• Het verhaal.
    Een paar jaar nadat iedereen afgestudeerd is uit de Glee club op het William Mckinley High school, is er weer ruimte voor nieuwe mensen in de Glee club, cheerios of bij de Jocks.



    Regels:
    - Het liefste meer dan één regel schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Iets wat OOC is graag tussen haakjes zetten.
    - Verkering mag, mits degene daar toestemming voor gegeven heeft.
    - Max. 4 karakters per persoon.
    - Buiten sluiten is niet toegestaan.


    Cheerleaders:
    - Hoofdcheerleader: Angel Laquisha Aquerisa door Rahjesh.
    - Co-captain: Chayenne "Chay" Sharona Romana. door NightShot.
    - Chermaine Aimee Addison door xFlyy.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Fábinne Minte Minneaux door Gaisford.



    Glee clubbers:
    - Scarlet Beth Way door SkyFall.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Flynn Rose Gale door MsHutcherson.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.


    Jocks/sporters:
    - Quarterback:Damon Tyler Hides NightShot.
    - Daniel ''Dan'' Wyatt door GleeLover.
    - Matthew 'Matt' Grand door xedelweiss.
    - James Andrew Night door DrNightmare.



    Lesrooster:
    Klas 1a: Damon, James, Chermaine, Angel, Christina, Fábinne.

    Klas 1b: Daniel, Matthew, Chayenne, Summer, Katy, Scarlet, Flynn.




    1ste uur [8:30 - 9:30]
    Engels.

    2e uur. [9:30 - 10:30]
    Klas 1a aardrijkskunde
    Klas 1b geschiedenis.

    Korte pauze

    3e uur. [10:45 - 11:45]
    gym

    4e uur. [11:45 - 12:45]
    engels

    5e uur. [12:45 - 13:45]
    Klas 1a geschiedenis
    Klas 1b aardrijkskunde.

    6e uur pauze [13:45 - 14:45]

    7e uur [14:45 - 15:45]
    computervaardigheid

    [15:45 - ..]
    9e: Glee, cheerios, football]



    Solliciteren mag altijd via het [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133229[/url] Rollentopic. [/url]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:14 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    James

    Ik keek haar aan "Maar waarom..". Ik stopte met praten "Ja je hebt daar wel gelijk in ja"
    Ik keek de klas in en wandelde naar een tafel waar ik ging zitten.
    De leraar had blijkbaar niets door "Zie je geen smoes nodig" zeg ik lachend tegen Chermaine


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chermaine
    Ik zie James onopgemerkt de klas inlopen, ik doe hem na maar ik wordt betrapt. 'En waarom ben jij zolaat?' zegt de docent. Ik doe net alsof ik haar niet hoor en loop door.
    'Dat moet altijd mij overkomen' fluister ik naar James. 'Nou mag ik antwoord?' vrragt de docent. Ik antwoord ' Nou ehh, kluisje zoeken, school opnieuw leren kennen, dat soort dingen'
    Ze kijkt me wantrouwend aan, maar zegt niks.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    James

    Ik keek verbaasd naar de docent en keek toen naar Chermaine "Dit is ook voor het eerst dat ik niet word betrapt" gaf ik eerlijk toe waarna ik mijn boeken uit mijn tas wou pakken tot ik doorhad dat ik ze was vergeten.
    "Maar ik weet niet waarom jou dit ook altijd overkomt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chermaine
    'Omdat ik altijd op verkeerde momenten binnenkom' zeg ik grinnikend. Ik zie dat James zijn boeken uit zijn tas wil pakken, maar dat hij erachter komt dat hij ze niet bij zich heeft.
    'Handig hé, boeken vergeten' zeg ik lachend tegen James.


    That is a perfect copy of reality.

    nvt]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    "Deal." Lachte ik zachtjes en opende mijn armen als een klein kindje. "Omdat het je eigen voorstel is."
    Ergens vroeg ik me af wanneer die nieuwe zou merken dat er slushie in haar tas zat.
    Haar reactie moest vast en zeker geweldig zijn en dat wilde ik niet missen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James

    "Moet ook een keertje kunnen toch" zeg ik lachend toen ze zei dat ze altijd op de verkeerde momenten binnenkomt.
    Ik dacht na "Nee eigenlijk niet echt handig dat ik mijn boeken ben vergeten, maar zoals je eerder al zijn is dat typisch weer een actie voor mij"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -skip mijn vorige want anders gaat alles door mekaar. oke dadelijk komt nieuwe

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Flynn
    Ik deed mijn tas open om wat potloden te pakken en zag slushie overal in mijn tas. Ik voelde woede opladen "verdomme klotezooi" m ompelde ik zacht. /Boos keek ik richting Damon wetend dat hij het was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    Ik trok een wenkbrauw op toen ik merkte dat het nieuwe meisje boos richting Damon keek.
    "Wat moet je?" Vroeg ik kil. "Heeft hij soms iets van je aan? Kijk naar voor."
    Na nog een vuile blik naar haar te hebben gericht, draaide ik me weer om naar Damon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Flynn
    Een meisje die bij Damon zat trok een wenkbrauw op "wat moet je, heeft hij soms iets van je aan? kijk naar voor" ze draait zich weer terug."zak" mompelde ik binnenmonds. Ik besloot het maar zo te laten en dat ik mazzel had dat mijn ipod en mobiel in mijn zak zaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben weer terug! Mag ik misschien een korte samenvatting???]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ehm een paar zijn te laat in de les, FLynn is geschlusht en in haar tas ook. ehm damon en katy gaan in de avond uit date.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan

    In de les ben ik best rustig. In tegenstelling tot vroeger. Misschien had iets me deze zomervakantie wel veranderd en was ik rustiger geworden. In ieder geval had ik tijd nodig om een aantal dingen op een rijtje te zetten. Mijn blik dwaalde af naar iedereen in het lokaal, als eerste naar Damon en Katy. Zat Damon niet in een andere klas? Daarna bleef mijn blik hangen bij het meisje dat ik al eerder zag lopen door de gang. Ze leek het nieuwste slachtoffer te zijn. Ergens voelde ik medelijden, terwijl dat anders ook nooit iets voor mij was.

    [Onweert het bij jullie ook al zo hard?? :o]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:32 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nee zit buiten het is warm]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan