• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Onregelmatig haal ik mijn gesloten ogen adem. Ik voel hoe Rey onze vingers verstrengeld, de dekens over ons trekt en hij een kus op mijn lippen drukt. Glimlachend open ik mijn ogen.
    "Tijd genoeg opgevuld?" vraag ik lachend en druk mijn lippen kort op de zijne. Ik knijp zachtjes in zijn hand en wrijf met mijn losse hand even in mijn nek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Tijd genoeg opgevuld?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Ik denk het wel."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en blijf nog even liggen.
    "Weet je dat ik echt bang ben voor Cam? Volgens mij heeft die het binnen de vijf minuten door."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet je dat ik echt bang ben voor Cam? Volgens mij heeft die het binnen de vijf minuten door." Ik kijk hem serieus aan en laat mijn hoofd even afdwalen naar het kussen onder me. Ik ben voor hele andere redenen bang voor Cam en Liam, waarschijnlijk vooral omdat ik toch een floraat ben en blijf en ik toch deels schuldig ben aan de verwondingen die ze opgelopen heeft.
    "Vast niet, als we gewoon normaal doen tegen elkaar, dan zal ze vast niets doorhebben toch? Of we zorgen er gewoon voor dat de aandacht op iets anders gericht wordt?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vast niet, als we gewoon normaal doen tegen elkaar, dan zal ze vast niets doorhebben toch? Of we zorgen er gewoon voor dat de aandacht op iets anders gericht wordt?"
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Jij kent Cam niet. Die kan bij wijze van spreken met een blik zeggen wanneer je laatste keer seks was en met wie."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Oeps."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Je hoeft Fedea niet perse te vragen omdat ik Atreyu vraag maar het leek me.. Gepast. Aangezien hij zogezegt mijn plek als wachter overneemt en Fedea jouw plaats."
    Ik knik enthousiast en druk een kusje op zijn wang.
    "Nee, ik begrijp je. Precies daarom zou ik haar vragen."
    Ik kijk hem glimlachend aan en loop bijgevolg haast tegen een paal aan. Ik moet even lachen om mezelf en besluit maar voor me uit te kijken.
    "Volgens mij stappen die twee ook nog in het huwelijksbootje."

    Irial

    "Jij heb de kleren uitgekozen."
    Daar heeft ze gelijk in, maar ze zaten wel in haar sporttas. Ik denk niet dat ik dit zomaar eventjes uit een winkelrek kon gehaald hebben voor haar.
    "Ja, maar jij draagt ze," antwoord ik lachend.
    Ondertussen heeft ze de juiste verf gekozen en zijn we onderweg naar de kassa. Ik haal alvast mijn portefeuille boven.

    Atreyu

    "Oeh, glijbanen. Tuurlijk, zal heel gezellig zijn. Anders gaan we eerst een nieuwe gsm kopen, stuur ik hen een sms, en dan hebben ze meteen mijn nummer."
    Haar triomfantelijke gezicht is geweldig. Maar dat is alles aan haar. Ik knik en neem een hap van mijn boterham. Op mijn gemakje kauw ik die weg, zonder mijn blik van Fé af te halen. Mocht het niet eng zijn, dan zat ik uren naar haar te staren.
    "Prima," zeg ik met een brede lach. "Snel kleren aandoen dan maar?"
    Ik sta op, druk een kusje op haar voorhoofd en loop naar mijn kamer waar ik iets makkelijks uit de kleerkast haal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Prima. Snel kleren aandoen dan maar?"
    Ik zucht even en neem een laatste hap van mijn boterham.
    "Snel?"
    Ik grinnik.
    "Rustig, ja. Ik ga me echt niet haasten."
    Ik loop naar zijn slaapkamer, en kleed me uit. Behalve zijn boxer, die houd ik aan. Ik trek een jurkje over mijn hoofd en doe mijn haren in een nonchalante dot.
    "Klaar."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Volgens mij stappen die twee ook nog in het huwelijksbootje." Ik knik. 'Zeker weten.' Zij hadden meer geluk. Zij hadden nu nog zeeën van tijd samen. Een steek van jaloezie gaat door mijn hart maar ik schud het vluchtig van me af.

    Madeline

    "Ja, maar jij draagt ze," Ik grinnik. 'Dat dan weer wel,' Ik duw zacht zijn portefeuille weg en pak die van mij uit mijn tasje. 'Ik betaal wel.' Glimlach ik.

    Faye
    "Jij kent Cam niet. Die kan bij wijze van spreken met een blik zeggen wanneer je laatste keer seks was en met wie. Oeps." Ik kijk hem lachend aan en voel mijn wangen rood kleuren. Als het echt waar was, dan zal het zeker niet lang duren.
    "Leugentje om eigen bestwil dan maar." verzin ik en haal mijn schouders even op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Leugentje om eigen bestwil dan maar."
    Ik grinnik.
    "Ik plaag je maar."
    Lachend druk ik een kusje op haar neus.
    "Pizza maken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik plaag je maar. Pizza maken?" Glimlachend kijk ik hem aan en beantwoord zijn kus. Ga dan rechtop zitten en kijk de kamer rond.
    "Uhu," mompel ik en haal mijn hand door mijn haren heen.
    "Klinkt als een zeer goed plan." vervolg ik mezelf daarna en zoek met mijn ogen naar mijn kleding.
    "Eerst even aankleden als je het niet erg vind?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Uhu. Klinkt als een zeer goed plan. Eerst even aankleden als je het niet erg vind?"
    Lachend knik ik.
    "Slim idee."
    Ik grinnik en sta op uit bed. Uit mijn kast neem ik propere kleren en kleed me aan. Vrij casual, maar ik kan het aanhouden voor vanavond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Slim idee." Ik kijk even toe hoe hij schone kleding uit zijn kast haalt, ik zelf pak een schoon setje ondergoed, maar raap wel de kleding van de grond af, de prijskaartjes trek ik er subtiel vanaf en prop deze in mijn spijkerbroek.
    "Straks kleed ik me nog wel een keer om," geef ik toe, en trek het shirt nog even over mijn hoofd heen, waarna ik de broek dichtknoop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Straks kleed ik me nog wel een keer om."
    Ik knik.
    "Is goed. Je gaat zo toch vol bloem hangen."
    Grinnikend kijk ik haar aan en loop naar de kok.
    "Zeg het een keer, masterchef."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is goed. Je gaat zo toch vol bloem hangen. Zeg het een keer, masterchef." Lachend kijk ik hem aan en loop naar de keuken toe, treuzelend kijk ik naar de kastjes en wrijf in mijn handen.
    "Onder de bloem? Ik kan best net koken, hoor." beantwoord ik hem nog even en wijs naar de kastjes.
    "Vertel me eens, waar ligt de bloem, het zout, gist en olijfolie?"

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Onder de bloem? Ik kan best net koken, hoor. Vertel me eens, waar ligt de bloem, het zout, gist en olijfolie?"
    "Maar ik niet."
    Grinnikend open ik enkele kastdeuren en haal de gevraagde dingen eruit.
    "En nu?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.