• Gister was een vriend van mij dus zo raar aan het doen,
    Eerst gezellig kletsen en daarna wordt ik keihard gedumpt..
    Via sms notabene, einde vriendschap

    En eindelijk weet ik dus wat er aan de hand is..
    Het smsje blijkt niet van hem te komen, maar van zijn vriendin
    Blijkbaar is ze stik jaloers op mij en vind ze dat ik niet meer met hem mag omgaan..
    Ik snap er niets van, want ik ben nooit op hem uit geweest..
    Hij is gewoon een goede vriend en daarbij ben ik zelf ook bezet.

    Men hier baal ik wel van zeg.. Lekkere timing weer tussen mijn examenperiode dooor.. Maarja gelukkig ging Wiskunde vandaag goed:D
    Me is happy:)

    Hebben jullie nog tips? Ik snap wel dat hem met rust laten nu even de beste optie is, aangezien dit nog heel vers is. Maar op lange termijn wil ik wel gewoon weer gewoon om kunnen gaan met die vriend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Bespreek dit met die vriend, dan kunnen jullie er samen uitkomen wat op dit moment het beste is.


    Your make-up is terrible

    Weet hij dat zijn vriendin die sms heeft gestuurd? Ik zou dat namelijk écht niet pikken mocht mijn vriend dat doen. En waarvoor moet je hem met rust laten? Hij stuurde die sms niet, dus hij wil nog steeds met je omgaan (lijkt me).
    In elk geval raad ik je aan om met hem te praten :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Weet hij dat zijn vriendin die sms heeft gestuurd? Ik zou dat namelijk écht niet pikken mocht mijn vriend dat doen. En waarvoor moet je hem met rust laten? Hij stuurde die sms niet, dus hij wil nog steeds met je omgaan (lijkt me).
    In elk geval raad ik je aan om met hem te praten :Y)


    Save me from myself.

    Raar wijf (cat) Als er toch niks tussen jullie twee is en jullie allebei bezet zijn kan er toch niks gebeuren. Ik zou, zoals de anderen ook zeggen, gaan praten met hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo hoeft Val dus écht niet te doen. I'd keelhaul him.
    Wat een eng wijf zeg. Bah. Hopelijk haalt 'ie z'n kop snel uit de stront.


    Til hug og blod.