil is waar om alles draait, dan kan dit nog een behoorlijke pain in the ass worden.
    'Iedereen. Kom naar mij. Mét jullie Death Note.' Ik klem de tanden op elkaar. Godver, dit gaat niet goed. Als ik weiger, welke garantie heb ik dan dat ik levend van dit eiland af kom? Dit is een gijzeling waarin iedereen elkaar gegijzeld houdt. Mijn hand glijdt naar de binnenkant van mijn vest, waarin het schrift zit. Met een ijskoude blik haal ik het schrift eruit en geef het aan de man.
    'Hier.'
    Dit is het dan. Het begin van het einde. Maar ik weiger slachtoffer te worden in dit spel. Men zegt dat de aanval vaak de beste verdediging is. Nu wordt het tijd om mijn zet te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nick Emiel Rogers || Sammy.
    "Is goed," Zegt ze en trekt een vestje aan.
    Ik knik kort, als teken dat ik klaar ben en loop voor haar uit naar buiten.

    [Ehm, ik reageer zo.. Ik ben letters aan het uitknippen..
    Chris die loopt er wel gewoon heen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spelmeester
    Ik pak zijn Death Note aan, leg die op de grond en ga er met mijn zwaard over. Het geeft licht en ik geef het terug.
    'Ik heb er nu voor gezorgd dat je Death Note niemand meer kan doden, en het is speciaal aangepast voor het spel.'

    Samantha Night

    Ik hoorde wat die vage dude tegen Seven zei en klemde meteen mijn Death note stevig tegen mijn borst aan. 'Pardon?' bedenkelijk keek ik hem aan. Is die gast wel helemaal lekker in zijn hoofd? 'Ik wil niet dat mijn Death note niemand meer vermoord, dan heb ik er helemaal niks meer aan!' riep ik uit. En een beetje dommig keek ik hem aan.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Spelmeester
    Ik keek haar nietszeggend aan. 'Ik kan het ongedaan maken,' zei ik kalm. 'Geen zorgen.'

    Samantha Night

    'Wat is het doel van een spel spelen met Death note zonder iemand te kunnen vermoorden?' en ik kijk hem twijfelend aan.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”