• Mijn docent eco was een tijd terug overspannen en al die meuk. nu is ie weer terug een tijdje. Hebben ze op school besloten maandag het 9de extra les. We zijn bij H5 en moeten bij H 8 zijn. Dus vandaag die eerste keer het negende. Iedereen was hyper en sommige maakte geluiden. Werd hij boos en niemand zei wie. Toen pakte hij zijn spullen en liep hij weg. Toen zijn we ook weg gegaan en hebben de namen van ons doorgegeven wat moest en mochten we naar huis.

    dus wie heeft nog meer zulke domme docenten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha bij mij worden altijd de Nederlands docenten overspannen. Het eerste jaar hebben we 4 leraressen gehad, het tweede 3 leraren, en dit jaar hebben we ook al een nieuwe docent Nederlands. Echt toevallig dat het echt altijd Nederlands is XD En het ligt niet aan de klas, want ieder jaar was het een andere klas, en ik zat telkens in die klas. Nee het ligt ook niet aan mij XD Ik vind het juist zielig als docenten bijna beginnen te huilen, dan houd ik juist mijn mond. En ik wil wel eens zien als jou dat zou gebeuren. Zou jij jezelf dan ook dom noemen? Niet dat ik je wil bekritiseren of zo...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Wij hadden ook zo'n overspannen docente, ze heeft ontslag genomen. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn lerares Spaans laat iedereen nablijven en als mensen hun boeken nog niet hebben, vraagt ze zich af waar ze het geduld vandaan heeft.
    En er waren mensen die moesten het 8e naar haar komen omdat zij hen ging uitleggen hoe je een samenvatting maakt. Maar niemand van die klas lette op en heeft ze helemaal niet meer uitgelegd hoe je dat moet doen. Blijkbaar dacht ze dat die mensen dat heel erg vonden, maar ze konden dus gewoon naar huis ;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb dit jaar al 5 verschillende Nederlands leraren gehad. Zegt genoeg, lijkt me niet?

    Eleos schreef:
    Ik heb dit jaar al 5 verschillende Nederlands leraren gehad. Zegt genoeg, lijkt me niet?


    Zit jij heel toevallig bij mij op school waha! Het zijn ook altijd de Nederlands docenten.. XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Linchpin schreef:
    Dafuq?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien moet je ook eens naar een Nederlandse les gaan...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the