• Mijn docent eco was een tijd terug overspannen en al die meuk. nu is ie weer terug een tijdje. Hebben ze op school besloten maandag het 9de extra les. We zijn bij H5 en moeten bij H 8 zijn. Dus vandaag die eerste keer het negende. Iedereen was hyper en sommige maakte geluiden. Werd hij boos en niemand zei wie. Toen pakte hij zijn spullen en liep hij weg. Toen zijn we ook weg gegaan en hebben de namen van ons doorgegeven wat moest en mochten we naar huis.

    dus wie heeft nog meer zulke domme docenten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke, vaag.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik snap het niet helemaal... Kan overigens aan mij liggen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dafuq did I just read?


    quidquid excusatio prandium pro

    Dafuq?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lol onze duitse docente is echt een raar mens. Kan geen orde houden, niet uitleggen, praat met een heel zwaar accent en komt soms nauwelijks uit haar woorden. Elke les is er wel wat. Ga dan geen les geven als je het gewoon niet in je hebt en de taal ook nog niet eens beheerst .__.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Parachutes schreef:
    Ik snap het niet helemaal... Kan overigens aan mij liggen. (':


    comfort in c h a o s

    Tigger schreef:
    Dafuq did I just read?
    Ik ben het niet veel met je eens, maar nu neem je de woorden uit mijn mond. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tigger schreef:
    Dafuq did I just read?


    The universal language of art.

    Linchpin schreef:
    Dafuq?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    WATIC schreef:
    (...)Ik ben het niet veel met je eens, maar nu neem je de woorden uit mijn mond. :W


    En zo begint het. Over een maandje quote je ieder bericht van me en vertel je hoe awesome het is wat ik zeg (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    En zo begint het. Over een maandje quote je ieder bericht van me en vertel je hoe awesome het is wat ik zeg (puh)
    Lol, keep on dreaming.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Linchpin schreef:
    Dafuq?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tigger schreef:
    (...)

    En zo begint het. Over een maandje quote je ieder bericht van me en vertel je hoe awesome het is wat ik zeg (puh)

    Ja, jongen, droom maar lekker verder. :W

    OT: ik snap jouw leraar wel. Als ik het zo begrijp zijn jullie volgens mij een drukke klas en als hij overspannen is geweest, dan is het wel voor een reden geweest.

    Een leraar staat niet voor Jan Lul voor de klas hoor :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuckdiedeldo, mag ik een vertaling?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn docent Wiskunde is al 3 keer huilend de klas uitgelopen.
    Ze is begin dit jaar haar zoon verloren en daardoor hebben wij heel slecht les gehad en lopen wij ook erg achter.
    En ze wil wel dat we haar accepteren, maar ons accepteerd ze niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one