• Het verhaal.
    Een paar jaar nadat iedereen afgestudeerd is uit de Glee club op het William Mckinley High school, is er weer ruimte voor nieuwe mensen in de Glee club, cheerios of bij de Jocks.



    Regels:
    - Het liefste meer dan één regel schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Iets wat OOC is graag tussen haakjes zetten.
    - Verkering mag, mits degene daar toestemming voor gegeven heeft.
    - Max. 4 karakters per persoon.
    - Buiten sluiten is niet toegestaan.


    Cheerleaders:
    - Hoofdcheerleader: Angel Laquisha Aquerisa door Rahjesh.
    - Co-captain: Chayenne "Chay" Sharona Romana. door NightShot.
    - Chermaine Aimee Addison door xFlyy.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Fábinne Minte Minneaux door Gaisford.



    Glee clubbers:
    - Scarlet Beth Way door SkyFall.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Flynn Rose Gale door MsHutcherson.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.


    Jocks/sporters:
    - Quarterback:Damon Tyler Hides NightShot.
    - Daniel ''Dan'' Wyatt door GleeLover.
    - Matthew 'Matt' Grand door xedelweiss.
    - James Andrew Night door DrNightmare.



    Lesrooster:
    Klas 1a: Damon, James, Chermaine, Angel, Christina, Fábinne.

    Klas 1b: Daniel, Matthew, Chayenne, Summer, Katy, Scarlet, Flynn.




    1ste uur [8:30 - 9:30]
    Engels.

    2e uur. [9:30 - 10:30]
    Klas 1a aardrijkskunde
    Klas 1b geschiedenis.

    Korte pauze

    3e uur. [10:45 - 11:45]
    gym

    4e uur. [11:45 - 12:45]
    engels

    5e uur. [12:45 - 13:45]
    Klas 1a geschiedenis
    Klas 1b aardrijkskunde.

    6e uur pauze [13:45 - 14:45]

    7e uur [14:45 - 15:45]
    computervaardigheid

    [15:45 - ..]
    9e: Glee, cheerios, football]



    Solliciteren mag altijd via het [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133229[/url] Rollentopic. [/url]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:14 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Katy Samuel

    "Vraag me eens mee uit." Was mijn simpele antwoord terwijl ik met mijn vinger in zijn buik porde. "Het is lang geleden dat ik nog eens weg ben geweest."
    Het was me opgevallen dat hij steeds meer naar me toe leunde, al wist ik niet echt waarom.
    Omdat hij wist dat ik me klein voelde?
    Of omdat hij me probeerde te intimideren.
    "Hoe veel dichter kan je nog komen?" Flapte ik er lachend uit en keek hem diep in zijn ogen. "Dadelijk zit ik door de muur."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scarlet
    Ik ging op het tafeltje zitten naast Flynn en zette mijn rugzak op de stoel neer, er was toch nog bijna niemand.
    Ik keek naar Flynn die in haar agenda wat foto's van haar en een ander meisje had zitten.
    'Wie is dat?' vraag ik nieuwschierig.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Lilly\
    ik glimlach naar de foto "Mijn zusje Lynn" ik houd de foto omhoog zodat ze het wat abeter kan zaien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik, en ga weer naar achter.
    'Best, ga je mee uit vanavond?' grijns ik.
    De bel was allang gegaan, maarja.


    El Diablo.

    Scarlet
    'Oja, jullie lijken wel een beetje op elkaar,en wat grappig dat jullie namen zo op elkaar lijken!' zeg ik.
    Ik bekijk de foto en glimlach.
    'Zit ze hier niet op school?'

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:54 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    James

    Pas toen ze hee James zei had ik door wie het was. 'Laat me heel eerlijk zijn' zeg ik glimlachend. 'Dat wist ik nog niet, maar wel gezellig'
    Ik opende gelijk mijn kluisje en kwam erachter dat ik de helft van mijn boeken was vergeten. "Geweldig begin van een nieuw schooljaar" zeg ik sarcastisch en gooide mijn kluisje weer dicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Flynn"
    "mijn ouders waren goed in namen verzinnen, nee nog niet ze is 12" ik kijk in een spiegel naar mijn haren. "nee hé het krult nogsteeds" mopper ik. Ik pak mijn borstel en probeer de krulleneruit te borstelen wat mislukt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    Dat was gemakkelijk.
    "Lijkt me leuk." Lachte ik en nam nog een slok van mijn slushie. "Moet je trouwens niet naar je les?"
    Het was eerder een vaststelling dan een vraag, maar ik was me er van bewust dat ik ook door moest gaan.
    Veel zou ik het eerste uur toch niet missen aangezien het toch maar was om elkaar te leren kennen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Kan ik net zo goed aan jouw vragen, je weet hoe ik ben' grinnik ik.
    Ik voel even aan mijn haar, zit nog steeds goed door de gel.


    El Diablo.

    Scarlet
    'Wow, dan krult je haar wel sterker dan dat van mij, bij mij werkt het altijd,'zeg ik,
    'Mijn ouders zijn ook niet zo heel erg orgineel trouwens, Heather, Scott en Scarlet, hoor je vaak genoeg.'

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:00 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Flynn
    "kk haat mijn krullen" mopper ik. "tsja wel beter dan een letter weghalen" ik haal mijn schouders op. "is dit de hele klas ofzo" lach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    "Ik wil wel naar de les," Zei ik met een engelengezichtje. "Maar er is één of andere kerel die me niet doorlaat."
    Ik keek hem uitdagend aan en kwam recht van de muur, waardoor de ruimte tussen ons in wat kleiner was geworden en ik nog wat naar boven moest kijken.
    "Om wat uur kan ik je vanavond verwachten?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chermaine
    Ik moest lachen toen hij zijn boeken vergeten had. 'Echt een James actie' zeg ik grinnikend. 'In de les naast elkaar zitten, en we hebben trouwens een gleeclubber in onze klas zitten' zeg ik dan.
    Ik kijk even op het rooster.


    That is a perfect copy of reality.

    Scarlet
    'Mm ja, al hoewel Scott en Scarlet ook wel in de buurt komen,' antwoordt ik.
    'Is dit de hele klas ofzo' zegt Flynn daarna lachend.
    'Ik weet het niet, maar er is niemand anders,' zeg ik, met een glimlachje.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Flynn
    Ik kijk even serieus naar Scarlet. "ik heb me ingeschreven voor die Glee club en jij?" af en toe kon ik zo snel schakelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan