• Het gaat over de vampiers van twilight!!!!!





    Vampiers hebben geen zuurstof nodig en gaan niet dood behalve als ze in de fik staan.
    Dus het is mogelijk dat ze in bijvoorbeeld om de maan wonen.

    Problemen voor de mens oplossing voor de vampier
    -Geen zuurstof -Vampiers ademen niet
    -te veel zonnestralen -Gaan alleen dood door vuur (dus als ze zelf ( ontvlambaar zijn gaan ze wel dood)
    -Ruimte is vacuüm dus door
    tegen druk in ons lichaam
    zullen we uit elkaar spatten
    -Geen voedsel - Vampiers eten niet en ze drinken wel bloed van mensen maar zonder bloed blijven ze wel leven maar hebben ze alleen heel erg dorst

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:18 ]


    ©1998

    Wow, daar heb ik nog nooit over nagedacht 8) Ik neem aan van wel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nope, want er is geen lucht in de ruimte. Dat betekent dat ze wel lucht in hun lichaam hebben . Daarna zijn ze niet blij. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wooow, die is goed bedacht. Ik denk het wel ja, maaaar de zon schijnt altijd in de ruimte en heel fel ook. Dus ze zullen dood gaan. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Natuurlijk niet, dan gaan ze dood aan een voedseltekort aangezien er geen mensen op de maan leven.


    Your make-up is terrible

    Op het punt van zuurstof zou het kunnen ja. Space decompression wise, I don't think so. En dan nog het punt van geen voedsel op de maan, noch huizen. The dark side of the moon doesn't always stay dark.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:31 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Natuurlijk niet, dan gaan ze dood aan een voedseltekort aangezien er geen mensen op de maan leven.

    Dat ook ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooit iemand gedacht aan dat de ruimte bijna vacuüm is?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ooit iemand gedacht aan dat de ruimte bijna vacuüm is?


    Space decompression! Dat zei ik :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RainbowShine schreef:
    Nope, want er is geen lucht in de ruimte. Dat betekent dat ze wel lucht in hun lichaam hebben . Daarna zijn ze niet blij. (cat)


    Maar ze kunnen alleen dood door vuur dus waarschijnlijk zullen ze niet uit elkaar spatten door tegen druk vanuit hun lichaam. Daar is hun lichaam te sterk voor


    ©1998

    DarkSavior schreef:
    Wooow, die is goed bedacht. Ik denk het wel ja, maaaar de zon schijnt altijd in de ruimte en heel fel ook. Dus ze zullen dood gaan. (cat)


    vampiers, zijn onsterfelijk, tenzij ze zelf ontvlambaar zijn.... dan gaan ze dood maar dat lijkt me niet


    ©1998

    Assassin schreef:
    Natuurlijk niet, dan gaan ze dood aan een voedseltekort aangezien er geen mensen op de maan leven.


    Vampiers, gaan alleen dood door vuur, ze zullen alleen wel erg leiden aan brandende dorst....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Maar ze kunnen alleen dood door vuur dus waarschijnlijk zullen ze niet uit elkaar spatten door tegen druk vanuit hun lichaam. Daar is hun lichaam te sterk voor

    Klein vraagje: Over welke vampiers heb je het? De huid van een vampier is niet sterk genoeg om de druk aan te kunnen
    @Yoda Zo ver ging mijn engels niet:Y) Weer wat geleerd.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar als er geen zuurstof is brand niet zo veel denk ik (of op de donkere kant van de maan dat kan ook :W)


    Shoganai i ne~

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Klein vraagje: Over welke vampiers heb je het? De huid van een vampier is niet sterk genoeg om de druk aan te kunnen
    @Yoda Zo ver ging mijn engels niet:Y) Weer wat geleerd.

    Ik neem over die van Twilight. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Officieel gezien zijn vampiers wezens die niet tegen de zon kunnen en leven op het bloed van de mensen, twilight-vampieren zijn anders, maar dat noem ik eigenlijk geen vampieren, maar glinsterende feeëtjes.

    Zwakheden

    Een vampier heeft een weerzin tegen knoflook. Ze zijn doorgaans bang voor het kruis of wijwater en andere heilige symbolen.

    Een vampier kan een huis enkel betreden als een van de bewoners hem daartoe uitnodigt. Eenmaal uitgenodigd kan hij een huis betreden wanneer hij dat wil en houdt vrijwel niets hem nog tegen.

    Vampiers slapen overdag, omdat ze een afkeer hebben van daglicht. Blootstelling aan daglicht verzwakt hen en langdurig kan dit zelfs fataal zijn. In de Europese volksverhalen verzwakte zonlicht een vampier enkel. Dat het hen ook kan doden is bedacht door de filmindustrie, en inmiddels een algemeen geaccepteerd kenmerk van vampiers.

    Vampiers kunnen volgens volksverhalen het niet laten om alles op hun pad te tellen, en kunnen dus worden afgeleid door iets op hun pad te strooien. Tevens hebben ze moeite met het oversteken van stromend water; hierbij hebben ze de hulp van anderen nodig.

    Om een vampier te doden zijn vaak drastische maatregelen nodig. De bekendste methode is een houten staak (soms een specifieke houtsoort, zoals de eenstijlige meidoorn) door zijn hart slaan. In volksverhalen moet een vampier zo aan de grond genageld worden, maar in films is doorboren met de staak vaak al voldoende. Andere manieren zijn onthoofding, al dan niet nadat zijn mond is volgestopt met knoflook, en het verbranden van de vampier of de resten van het lichaam.
    (Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vampieren )

    Oftewel, ik weet wel zeker dat ze doodgaan, zelfs in de ruimte.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis