• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'En heel bloederig,' voeg ik toe. 'Ik bedoel hoe kan je nou in slaap vallen als allerlei wezens elkaar afslachten? Dat hoort onmogelijk te zijn maar Kist zorgt ervoor dat het bijna eve interessant i als een dode spin. die dus absoluut niet interessant zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik knikte "Dat zeker" zeg ik. "Het is ook onmogelijk maar die dode spin is zelfs nog interessanter dan die lessen en zoals je al zei die zijn dus absoluut niet interessant"
    Ik dacht na "Misschien word het ook nog een leuke les"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Moet Kist niet eens met pensioen of wat een geest dan ook mag doen,' zeg ik. 'Hij is aan vervanging toe want zijn lessen zijn letterlijk doodsaai.'


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    Jeanine
    Ik voelde de hand van Draco tegen de mijne, en pakte die vast. Het kon me niks schelen of het Pansy pijn deed, échte pijn zou ze nog wel voelen. ''En nu?'' vroeg Draco, en ik haalde mijn schouders op. ''Zullen we naar het meer, ofzo?'' vroeg ik Draco toen maar, aangezien het nu prachtig schitterde in het zonlicht.

    onderaan de pagina belandt :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik voelde dat Jeanine mijn hand vastpakte. ´Zullen we naar het meer of zo?´ vroeg ze aan me.
    'Is goed.' Ik groette Patty en liep met Jeanine naar het meer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Ik hoop het maar ik denk het jammer genoeg niet" zeg ik lachend. "Er komt een tijd dat iemand zijn les niet overleeft en dan moet die misschien wel weg of heeft hij doordat zijn lessen te saai zijn"
    Ik glimlachte "Misschien is die dag wel dichterbij dan je denkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Het verbaasd me dat die dag niet lang geleden is,' zeg ik. 'Want ik denk niet dat ik het zo nog twee jaar volhoud maar daarna kan ik het natuurlijk ook meteen laten vallen.'
    Ik haat geschiedenis van toverkunst, eigenlijk niet want daar kan ik lekker slapen maar alsnog.


    Remember to be ridiculous.

    Jeanine
    Ik zei verder niks meer tegen Pansy, gunde haar geen eens een blik waardig. Zwijgend liepen we naar het meer, en eenmaal aangekomen plofte ik in het vochtige, groene gras. Ik keek uit over het meer, en zuchtte onhoorbaar.
    Na een tijdje wendde ik mijn blik af, en ik keek Draco aan. Autmatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Mij verbaasd het eigenlijk ook wel" zeg ik. "Mh twee jaar houd ik het nog wel vol maar langer echt niet tenzij we een andere leraar krijgen of ik later zelf dat vak geef"
    Ik dacht na "Niet dat dat gaat gebeuren aangezien ik wel leukere dingen weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Jij wou toch schouwer worden?' Vraag ik.
    Ik vind het wel iets voor Summer maar zelf voel ik me meer aangetrokken tot een baan als lerares. Later misschien afdelingshoofd of schoolhoofd. Ik zie het allemaal wel.


    Remember to be ridiculous.

    Draco

    Ik keek Jeanine ook glimlachend aan. Ik pak haar hand vast en keek weer even over het meer. Toen keek ik weer terug naar Jeanine. 'Ik ben zo terug.´ ik rende weg en even later kwam ik terug. Ik had een bloem mee en die stak ik in haar haar, waar naar ik weer haar hand pakte.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Ja klopt dat wil ik nog steeds" zeg ik.
    "Maar eerst de laatste paar jaar hier nog afmaken en zien hoe dat loopt aangezien dit jaar al een ramp is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Je klinkt depressief,' zeg ik. 'Daar weet ik een heel goede remedie voor: Chocolade.'
    Ik voeg de daad bij het woord en pak een chocokikker die ik opeet en gooi een tweede naar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik vang de chocokikker die ik opeet en glimlach erna "Bedankt"
    Ik keek rond "Ik klinkt niet depressief alleen verveeld en een heel klein beetje zenuwachtig" zeg ik. "Al is dat laatste vreemd aangezien ik dat nooit ben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xJohnnyDepp schreef:
    Draco

    Ik keek Jeanine ook glimlachend aan. Ik pak haar hand vast en keek weer even over het meer. Toen keek ik weer terug naar Jeanine. 'Ik ben zo terug.´ ik rende weg en even later kwam ik terug. Ik had een bloem mee en die stak ik in haar haar, waar naar ik weer haar hand pakte.

    Jeanine
    ''Ik ben zo terug.'' zei hij, en ik knikte. Ik keek weer naar het meer, sloot mijn ogen voor een momentje en snoof de geur van het versgemaaide gras op. Ik schrok op toen ik iets bij mijn haren voelde, en opende mijn ogen. Ik tastte even, en glimlachte toen ik tot de ontdekking kwam dat het een bloem was. Draco pakte mijn hand weer vast, en ik drukte een zacht kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''