• Het gaat over de vampiers van twilight!!!!!





    Vampiers hebben geen zuurstof nodig en gaan niet dood behalve als ze in de fik staan.
    Dus het is mogelijk dat ze in bijvoorbeeld om de maan wonen.

    Problemen voor de mens oplossing voor de vampier
    -Geen zuurstof -Vampiers ademen niet
    -te veel zonnestralen -Gaan alleen dood door vuur (dus als ze zelf ( ontvlambaar zijn gaan ze wel dood)
    -Ruimte is vacuüm dus door
    tegen druk in ons lichaam
    zullen we uit elkaar spatten
    -Geen voedsel - Vampiers eten niet en ze drinken wel bloed van mensen maar zonder bloed blijven ze wel leven maar hebben ze alleen heel erg dorst

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:18 ]


    ©1998

    Uhm, nee. Je gaat in de ruimte niet dood door zuurstofgebrek maar door het gebrek aan lucht. Je implodeerd of zo iets, net als je te diep duikt.
    Zo iets was het, in ieder geval ook vampiers kunnen niet leven in de ruimte.
    Daarbij zijn vampiers niet onsterfelijk, ze verbranden in de zon, je kan hun hoofd afhakken, knoflook, een haute staak. Er zijn genoeg manieren om een vampier te doden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik neem over die van Twilight. (cat)

    Dat zijn geen vampier's maar disco ballen! :'D
    De twilight vampiers zijn aangepast, maar origineel hebben we het over Dracula look-a-like.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Dat zijn geen vampier's maar disco ballen! :'D
    De twilight vampiers zijn aangepast, maar origineel hebben we het over Dracula look-a-like.

    Glinsterende feeëtjes gecombineerd met Disney-prinsessen en discoballen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BlackAlpha schreef:
    Vampiers hebben geen zuurstof nodig en gaan niet dood behalve als ze in de fik staan.
    Dus het is mogelijk dat ze in bijvoorbeeld om de maan wonen.

    Problemen voor de mens oplossing voor de vampier
    -Geen zuurstof -Vampiers ademen niet
    -te veel zonnestralen -Gaan alleen dood door vuur (dus als ze zelf ( ontvlambaar zijn gaan ze wel dood)
    -Ruimte is vacuüm dus door
    tegen druk in ons lichaam
    zullen we uit elkaar spatten
    -Geen voedsel - Vampiers eten niet en ze drinken wel bloed van mensen maar zonder bloed blijven ze wel leven maar hebben ze alleen heel erg dorst

    - Geen zuurstof - Die klopt nog ja
    - Te veel zonnestralen - Daglicht/de zon verzwakt de vampier, waardoor ze uiteindelijk dood gaan :3
    - Ruimte is vacuüm - Heeft een vampier ook nodig
    - Geen voedsel - Geen bloed; verzwakt vampier en dood hem uiteindelijk ook :3

    Oftewel, theorie volledig ontkracht :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DrayMalfoy schreef:
    (...)
    Glinsterende feeëtjes gecombineerd met Disney-prinsessen en discoballen :3

    winning :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    winning :3!

    ^^ Dat vampiers ontwikkelen oké, maar dat zijn gewoon echt geen vampiers meer. Ik denk dat de topicmaakster vaker échte vampierboeken moet lezen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DrayMalfoy schreef:
    (...)
    ^^ Dat vampiers ontwikkelen oké, maar dat zijn gewoon echt geen vampiers meer. Ik denk dat de topicmaakster vaker échte vampierboeken moet lezen :3

    + kijken. Ze zijn de naam inderdaad niet waar. De vampiers van Underworld lijken nog steeds heel erg op de originele


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MyFairyKing schreef:
    Uhm, nee. Je gaat in de ruimte niet dood door zuurstofgebrek maar door het gebrek aan lucht. Je implodeerd of zo iets, net als je te diep duikt.
    Zo iets was het, in ieder geval ook vampiers kunnen niet leven in de ruimte.
    Daarbij zijn vampiers niet onsterfelijk, ze verbranden in de zon, je kan hun hoofd afhakken, knoflook, een haute staak. Er zijn genoeg manieren om een vampier te doden.


    ik heb het over de vampiers van twilight, ik heb het ook bij de twilight iets van het forum gezet maar ik verduidelijk het nog wel even


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    ik heb het over de vampiers van twilight, ik heb het ook bij de twilight iets van het forum gezet maar ik verduidelijk het nog wel even

    Dan nog, ze zullen uiteindelijk toch echt wel doodgaan, geloof me maar :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    ik heb het over de vampiers van twilight, ik heb het ook bij de twilight iets van het forum gezet maar ik verduidelijk het nog wel even

    En die implodere niet wil je zeggen? Het zijn geen supperwezens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    En die implodere niet wil je zeggen? Het zijn geen supperwezens.


    ze zijn toch onsterfelijk, hun lichaam is sterk genoeg om een kogel te laten voelen als een tinteling.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    ze zijn toch onsterfelijk, hun lichaam is sterk genoeg om een kogel te laten voelen als een tinteling.

    Dat maakt hier niks voor uit, het gaat niet om de huid, maar om je organen e.d.
    Maar ja, ik heb het ook over echte vampieren. Van die Twilight dingen weet ik niks.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:25 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    ze zijn toch onsterfelijk, hun lichaam is sterk genoeg om een kogel te laten voelen als een tinteling.

    En dan zouden hun lichaam de druk niet aankunnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    En dan zouden hun lichaam de druk niet aankunnen.


    hoe weet je dat?
    Als je een ruimte pak aantrekt implodeer je ook niet, dus misschien is hun lichaam net zo sterk als een ruimte pak.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 9:35 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    hoe weet je dat?
    Als je een ruimte pak aantrekt implodeer je ook niet, dus misschien is hun lichaam net zo sterk als een ruimte pak.

    Omdat een ruimte pak helemaal dicht is en geen lucht naar binnen of buiten kan ontsnappen. Vampiers bij twilight hebben dat wel (monden, ogen, oren, neus)+ Ze bewegen door middel van een vloeistof (soort smeer) Dat bevriest als ze daar zitten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor