• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ah, Rey, onder andere." Ik voel mijn wangen rood kleuren, maar kijk hem koppig aan.
    "Hé, zo klink ik helemaal niet." zeg ik lachend terug en schud mijn hoofd.
    "En trouwens, dat kon ik al, dat je het me liet doen is een ander verhaal." Grinnikend kijk ik hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hé, zo klink ik helemaal niet. En trouwens, dat kon ik al, dat je het me liet doen is een ander verhaal."
    Grijnzend leg ik mijn armen om haar heen.
    "Geef maar toe. Ik zal het niet verder vertellen."
    Ik druk een kusje op haar witte neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik voel meerdere tranen branden als hij zijn arm om mijn schouder slaat en een kusje op mijn hoofd drukt.
    "Ik hou van je."
    Dat is de druppel. Ik barst in snikken uit en mijn voeten weigeren nog een stap te zetten. Ik draai me naar Liam toe en sla mijn armen om hem heen terwijl ik mijn gezicht in zijn t-shirt verberg.
    "Het spijt me," snik ik. "Het spijt me zo."
    Hoe kon ik zo lang zo stom geweest zijn?

    Irial

    "Goed als jou dat gelukkig maakt. Waar wil je nu heen?"
    Ik verstrengel mijn vingers met die van haar als ik haar hand in de mijne voel. Ik haal even mijn schouders op en kijk om me heen.
    "We zijn hier nu toch, wat denk je ervan als we eens kijken om de kleerkast in de bungalow met spullen voor jou te vullen? Op mijn kosten, welteverstaan," zeg ik met een glimlach.

    Atreyu

    "Hmm, wat ga je doen als ik weiger?" vraagt Fedea.
    Ik grijns tegen haar huid aan.
    "Doe je niet," mompel ik.
    Ik stap vooruit, waardoor ik haar ook vooruit duw. Ik kom pas tot stilstand als we voor een muur staan. Ik stop mijn vingers onder de rand van de boxer die ze aan heeft en trek hem naar beneden. Terwijl ik één hand naar haar borsten laat glijden, breng ik van de andere één vinger bij haar naar binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Geef maar toe. Ik zal het niet verder vertellen." Ik voel zijn armen om mijn middel heen en kijk hem lachend aan voordat ik op mijn tenen ga staan om op ooghoogte te komen.
    "Wat moet ik toegeven?" vraag ik lachend en plaats mijn armen rond zijn nek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Doe je niet."
    Ik krijg schrik met wat hij net zei, en hoe hij het zei.
    Ik voel mijn lichaam verstarren en protesteren.
    "Trey, niet-"
    Ik kreun wanneer hij een vinger bij me naar binnen brengt. Eerder van pijn dan genot, al mijn spieren zijn opgespannen. Gewoon, de manier waarop hij net sprak, het klonk echt eng.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Wat moet ik toegeven?"
    Ik grinnik en probeer mijn gezicht toch serieus te houden.
    "Dat ik je alles heb geleerd in verband met de taal van de liefde."
    Ik kan het niet meer houden en druk lachend een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat ik je alles heb geleerd in verband met de taal van de liefde." Teder beantwoord ik zijn kus en kriebel met mijn vingers in zijn nek.
    "Valt best mee, maar als jij daar blij van wordt?" Ik ga met mijn neus langs de zijne, witte plekjes achterlatend op zijn huid van het bloem.
    "Ik geef toe." zeg ik zachtjes, grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Trey, niet-"
    Ik voel ze zich opspant en trek onmiddellijk mijn handen van haar af. Voorzichtig leg ik ze op haar schouders, draai haar om en trek haar tegen me aan.
    "Het-het spijt me," breng ik uit. "Ik wilde niet- Ik wist alleen dat je- En het kwam er verkeerd uit."
    Ik aai troostend over haar haren. Ik voel me schuldig. Heb ik haar echt pijn gedaan? Klonk het echt zo angstaanjagend? Alle opwinding die ik net voelde is verdwenen. Het doet bijna pijn haar aan te raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Valt best mee, maar als jij daar blij van wordt? Ik geef toe."
    Ik grinnik en geef haar een kusje.
    "Brave meid."
    Lachend laat ik haar los.
    "Hoe zit het met de pizza, keukenprinses?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Het-het spijt me. Ik wilde niet- Ik wist alleen dat je- En het kwam er verkeerd uit."
    Ik schud mijn hoofd en leg mijn armen om zijn middel terwijl ik mijn hoofd in zijn hals begraaf.
    "Nee, sorry. Ik had je verkeerd begrepen, het kwam eng over en ik panikeerde."
    Ik trek hem stevig tegen me aan en sluit mijn ogen.
    "Sorry," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoe zit het met de pizza, keukenprinses?" Meteen laat ik hem los en loop terug naar de kommen.
    "Juist ja, de pizza." Ik tik hem even op de neus.
    "Je houdt me van mijn werk." Ik kijk even naar de kommen, vul de ene kom nog wat bij met bloem en maak er een kuiltje in. Met opgetrokken neus gooi ik het mengsel van gist erbij en sprankel er wat zout en olijfolie overheen. Tevreden kijk ik Rey aan en wijs met mijn handen naar de bak.
    "Kneed jij?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Juist ja, de pizza. Je houdt me van mijn werk. Kneed jij?"
    Ik knik braafjes en begin te kneden.
    "Volgens mij wordt dit de beste pizza ooit."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Het is een hele geruststelling als ik haar gezicht in mijn hals voel.
    "Nee, sorry. Ik had je verkeerd begrepen, het kwam eng over en ik panikeerde. Sorry," zegt ze terwijl ze me dichter tegen zich aantrekt.
    Ik laat mijn handen vluchtig naar beneden vallen en trek snel de boxer van me die zij aan heeft omhoog. Vervolgens leg ik mijn armen weer om haar middel.
    "Het spijt me," zeg ik nog een keer. "Ik zou nooit- Nooit, Fé-"
    Ik kan de zin noch de gedachte dat ik haar zoiets zou aandoen afmaken. Mijn hart bonst als een bezetene.

    [Ik ga slapen.]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik moet op mijn wang bijten om niet net als Camargue in huilen uit te barsten. Ik trek haar dichter in mijn armen. 'Het is niet jou schuld, ' nee eerder de mijne. Wat als ik haar gewoon had verteld wat ik voor haar voel. Mijn keel doet pijn van de opgekropte emoties. 'We zijn nu samen daar gaat het toch om? ' mijn stem is hoger dan normaal en heser dan ooit. Het kan me niet schelen dat mensen ons aan staren.

    Madeline

    'Ik vind het goed. ' glimlach ik en trek hem mee naar een interieurzaakje op de hoek van de straat. Het was groot en lekker koel binnen. Ik kwam hier soms als mijn ouders het huis weer eens wilde herinrichten.

    Fedea

    "Het spijt me. Ik zou nooit- Nooit, Fé-"
    Ik knik zachtjes.
    "Ik weet het, Trey, ik weet het," fluister ik.
    Een beetje onhandig ga ik op mijn tenen staan om hem een kus te kunnen geven.
    "Ik weet het," zucht ik.
    Ik ga op zijn bed zitten en trek hem met me mee. Ik kruip tegen hem aan en ril even.
    "Ik hou van je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.