• Het gaat over de vampiers van twilight!!!!!





    Vampiers hebben geen zuurstof nodig en gaan niet dood behalve als ze in de fik staan.
    Dus het is mogelijk dat ze in bijvoorbeeld om de maan wonen.

    Problemen voor de mens oplossing voor de vampier
    -Geen zuurstof -Vampiers ademen niet
    -te veel zonnestralen -Gaan alleen dood door vuur (dus als ze zelf ( ontvlambaar zijn gaan ze wel dood)
    -Ruimte is vacuüm dus door
    tegen druk in ons lichaam
    zullen we uit elkaar spatten
    -Geen voedsel - Vampiers eten niet en ze drinken wel bloed van mensen maar zonder bloed blijven ze wel leven maar hebben ze alleen heel erg dorst

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:18 ]


    ©1998

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Omdat een ruimte pak helemaal dicht is en geen lucht naar binnen of buiten kan ontsnappen. Vampiers bij twilight hebben dat wel (monden, ogen, oren, neus)+ Ze bewegen door middel van een vloeistof (soort smeer) Dat bevriest als ze daar zitten :3


    je weet dat ik het over de vampiers van twilight heb.......


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    je weet dat ik het over de vampiers van twilight heb.......

    Jep en daar heb ik het ook over:Y)
    Ik ben een tijdje twilight-fan geweest en heb alle 6 boeken die ervan zijn uitgegeven gelezen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik agree met mijn zus. srly twilight?


    Shoganai i ne~

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Jep en daar heb ik het ook over:Y)
    Ik ben een tijdje twilight-fan geweest en heb alle 6 boeken die ervan zijn uitgegeven gelezen :3


    je maakt mee een beetje bang met die hooivork/drietand :S
    maar ik heb eigenlijk geen zin meer in deze eindeloze discussie.... jij wel?
    Eigenlijk ben ik zeer onnatuurlijks aan het zeggen (vampiers) en vervolgens zijn we bezig met een hele discussie over de natuurwetten, dit noem ik ookwel een zinloze discussie maar als je het nodig vind om door te gaan dat stop ik niet.

    Min of meer komt het er op neer dat ik denk dat we allebei gelijk hebben, aan de ene kant is het onmogelijk om in de ruimte te leven zelfs voor vampiers, maar vampiers leven/bestaan niet eens........

    dus...........


    ©1998

    Dafuq did I just read?

    Natuurlijk kunnen de twilightvampiers niet in de ruimte leven, als zij geen bloed krijgen raken ze ook verzwakt en das geen leven meer. En hoe het zit met de space decompression kan jij helemaal niet voorspellen, maar het lijkt me erg sterk dat ze dat overleven.
    + waarom zouden ze dat in godsnaam willen als ze al zouden bestaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    en als je het van The Vampire Diaries hebben
    ongeveer dezelfde en True Blood


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OMFG YES

    Schiet ze allemaal de ruimte in. ETERNAL TORMENT!

    Maar ik betwijfel het. Lucht en druk in je lichaam wil naar buiten: Je spat uit elkaar. Als je niet uit elkaar spat wordt het soweiso heeeel erg pijnlijk.

    Verder is de temperatuur extreem laag. In echte outer space ligt de temperatuur vlak boven het absolute nulpunt. En hoe onsterfelijk je ook bent, een temperaatuur van 3 K (-270 C) ga j echt niet overleven. MKochten ze dat wel doen dan bevriezen ze nog steeds en gan ze in ieder geval nergens meer heen.

    verder is er nog straling. Daar beschermt niks hun tegen. De straling maakt het DNA in hun cellen kapot. Doordat ze niet groeien kunnen we aannemen dat hun cellen nauwelijks meer delen of veranderen nadat ze veranderd is. Als we dat aannemen, zouden die het tempo van het afsterven van cellen niet bij kunnen houden. IT would not be pretty :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DrayMalfoy schreef:
    Officieel gezien zijn vampiers wezens die niet tegen de zon kunnen en leven op het bloed van de mensen, twilight-vampieren zijn anders, maar dat noem ik eigenlijk geen vampieren, maar glinsterende feeëtjes.
    (...)
    Oftewel, ik weet wel zeker dat ze doodgaan, zelfs in de ruimte.


    dit gaat over de vampiers van twilight die kunnen tegen iets meer dan de vampiers uit mythes


    ©1998

    Tigger schreef:
    OMFG YES

    Schiet ze allemaal de ruimte in. ETERNAL TORMENT!

    Maar ik betwijfel het. Lucht en druk in je lichaam wil naar buiten: Je spat uit elkaar. Als je niet uit elkaar spat wordt het soweiso heeeel erg pijnlijk.

    Verder is de temperatuur extreem laag. In echte outer space ligt de temperatuur vlak boven het absolute nulpunt. En hoe onsterfelijk je ook bent, een temperaatuur van 3 K (-270 C) ga j echt niet overleven. MKochten ze dat wel doen dan bevriezen ze nog steeds en gan ze in ieder geval nergens meer heen.

    verder is er nog straling. Daar beschermt niks hun tegen. De straling maakt het DNA in hun cellen kapot. Doordat ze niet groeien kunnen we aannemen dat hun cellen nauwelijks meer delen of veranderen nadat ze veranderd is. Als we dat aannemen, zouden die het tempo van het afsterven van cellen niet bij kunnen houden. IT would not be pretty :Y)


    vampiers leven niet, hun cellen vermenigvuldigen niet meer....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    vampiers leven niet, hun cellen vermenigvuldigen niet meer....


    Dat lijkt me erg vervelend voor ze (cat)

    Dan worden ze namelijk onder andere kaal en krijgen ze darmproblemen. Cytostatica (medicijnen tegen kanker) proberen ook de celgroei tegen te houden maar slagen er maar gedeeltelijk in. Moet je je voorstellen hoe erg het is bij vampiers als er helemaal geen deling meer is!

    Maar er moet wel celdeling zijn. Heel erg weinig, maar het moet er zijn. Je krijgt immers constant straling binnen van de zon, die cellen kapot maakt. Zo zijn er nog veel meer dingen waardoor cellen kapot gaan. En aangezien ze niet kaal zijn etc etc moet er celdeling zijn :Y)

    Enfin, zelfs als we dat weglaten houden we nog de andere dingen over, zoals het bevriezen en EXPLODEEEEREN :D


    quidquid excusatio prandium pro

    DrayMalfoy heeft gelijk. Als je echt zo'n vergelijking wilt maken, neem je beter de originele vampiers. Dan nog denk ik echt niet dat ze daar zouden overleven. Waar zouden ze hun bloed vandaan halen?


    Let the Night embrace you

    Ze drogen dan toch uit? Er is geen bloed.


    Happy Birthday my Potter!

    Pusheen schreef:
    DrayMalfoy heeft gelijk. Als je echt zo'n vergelijking wilt maken, neem je beter de originele vampiers. Dan nog denk ik echt niet dat ze daar zouden overleven. Waar zouden ze hun bloed vandaan halen?


    het gaat mij toch niet om die vampiers, ik snap ook wel dat die dood zouden gaan.


    ©1998

    Ik had ook al bedacht dat ze dat konden, afgezien van het feit dat er dan wel een cavalerie dieren of mensen mee moet, maar afijn, laat ik de pret niet bederven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife