• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ach ik heb er ook niet voor gekozen" zeg ik met een kleine glimlach.
    "Maar we zullen er nooit achterkomen hoe je er dan over zou denken jammer genoeg" zeg ik erna teleurgesteld. ""Toch vraag ik me af hoe mijn ouders waren aangezien James en Madelaine me zagen als een soort pop zonder gevoel waar je spreuken op kon oefenen, maar ook als mensen en Harry natuurlijk het al wisten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ze waren vast geweldig,' zeg ik. 'Nu ik weet dat het je ouders zijn zie ik inderdaad dat je qua uiterlijk best op ze lijkt.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar. 'In tegenstelling tot mij, want ik lijk dus niet op mijn ouders.'
    Allebei mijn ouders hebben donker haar, zijn lang en hebben bruine ogen. Hoe daat een bijna albino als ik uit kan komen? Ik heb echt geen flauw idee.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Na de verhalen die ik heb gehoord denk ik dat ook wel" zeg ik. "Vind je echt?" vroeg ik glimlachend.
    Ik keek haar aan "Ik heb jou ouders inderdaad een paar keer gezien en eigenlijk ben ik dat wel met je eens, maar het is soms ook wel een voordeel om niet op je ouders te lijken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    IK grinni. 'Je lijkt echt heel erg,' zeg ik. 'En je hebt gelijk, ik vind het soms geweldig om niet op mijn ouders te lijken.'
    Ik grinnik. Een keer op vakantie was er iemand die dacht dat ik ontvoerd was en belde de politie waarna wij uit moesten leggen dat ik gewoon een genetische freak ben.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik glimlachte terwijl ik de doos opende en er nog een boekje uithaalde die ik doorbladerde.
    "Nog een reden waarom Harry niet zo slim is" zeg ik lachend. "En dat is ook voor het eerst dat ik een keertje gelijk heb"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Hij zal ook voornamelijk foto's hebben gezien van toen ze volwassen waren,' zeg ik. 'Je lijkt veel meer op ze toen ze tieners waren.'
    Waarom weet ik dit allemaal? In de boeken over recente magische gebeurtenissen is een heel hoofdstuk gewijd aan de familie Potter.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar even verbaasd aan maar herstelde me snel "Ik denk dat je daar wel weer gelijk in hebt" zeg ik. "En ergens snap ik inderdaad wel wat je bedoelt"
    Ik had de juiste pagina gevonden en begon met lezen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Zijn er dagen dat ik niet bijna overal gelijk in heb?' Vraag ik verbaasd. 'Afgezien van de dagen dat ik overal gelijk in heb natuurlijk.'
    Ik kijk verbaasd als ze in het boek begint te lezen. 'Sinds wanneer lees jij?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Er zijn wel is dagen maar dat zijn er maar heel weinig" zeg ik lachend. "Zulke dagen zijn er inderdaad ook"
    Ik kijk even op en lach om haar verbaasde gezicht "Niet zo verbaasd en ik lees wel vaker" zeg ik "Behalve schoolboeken want die zijn te saai voor woorden"

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik lach. 'Dat verklaard waarom je boeken zo, in een perfecte staat zijn na al die jaren,' zeg ik glimlachend. 'Ik kan me niet voorstellen dat je dat voor elkaar krijgt als je die boeken namelijk wl leest.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar glimlachend aan "Dat is inderdaad de reden ja" zeg ik lachend.
    "Misschien dat ik ze ooit nog een keer ga gebruiken maar die kans is echt heel erg klein"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik glimlach. 'Ach,' zeg ik. 'Misschien dat ik ze kan lenen als mijn boeken helemaal versleten zijn,' zeg ik. 'Maar dat gebeurd natuurljk niet heel snel als ik herstelspreuken gebruik.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik kijk haar aan "Van mij mag je ze hebben als de jouwe zijn versleten" zeg ik glimlachend. "Daar heb je wel weer gelijk in".
    Ik dacht na "Ik gebruik mijn boeken zovaak dat ik nog geneens weet waar ze liggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ze liggen nog onder een dikke laag stof onder je bed van twee jaar geleden,' licht ik haar even in.
    Wacht, ik hoor niet beter als haar te weten waar haar schoolboeken liggen. Dat hoort gewoon niet, dat hoort ze zelf te weten.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik kijk haar aan "Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben" zeg ik lachend. "Maar hoe weet je dat touwens?"
    Ik sla een pagina om "Niet dat het erg is aangezien het wel handig omdat ik gewoon sommige dingen echt niet weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer