• Ik zoek leuke en goed geschreven stories, het liefste niet afgerond, maar dat mag natuurlijk wel :Y).

    Wel:
    - Onbekende personen.
    - Hunger Games.
    - Harry Potter (:

    Misschien:
    - One Direction. (Als het goed geschreven is en een goede verhaallijn heeft.)
    - Engelstalig. (Als je goed schrijft en niet al te veel fouten maakt.)

    Niet:
    - Justin Bieber.
    - Elke band fanfiction, behalve One Direction.

    Als ik iets niet heb opgenoemd mag je het gewoon posten, ik kijk wel of ik het iets vind. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:43 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    The letterbox • Louis Tomlinson


    Verbeterde, herschreven en veranderde versie van De Brievenbus • Louis Tomlinson.


    Aislyn Shampire correspondeert met zanger Louis Tomlinson, terwijl zij in Soho in New York woont, woont hij in Manchester, slechts een paar duizend kilometer van elkaar verwijderd. Wanneer Aislyn naar haar geboorteland Engeland gaat en Londen bezoekt, komt ze haar jeugdvriend Louis tegen; veel tijd om te praten is er niet, maar genoeg om elkaars e-mailadres te geven. Vanaf dat moment ontstaat er niet alleen een vriendschap, maar ook een liefde tussen de twee. De spontane en impulsieve Louis en juist verlegen en ingetogen Aislyn proberen hun gevoelens voor elkaar op elke manier te voorkomen, maar hun vriendschap te behouden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wounded Rhymes over One Direction.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?


    ~ Het verhaal is al afgelopen.
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Maybe you like it? (:


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    SIARA OF FLORAL [FT. ZAYN MALIK]




    In een jaar worden vijf speciale kinderen geboren,
    die allemaal beschikken over een gave, al weten ze dat niet.
    Bij elk kind hoort een glazen bol met een bepaalde energie erin.
    Bij de geboorte word de bol de wereld over gezonden en plant die zichzelf onder de grond, daarboven groeit een speciale bloem die ook gekoppeld is aan het kind.
    Op een zekere leeftijd worden de kinderen meegenomen en naar het eiland Floral gebracht, waar de kinderen een belangrijke rol spelen.
    Hier moeten ze ook hun krachten onder controle zien te krijgen.
    En zo hard mogelijk trainen om de moeilijkste zoektocht van hun leven.
    De zoektocht naar hun bol, maar ondertussen gebeurt er meer op het eiland...
    Gabrielle Siara Livia.



    x| writen by Intan.
    x| start at 2 june.
    x| p.o.v Gabrielle Siara Livia.
    x| ft. Zayn Malik, (no one direction)
    x| Soundtrack.
    x| Tumblr.

    Siara of Floral [ft. zayn malik]


    even a white rose has a black shadowx



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Liar ~ Draco Malfoy


    married with Harry Styles

    Misschien is dit wat voor je ?

    Please save me, tonight? | Harry Styles



    ‘Please save me?’ she whispered.
    ‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
    He taught he saved her, but it wasn’t that easy.
    ‘They will find me.’ she said.
    ‘Then I’ll protect you.’ he said.
    They found her.
    He protected her.
    ‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

    ~Written in dutch
    ~Spoken in English
    ~One Direction bestaat
    ~Soms 16+
    ~Om de dag een stukje
    ~ soundtrack


    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik ben met dit verhaal nog niet zo lang geleden begonnen, dus het heeft op dit moment nog niet zoveel chapters. Maar het zijn wel twee lange chapters (dit zal ook altijd zo zijn, lange posts ^^), en ik post geregeld =) Niet elke dag, maar ik probeer toch altijd wel minstens één keer per week..


    Stel je voor: je bent twintig, je zit in het laatste jaar van je huidige opleiding, je hebt een baan, goede vrienden, én een lief vriendje. Een perfect leven zou dat zijn, toch? Voor Judy Kling – op zich – wel, en ja, zij leeft dit leven.
    Maar wat nou als dat lieve vriendje voor een halfjaar naar een oorlogsgebied moet, als verdedigingshulp? Een oorlogsgebied! Hoe zou je dan nog normaal verder kunnen leven, zonder elke avond te moeten denken: “Laat hem niets overkomen zijn. Laat hem levend terugkomen”. Hoe?


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Fight For It - One Direction


    nothing is true, everything is permitted.

    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *One Direction bestaat
    *Begonnen op 8 april 2012
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Kan 16+ gaan bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *I love iedere abo ;D


    (16 hoofdstukken)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sinds de dag dat Yara naast Liam kwam wonen zijn ze beste vrienden, nu Liam in de bloei van z'n carriere zit en in Londen gaat wonen bij de andere leden van One Direction lopen hun wegen uiteen, zij woont in Wolverhampton en hij helemaal in Londen, kan een vriendschap die op het eerste gezicht zo hecht lijkt deze afstand overbruggen?
    *One Direction bestaat
    *Engels gesproken
    *Take an abo, I don't warn


    [url=]http://www.quizlet.nl/stories/87410/love-you-more-than-i-did-before--liam-james-payne/[/url]


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.


    Dit is een Hunger Games verhaal. Justin komt er in voor, maar is verder niet beroemd. Alleen zijn naam word gebruikt. Dus je moet maar even kijken hihi. x:



    Feat: Justin Bieber.




    Dit is een Jason McCann verhaal.. Eigenlijk is het Justin's karakter in CSI, maar verder word hij totaal NIET genoemd. Dus officieel is het geen bieber story haha x



    http://www.quizlet.nl/stories/80010/as-long-as-you-love-me-ft-jason-mccann-16/

    - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber

    maybe you'll like my Zayn Malik story.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague