• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Myla Aldene Lachesis
    Vanuit mijn ooghoeken probeerde ik iets te ontdekken toen ik voetstappen achter me hoorde, maar waarschijnlijk liep die toch weer langs me heen. Toen iemand echter op mijn schouder tikte, verstijfde mijn lichaam automatisch.
    Ik draaide mezelf om, dwong mijn spieren weer te ontspannen. Toen ik opkeek - de man was iets te lang om simpelweg aan te kijken - ontmoette ik twee blauwe ogen. Op zijn sterke kaaklijn vond ik een waas van stoppels, en door zijn brede schouders voelde ik me opeens erg klein.
    Alles bij elkaar was het waarschijnlijk het lekkerste ding dat ik ooit tegen was gekomen, maar ik was niet helemaal gek.
    "Ja?" vroeg ik met een half geïrriteerde, half geïnteresseerde stem toen me nog niet duidelijk was waarom hij me aan leek te willen spreken.

    Chryse Jae Alma
    Toen ik hem eenmaal uit had, liet ik hem op de vloer van het dak vallen. Ik schudde mijn lange, blonde lokken naar achteren en liet een zucht horen.
    Mijn lichaam werd nu alleen nog bedekt door een donkerrood slipje, waarvan het randje versierd was met kant, en een bijpassende beha. Waarom ik die dingen eigenlijk droeg was me een raadsel. In mijn kledingkast had ik uitdagendere lingerie liggen, maar er was niemand om het voor te dragen.
    Ik voelde me gewoon een kind in normaal ondergoed.
    Rustig ging ik in de nog steeds geopende hovercraft zitten, mijn voeten op het dak. Daarna ging ik in de tas op zoek naar iets anders om aan te trekken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben er weer:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    - Ferron
    Cassie kwam naast me zitten, gevolgd door haar kat, die zich tevreden op krulde in een warm hoekje tussen Cassie en de stoel.
    "Dus," begon ze. "Heeft hij überhaupt al iets gezegd sinds we hier zijn?"
    Triest schudde ik mijn hoofd.
    "Sinds die hysterische uitbarsting de eerste avond geen woord meer," antwoordde ik. Ik was erbij geweest toen het gebeurde, omdat de kamer voor mij en Fayan zou zijn. Ik was vergeten dat het Fayan's oude kamer was, anders had ik meteen ingegrepen. Het was logisch dat hij daar niet heen wilde, waarschijnlijk had hij aan elk voorwerp wel een herinnering gelinkt aan Saph. En herinneringen konden goed zeer doen.
    Het was doodeng geweest om Fayan zo te zien. Hij werd helemaal gek van verdriet, was niet te kalmeren tot hij uiteindelijk hyperventilerend in elkaar stortte op de grond, met grote wanhopige ogen.
    "Nu doet hij niets meer uit zichzelf," vervolg ik. "Als ik hier niet zou zitten om hem te verzorgen, dan is hij binnen een paar dagen dood."

    - Jay
    Van voren zag ze er al net zo veelbelovend uit als van achteren, met donkere ogen, omlijst met lange wimpers. Om het plaatje compleet te maken, had ze zalig volle lippen.
    "Ja?" vroeg ze, met een stem die verried dat ze eigenlijk niet tegen me wilde praten maar ook weer wel. Ik besloot me eerst maar zo onschuldig mogelijk te gedragen en dus zette ik mijn charmantste glimlach op.
    "Ik wilde je niet storen, maar volgens mij ben ik een beetje verdwaald," lachte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eh, guys?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Myla Aldene Lachesis
    Waarom moest hij nou net dat aan mij vragen? Een bedenkelijke zucht klonk.
    "Dan ben je bij de verkeerde, ben ik bang," bekende ik met een zoete stem, terwijl mijn mondhoeken omhoog krulden in een aanlokkelijke glimlach.
    Mijn kilheid was niet volledig verdwenen, maar de verleiding die voor me stond - letterlijk en figuurlijk - was gewoon te groot. Ik had eens opgevangen dat mijn vader een rokkenjager was geweest, en ondanks mijn nare ervaringen met mannen kon ik het niet laten om een poging te wagen.
    En ondanks het feit dat hij me niet helemaal van mijn leeftijd leek.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:09 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    I'm still alive ._.
    Maar waar is de rest gebleven o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zis RPG may not die, just like the other one ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Opeens is Laura weg.. (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Meh, hopelijk heeft haar computer geen kuren zoals destijds het geval was :C


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ze zegt dat ze naar haar laptop gaat verhuizen, so I guess we'll wait (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Telkens als iemand het over wachten heeft, krijg ik het befaamde Ernie & Bert sinterklaas liedje in mijn hoofd(cat)
    Wachten duurt lááááááng, lááááááng, lááááááng, wachten duurt kórt, kórt, kórt.
    Die shit.
    le fuu I just lost the game


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Die ken ik niet, en ik denk ook niet dat ik 'm wil leren kennen :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dat wil je niet, hij is falend en vaag.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LAURA, HURRY UP (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yesh, ze is weer online 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.