• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    "Mh ik ben er met mijn gedachte niet helemaal bij" gaf ik eerlijk toe.
    "Een vriendin van jou..dat moet Summer zijn" zeg ik. "Anders zou ik het niet weten"
    Ik keek naar de foto en herkende gelijk mijn ouders, mezelf en mijn blik viel op een meisje met rood haar en blauwe ogen "Summer" mompelde ik.
    Ik keek naar Emily "Hoe kom je hieraan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Heel even ben ik verbaasd dat hij haar zo snel herkende. 'Ze heeft hem me gisteren gegeven,' zeg ik. 'Ik moest hem je geven.'
    Ik kijk even snel naar de grond en weer op. Zijn flessengroene ogen boren zich in mijn eigen zachtblauwe. Nu is het wachen op zijn volgende vraag.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    Ik had door dat ze even verbaasd was door mijn reactie "Ik kende haar al voor we hier op school zaten en dat rode haar en die blauwe ogen zijn gewoon herkenbaar"
    Ik keek naar de foto en weer naar Emily "Maar ik snap het niet helemaal" zeg ik. "Wat weten jullie dat ik niet weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik slik. Oké dit is het stuk wat ook in mijn planning het moeizaamste zou gaan. 'Ik weet dit pas sinds gisteravond,' zeg ik. 'Ze vertelde me toen ze was flauwgevallen en we met z'n tweeën op de ziekenzaal zaten.'
    Ik haal even mjn hand door mijn haar en bijt op mijn lip. 'Die foto is jouw gezin. Summer is je zus.'


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    Ik keek verbaasd van haar naar de foto en weer terug en wist even niet meer wat ik moest zeggen.
    "Dus beter gezegd is een van mijn beste vrienden eigenlijk mijn zusje?" vroeg ik. "Waarom heeft ze dat nooit verteld"
    Dit riep echt verschillende vragen bij me op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik knik. 'Ze mocht het niet, ik zelf weet het ook pas sinds gisteren. Jij bent ook de reden dat ze in Slytherin is ingedeeld, ze moest iets regelen,' zeg ik.
    Ik kijk even rond en zie dat ze behoorlijk wat publiek beginnen te trekken. We praten zacht waardoor niemand ons kan verslaan maar het gebeurd maar zelden dat je Emily Rivers en Harry Potter met elkaar ziet praten zonder dat ze elkaar uitschelden. 'We beginnen aandacht te trekken.'


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Ah ja dat verklaart een hoop en weet je ook wat ze moet regelen of niet?"
    Ik keek rond en zag inderdaad al behoorlijk wat publiek "Je hebt gelijk, maar dat is niet zo vreemd ook"
    Ik keek haar aan "Laten we anders ergens anders verder praten" zeg ik.
    "We hebben toch nog een half uur voor geschiedenis van de toverkunst begint"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik kijk snel even rond. Of ze komen erachter wat hij en ik bespreken want er komt zo vast iemand dichterbij of ze gaan roddelen en vanmiddag lijkt het alsof ik en Harry een stel zijn omdat we samen zijn weg gelopen. 'Je hebt gelijk en heb je een speciale plek in gedachten, nee wacht, loop maar met mij mee.'
    Ik begin aan mijnweg naar de Room of Requiment.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "We krijgen straks echt de meest vreemd ding te horen" zeg ik lachend en liep met haar mee. "Blijkbaar denken we op dit moment dezelfde plek en dat is de Room of Requiment"
    Ik keek rond en zag bijna niemand meer "Trouwens vraag ik me wel af wie dit dan allemaal wisten en van wie ze die zwijgplicht heeft geven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Als de gang leeg is stappen we snel de verschenen kamer binnen. Ik geloof dat het een mengeling is van de leerlingenkamer van Gryffindor die k nog nooit heb gezien en de bekende leerlingenkamer van Slytherin. Ik laat me op een van de stoelen vallen. 'Sneep en Perkamentus sowieso,' zeg ik. 'Verder heeft ze niemand in het bijzonder genoemd. Of wacht, ze noemde Sirius Zwarts.'


    Remember to be ridiculous.

    Nils
    Ik word wakker op de boot en herinner me niet meer wat er nou precies gebeurd was. Een paar bedden verder ligt Bo te slapen. Ik kleed me snel aan een hoop hem niet wakker te maken. Ik loop rustig richting Hogwarts. Ik heb honger.

    Gabriëlle
    Ik kruip onder mijn dekens uit en trek mijn schooluniform aan. Ik ren zo snel als ik kan naar Hogwarts en storm de grote zaal binnen. Ik laat me aan een random tafel vallen en pak een broodje dat ik begin te besmeren met brie.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    Ik knikte "Zo'n idee had ik inderdaad al" zeg ik terwijl ik ook op een van de stoelen ging zitten. Eerst vorige jaar te horen krijgen dat Sirius is ontsnapte, dan blijkt dat hij onschuldig is en je peetvader isen nu dit. Ik zuchtte even "Waarom is dit me nooit eerder opgevallen"
    Nu weet ik wat Sirius met zijn laatste brief bedoelde.
    Ik keek haar aan "Nog een vraag weet je ook de opdracht waarvoor ze in Slytherin zit?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Volgens mij niet.'
    Ik graaf terug in mijn geheugen en probeer gisteravond weer af te spelen. 'Ze zei dat het te maken had met iets dat aan het einde van het jaar zou gebeuren geloof ik.'
    Ik kijk even rond en besluit dat ik alvast iets moet bespreken. 'In het geval dat mensen gaan zeggen dat we een stel zijn vervloek ik je even dat je het alvast weet en er geen ruzie over ontstaat want daar heb ik vandaag nog heel eventjes niet zo'n ontzettende zin in.'


    Remember to be ridiculous.

    [oké, heel leuk dat jullie ineens een sprong maken naar een dag waar we helemaal nog niet waren, maar waar is nu de bedoeling dat ik mijn personages invoeg? Want ik snap jullie nu even niet helemaal]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    Ik slikte even en dacht terug "Dus zij weet ook al wat er einde van het jaar waarschijnlijk gaat gebeuren" zeg ik. "Het verklaart ook een hoop waarom we weten dat er wat mis is met de ander"
    Ik keek haar aan en knikte opnieuw "Dan zal ik straks wel vervloekt worden aangezisen je weet hoe de afdeling zijn, maar ik zeg er verder niets over"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer