• Het verhaal.
    Een paar jaar nadat iedereen afgestudeerd is uit de Glee club op het William Mckinley High school, is er weer ruimte voor nieuwe mensen in de Glee club, cheerios of bij de Jocks.



    Regels:
    - Het liefste meer dan één regel schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Iets wat OOC is graag tussen haakjes zetten.
    - Verkering mag, mits degene daar toestemming voor gegeven heeft.
    - Max. 4 karakters per persoon.
    - Buiten sluiten is niet toegestaan.


    Cheerleaders:
    - Hoofdcheerleader: Angel Laquisha Aquerisa door Rahjesh.
    - Co-captain: Chayenne "Chay" Sharona Romana. door NightShot.
    - Chermaine Aimee Addison door xFlyy.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Fábinne Minte Minneaux door Gaisford.



    Glee clubbers:
    - Scarlet Beth Way door SkyFall.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Flynn Rose Gale door MsHutcherson.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.


    Jocks/sporters:
    - Quarterback:Damon Tyler Hides NightShot.
    - Daniel ''Dan'' Wyatt door GleeLover.
    - Matthew 'Matt' Grand door xedelweiss.
    - James Andrew Night door DrNightmare.



    Lesrooster:
    Klas 1a: Damon, James, Chermaine, Angel, Christina, Fábinne.

    Klas 1b: Daniel, Matthew, Chayenne, Summer, Katy, Scarlet, Flynn.




    1ste uur [8:30 - 9:30]
    Engels.

    2e uur. [9:30 - 10:30]
    Klas 1a aardrijkskunde
    Klas 1b geschiedenis.

    Korte pauze

    3e uur. [10:45 - 11:45]
    gym

    4e uur. [11:45 - 12:45]
    engels

    5e uur. [12:45 - 13:45]
    Klas 1a geschiedenis
    Klas 1b aardrijkskunde.

    6e uur pauze [13:45 - 14:45]

    7e uur [14:45 - 15:45]
    computervaardigheid

    [15:45 - ..]
    9e: Glee, cheerios, football]



    Solliciteren mag altijd via het [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133229[/url] Rollentopic. [/url]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:14 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    James

    Ik liep verveeld rond tot ik me ineens bedacht dat de boeken die ik nodig had nog in mijn kluisje lagen. Ik zuchtte en liep toen toch maar naar de kluisjes.
    Ik was bij mijn kluisje toen ik verder op een meisje zag staan "Heey" zeg ik glimlachend toen ik naar haar toeliep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Schaapachtig glimlach ik maar wat. "Jep eerste dag" mompel ik. ik gooi mijn haren in de wasbak en zet de kraan open al snel zijn mijn haren helemaal doorweekt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scarlet
    'Ja, ik ook,' zeg ik.
    Ik kijk naar Flynn, ze is best aardig, een beetje verlegen, maar heeft nog met geen woord gerept over mijn afwijkende haarkleur of neuspiercing, ik mocht haar wel.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Lilly
    Mijn haren droogde ik af aan de handoekjes die er lagen en ik borstelde mijn haren. Fijn nu kwamen de krullen. "Heb je iets voor in mijn haar tegen de krullen" vraag ik zacht. Ze was echt aardig, ondanks de aparte haar kleur. Het stond haar leuk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    "Hé, mijn slushie." Lachte ik met grote ogen. "Nu heb ik twee slushies van je te goed."
    Ik moest erg opkijken als ik zijn gezicht wilde zien waardoor ik me redelijk klein voelde.
    Een grijns stond op mijn lippen terwijl ik de slushie weer van hem afnam om er zelf van te drinken.
    "Je hebt nog wat slushie op je wang." Zei ik opgewekt en wreef er over met mijn duim. "Het gaat er niet af."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scarlet
    Ik glimlach en rommel even in mijn tas en haal er een sprayflesje uit.
    'Hier, het werkt echt heel goed, mijn haar gaat altijd krullen als het nat wordt dus ik heb het altijd bij me,' zeg ik en ik geef het aan haar.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Tyler

    Ik grinnik,, en veeg het er nog snel allemaal af.
    'En wat als ik het niet koop?' vraag ik, en buig grijnzend naar voren.


    El Diablo.

    Flynn
    "ah thanks, ik haat mijn krullen echt." mompel ik. Snel spray ik er wat op en borstell het nog een keer. Ik pak een jurkjeuit mijn tas en trken het snel aan. Mijn kleding porp ik in een plastice tas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katy Samuel

    Langzaam ging ik op mijn tenen staan zodat ik bij zijn oor kon en grijnsde.
    "Dan moet ik wel huilen," Fluisterde ik speels in zijn oor. "Of ik verplicht je om het goed te maken."
    Met een brede grijns ging ik weer normaal staan en leunde ik met mijn rug tegen de muur om vervolgens nog een slok te nemen van de slushie.
    "Ik weet dat je me niets kan weigeren, Damon" Lachte ik met twinkelende ogen. "Ik ben tenslotte een erg lief meisje."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scarlet
    'Leuk jurkje,' zeg ik tegen haar. 'Weet jij trouwens hoe laat de bel hier gaat?' Ik werp een snelle blik in de spiegel en ik zwaai mijn rugzak weer over mijn schouder.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    FLynn
    "dankje ik denk zo" net toen mijn zin afwas ging de bel.
    "kom je mee" ikkeek haar vragend aan terwijl ik de duer open hield. Ze was echt lief, ik voelde me fijn bij haar. "zullen we samen zitten? ow en jou haar is echt gaaf" grinnik ik naar haar. Ze zal me eens meemaken nu ik haar aardig vind en mag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Wat moet ik doen' grijns ik, en buig nog wat naar voren.
    'En ja, een heel lief meisje, natuurlijk' grinnik ik.


    El Diablo.

    DrNightmare schreef:
    James

    Ik liep verveeld rond tot ik me ineens bedacht dat de boeken die ik nodig had nog in mijn kluisje lagen. Ik zuchtte en liep toen toch maar naar de kluisjes.
    Ik was bij mijn kluisje toen ik verder op een meisje zag staan "Heey" zeg ik glimlachend toen ik naar haar toeliep

    Chermaine
    Er kwam een jongen naar me toe, toen hij dichterbij kwam zag ik dat het James was.'Hee James' zei ik. Ik pleur de laatste boeken in me kluis en doe mijn kluis dicht. 'We zitten dit jaar bij elkaar in de klas, hé' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Scarlet
    'Ja gezellig en bedankt,' zeg ik.
    Samen liepen we weer terug naar het engels lokaal, er waren nog niet veel mensen, maar de bel was ook pas net gegaan.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Flynn
    We liepen naar het lokaal waar het nog rustig was. Nu hopen dat die rotjoch niet bij ons zat. Ik zuchtte en we gingen maar ergens zitten achterin. Ik pakte mijn engels boeken alvast en mijn agenda waar wat foto's van mij en Lynn samen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan