• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Maar ik niet, en nu?" Ik neem de spullen netjes van hem over en kijk hem grinnikend aan. Ik zoek in de kastjes naar een maatbeker, vind er tot mijn geluk één en vul deze met redelijk warm water.
    "Hé, ik dacht door gisteren dat je nog best kon koken?" vraag ik ondertussen plagend aan hem. De gist open ik netjes, gooi dit in een kommetje en meng het met het water, hierna berg ik het weer op en schuif ik de kom aan de kant. Tien minuten wachten. Het is maar geluk dat we genoeg tijd hebben. Glimlachend draai ik me naar hem toe.
    "Of wat was dat?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hé, ik dacht door gisteren dat je nog best kon koken? Of wat was dat?"
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Ik kan nooit deftig koken wanneer ik in gezelschap ben."
    Ik grinnik even.
    "Kom, ik wil meehelpen."
    Ik geef haar een heupstoot en ga naast haar staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik kan nooit deftig koken wanneer ik in gezelschap ben. Kom, ik wil meehelpen." Ik verlies haast mijn evenwicht wanneer hij me wat opzij duwt en grijp zijn schouders beet.
    "Helaas, kan niet, meneer. Eerst even geduldig negen minuutjes wachten, tenzij je de bloem al in de kom wilt gooien?" grijnzend kijk ik naar hem en schuif het pak iets naar hem toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Helaas, kan niet, meneer. Eerst even geduldig negen minuutjes wachten, tenzij je de bloem al in de kom wilt gooien?"
    Ik salueer en neem een kom uit de kast.
    Ik doe er voldoende bloem in, en kan het niet laten wat bloem in Faye's gezicht te pleuren. Lachend leg ik mijn besmeurde handen op haar kont, zodat er twee witte handafdrukken op haar broek staan.
    "Mooi," zeg ik lachend en druk een kusje op haar witte lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn handen op mijn kont belanden, nadat hij mijn gezicht onder heeft besmeerd met bloem.
    "Mooi," Hoor ik hem nog zeggen voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Mijn hand laat ik in de kom landen.
    "Ja?" fluister ik zachtjes in zijn oor, waarna ik mijn witte hand lachend langs zijn gezicht haal.
    "Nu ziet Cam aan mijn broek alleen al dat we het meer dan goed met elkaar kunnen vinden. Je maakt het haar wel heel makkelijk." grap ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja? Nu ziet Cam aan mijn broek alleen al dat we het meer dan goed met elkaar kunnen vinden. Je maakt het haar wel heel makkelijk."
    Ik grinnik wanneer ze ook bloem in mijn gezicht gooit.
    "'Goed met elkaar'?"
    Afkeurend schud ik mijn hoofd.
    "Fijn, ik zal het onthouden."
    Ik trek een pruillipje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "'Goed met elkaar'? Fijn, ik zal het onthouden." Grinnikend haal ik met de rug van mijn wang wat van het bloem van zijn gezicht en druk mijn lippen daarna teder op de zijne.
    "Ik zei, meer dan goed." herhaal ik lachend mijn woorden en klop mijn witte handen vol bloem aan zijn shirt af, waarna ik grinnikend van hem af loop en hem uitdagend aankijk. Dit ging nooit goed komen met die pizza zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zei, meer dan goed."
    Met een hoog stemmetje imiteer ik haar.
    "Ja, dat is hetzelfde."
    Ik kijk naar mijn shirt.
    "Jij bent de vrouw in huis nu, dus jij doet de was."
    Lachend hang ik haar kleren vol bloem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, dat is hetzelfde. Jij bent de vrouw in huis nu, dus jij doet de was." Ik trek een wenkbrauw op en kijk even naar mijn vieze kleren. Vlug doe ik een knot in mijn haren, in de hoop dat deze ongedeerd blijven.
    "Hé, lekker discriminerend zijn we weer. Je gaat je kleren zelf maar wassen." zeg ik plagend en zet mijn handen in mijn zij.
    "Buiten dat, ik liet mijn moeder dat altijd doen, dus heb geen verstand van dat soort zaken."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Rustig, ja. Ik ga me echt niet haasten," hoor ik Fedea in de woonkamer zeggen. Niet veel later is ze ook in de slaapkamer. Ik kijk toe hoe ze mijn t-shirt uit trekt, een bh aandoet en vervolgens gewoon een jurkje over mijn boxer aantrekt. Ik trek een wenkbrauw op en sta haar haast likkebaardend aan te kijken terwijl ze een knotje in haar haren doet.
    "Klaar."
    Ik kan mezelf niet tegenhouden. Voor ik het weet, loop ik naar haar toe om achter haar te gaan staan. Mijn handen glijden rond haar middel en langs haar buik naar beneden.
    "Nog één keertje? Om het af te leren..." fluister ik hees in haar oor terwijl ik de rand van haar jurkje met beide handen vastneem en deze al omhoog trek. Ik zet mijn lippen in haar hals en bijt zachtjes.

    Camargue

    "Zeker weten," zegt Liam.
    Ik hou zijn hand wat steviger vast. Er trekt een enorme jaloezie door me heen. Zij beseffen nu al wat ze voelen voor elkaar en krijgen verdorie ook nog een keer een kind samen.
    Ik klem mijn kaken op elkaar en richt mijn hoofd naar beneden zodat Liam de kleine traan die langs mijn wang rolt niet kan zien. Het enige dat ik ooit liever gewild heb dan trouwen met Liam nu, is een kindje. En ik heb er de tijd noch de kans voor.

    Irial

    "Dat dan weer wel."
    Ik schrik even als ze mijn portefeuille weg duwt om vervolgens die van haar boven te halen.
    "Ik betaal wel."
    Hoewel ik me een beetje gekrenkt voel, ben ik tegelijk ook blij dat ze zo zelfstandig blijkt te zijn. Het is een soort trots dat ik voel.
    "Oké, maar dan mag ik je straks wel op een drankje trakteren," zeg ik met een charmant lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik sla zachtjes mijn arm rond haar schouders en druk een kus op haar hoofd. 'Ik hou van je.' Is het enige dat ik kan zeggen. Bang dat mijn stem breekt. De bruiloft, haar aanwezigheid en emoties zorgde ervoor dat ik ineens pijnlijk hard met de werkelijkheid word geconfronteerd. We hebben nog maar weinig tijd. Ben ik wel klaar om afscheid van haar te kunnen nemen?

    Madeline

    "Oké, maar dan mag ik je straks wel op een drankje trakteren," Ik grinnik. 'Goed als jou dat gelukkig maakt.' Ik neem het tasje aan en pak zijn hand voor ik naar buiten loop. 'Waar wil je nu heen?' Vraag ik en kijk naar hem op.

    Rey

    "Hé, lekker discriminerend zijn we weer. Je gaat je kleren zelf maar wassen. Buiten dat, ik liet mijn moeder dat altijd doen, dus heb geen verstand van dat soort zaken."
    Afkeurend schud ik mijn hoofd.
    "Niet goed bezig, meisje."
    Ik geef haar een schouderklopje, en er komt nog wat bloem van mijn hand.
    "Moet ik je nu echt àlles leren?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niet goed bezig, meisje. Moet ik je nu echt àlles leren?" Ik klop de bloem van mijn schouder af en kijk hem grijnzend aan.
    "Wat moet je me nog meer leren dan of heb je me geleerd?" vraag ik plagend en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Nog één keertje? Om het af te leren..."
    Zijn hese stem doet me rillen. Ik sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst, en een grijns verschijnt op mijn lippen.
    "Hmm, wat ga je doen als ik weiger?" vraag ik geamuseerd.
    Ik vraag het alleen, want voor de rest laat ik hem gewoon doen. Ik besluit dat ik in de toekomst ga bijhouden wie telkens het initiatief neemt, dan kan ik dat onder zijn neus wrijven wanneer hij nog eens klaagt dat we het teveel doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Wat moet je me nog meer leren dan of heb je me geleerd?"
    Ik doe alsof ik nadenk en kijk haar grijnzend aan.
    "Ah, Rey," kreun ik met een hoog stemmetje, als poging haar te imiteren van zonet.
    "Onder andere."
    Grinnikend druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.