• Ik ben nu in de Achterhoek met een vriendin bij haar opa en oma. Die hebben twee [bloedmooie] paarden genaamd Ragna en Utella. De opa van mijn vriendin is menner en heeft twee koetsen; één heel mooie voor professionele wedstrijden en een voor pleziertochten. Op hemelvaart en de drie dagen erna [in dit geval samen vrijdag t/m zondag] is er de Koets 4 daagse in de Achterhoek, en mijn vriendin en ik zijn er sinds vandaag tot morgen. Gisteren in de mooie koets gereden [maar geen tocht, op Hemelvaart doen ze aan douwtrappen], vandaag een 3 uur en 50 minuten durende koetsentocht gehad en morgen weer een, en dan in de koets voor pleziertochten. Eigenlijk een koets voor de sport zeg maar, of hobby. However, dat is dus super leuk met al die paarden en zo (:

    Hebben jullie wel 's op een koets gezeten? En hebben jullie vandaag iets leuks gedaan? =)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, maar ik ben er niet zo voor. Een vriendin van me heeft twee jaar geleden een koetspaard gekocht en dat is dus onhandelbaar. Je kan er gewoon niets mee aanvangen.

    & ik ga vanavond naar een oefenjumping :3.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eeeeh! Leuk om te horen dat het leuk is daar!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aperio schreef:
    Ja, maar ik ben er niet zo voor. Een vriendin van me heeft twee jaar geleden een koetspaard gekocht en dat is dus onhandelbaar. Je kan er gewoon niets mee aanvangen.

    & ik ga vanavond naar een oefenjumping :3.


    Kan ook aan het paard liggen, deze paarden worden ook gewoon gereden. Maar Ragna en Utella zijn heel goede paarden, zeg maar, met veel ervaring. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een koets vind ik altijd leuk (:

    Twee paarden, pasta en Nutella... I can't stop thinking about chocolate paste

    Heb wel eens in een koets gezeten, ja, was best leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Twee paarden, pasta en Nutella... I can't stop thinking about chocolate paste

    Heb wel eens in een koets gezeten, ja, was best leuk.


    Mijn lunch op de koets waren twee broodjes met Fred & Ed chocopasta. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Mijn lunch op de koets waren twee broodjes met Fred & Ed chocopasta. :9~


    DAMN now I can't stop thinking about my boyfriend covered in chocolate paste D: . DAMN YOUUUUU!

    hij heet Fred

    Ik hou van pasta, hmmm, heerlijk. Geweldig spul. DUO PENOTTI, TWEE KLEUREN IN EEN POTTI!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    DAMN now I can't stop thinking about my boyfriend covered in chocolate paste D: . DAMN YOUUUUU!

    hij heet Fred

    Ik hou van pasta, hmmm, heerlijk. Geweldig spul. DUO PENOTTI, TWEE KLEUREN IN EEN POTTI!


    IS HIJ INGESMEERD MET CHOCOLA? (: Dat lijkt me echt vet haha.
    Ik ook, dat spul ik gewoon yumyum. In Suisse is de Nutella lekkerder, I udnno how. We hebben nog een pot staan, het is smeuig :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife