• wil je graag dat je meer abbo's krijgt dump dan hier je story!
    Nu je toch aan het kijken bent kijk dan ook op mijn profiel en lees ook mijn verhaal!
    xx


    Dream your life, live your dream.

    1D Story! :)

    The Dream Trip || One Direction

    xxx


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    ~I love you and hate you. ft one direction.



    Jessy Leam.
    Brayn Horan.
    Harry Styles.
    Niall Horan.
    Liam Payne.
    Zayn Malik.
    Louis Tomlinson.
    Danielle Peazer.
    And Eleanor Calder.

    Tips, reactie's, abo's & kudo's zijn altijd welkom.

    Hope you like it!


    Trailer


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    House of Night


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    There's so much more to the book than the page you were stuck on ~ One Direction


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Hold On ft. Niall J Horan
    A little thing can change everything

    Feeling like Your letting go. But Please Babe Try To Remember the Time's we had <3
    ......................................................................................................................................
    Gesproken in nederlands,
    kan scheld woorden bevatten,
    Hoofdpersoon is ; Rosaline McCloud & Niall J. Horan


    Maar heeft iemand interesse om met mij een JB or 1D Story te schrijven? Please let me know! xoxo

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 3:03 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    http://www.quizlet.nl/stories/92697/love-game--bad-harry-styles/

    Bad ass Harry :)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    http://www.quizlet.nl/stories/91652/vampire-love--nathan-sykes/

    Nathan Sykes?


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Hit me like lightning

    De zeventienjarige Amelia is de dochter van Felippe Grimaldi, de huidige heerser van Monaco. Alleen kan ze niet goed met haar ouders opschieten en zit ze er na de zoveelste ruzie met haar ouders er helemaal doorheen. Ze pakt haar spullen en stapt op de trein naar Lyon, waar het WK voetbal 2012 plaats vindt. Die avond besluit ze naar het dak van het hotel waarin ze verblijft te gaan. In een opwelling loopt ze naar de rand toe en begint ze te overwegen te springen. Maar voordat ze er nog verder over na kan denken houdt iemand haar tegen...


    When it all falls down

    Het leven van topvoetballer Fernando Torres lijkt perfect. Europees Kampioen geworden met het Spaanse team, een mooie vrouw, twee schatjes van kinderen en een veelbelovende transfer van Chelsea naar Real Madrid. Maar dan gebeurt er iets wat niemand had verwacht: Zijn vrouw raakt betrokken bij een auto-ongeluk en is op slag dood. Fernando moeten kiezen tussen of hij stopt met zijn passie, voetbal, om zijn kinderen in zijn eentje op te voeden of een nanny in huren die zijn kinderen voor hem opvoedt. Op aanraden van zijn teamgenoten besluit hij voor dat laatste te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alone in the world || Justin Bieber


    Nobody's Wife, Perfect Life


    “Things never happen the same way twice.”



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+




    Hope you like it ;D