• Ik zoek leuke en goed geschreven stories, het liefste niet afgerond, maar dat mag natuurlijk wel :Y).

    Wel:
    - Onbekende personen.
    - Hunger Games.
    - Harry Potter (:

    Misschien:
    - One Direction. (Als het goed geschreven is en een goede verhaallijn heeft.)
    - Engelstalig. (Als je goed schrijft en niet al te veel fouten maakt.)

    Niet:
    - Justin Bieber.
    - Elke band fanfiction, behalve One Direction.

    Als ik iets niet heb opgenoemd mag je het gewoon posten, ik kijk wel of ik het iets vind. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:43 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oeps, had mijn story al gegeven, grapjee! :3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 12:25 ]


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)


    There’s a story behind every person.
    There’s a reason why they’re the way they are.
    They aren't just like that because they want to.
    Something in the past crashed them and
    sometimes it’s impossible to fix them.
    'Cause when they were screaming
    or crying nobody heard it.
    Their broken smile never got notice.
    Even when they changed ,
    nobody noticed it that there was something wrong.
    Nobody understands that pain is what changes people.
    Nobody understands that some people are just good
    in hiding their pain.
    Just beacause her eyes don't tear ,
    doesn't mean that her heart doesn't cry.


    ____________________
    Comedian

    Les Photographies.,


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Mijn verhaal Angels warriors, i hope you like it

    (als ik wist hoe je plaatjes kon doen had ik het gedaan)

    onbekende personen
    fantasy
    romantiek
    avontuur
    I HOPE YOU WANNA READ IT

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:23 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    I'm the girl you're looking for
    Actie
    Romantiek
    Onbekende personen


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Misschien deze;
    Broken promises - Niall Horan


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    http://www.quizlet.nl/stories/90192/im-a-vampire/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ik heb twee 1D verhalen. Elke dag probeer ik er aan te schrijven, dus daar moet je je al geen zorgen over te maken.
    You can cry on my shoulder - Liam Payne
    Chances - One Direction
    Ik hoop dat je een kijkje neemt en ze misschien wel leuk vindt. ;D
    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:57 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story, onbekende personen. Op dit moment zit er niet echt veel fantasy in, maar ik ben van plan er wel wat doorheen te gooien, alleen niet op de bekende manier van: vampier, weerwolf, blablablabla.. Maar heel anders.

    het verhaal is enigszins bijbels, omdat het begon als een schoolopdracht.
    De eerste twee hoofdstukken staan al online. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt, en nóg leuker als je een abo zou nemen, ondanks dat het nog een vrij nieuw verhaal is ^^

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs ^^


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.



    Pieces of the same cake || Horan and Malik

    "Pieces of the same cake are things that have
    the same characteristics or qualities."



    - dit is géén bromance
    - kan 16+ bevatten
    - Nederlands geschreven
    - Engels gesproken
    - niet alle feiten kloppen


    I solemny swear I'm up to no good.