• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Stilte o.o]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Hai guys! Ok, ik ga typen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yaaay, perfect timing *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [*sigh*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [En nu moet ik eten]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    - Jay
    Ze vertelde me dat ze uit 7 kwam. Ik kon me niet herinneren dat er in 7 opstanden waren waardoor ze voor haar veiligheid hierheen moest vluchten, maar ik had dan ook nooit echt veel interesse getoond voor dat district.
    "En waarom ben je dan hier? Ze zijn ontzettend streng met wie erin of eruit gaat." Misschien vroeg ik wel een beetje te ver door, maar ik hield mijn toon nonchalant en nieuwsgierig.
    We waren aangekomen in het 'bruisende' en 'levendige' gedeelte van 13. Tot mijn grote afgrijzen zag ik overal mensen rondwandelen in dezelfde saaie, wit met grijze kleding en álles zag er netjes en geordend uit. Ik had gewoon zin om alles omver te gooien. Dit was een beetje teveel van het goede.

    - Ferron
    "Hoe dan?" vroeg ik nieuwsgierig, maar een tel later besefte ik dat ik het misschien wel niet eens wilde weten. Wat was het heel ranzig was? Zo goed kon ik daar nou ook weer niet tegen. Maar aan de andere kant: ik ben wel een vent, dus ik moet me maar niet aanstellen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Maden,' zei ik vrolijk. Aangezien hij uit het Capitool kwam, zou hij waarschijnlijk over zijn nek gaan - figuurlijk gesproken, hopelijk - maar het was wel de waarheid. Goed, ik had maar twee patiënten met een etterende wond gehad en die waren allebei doodgegaan, maar dat had niet aan de maden gelegen.
    Dacht ik.
    'Maar het geneest best goed, dus ik denk niet dat dat nodig is,' vervolgde ik met een lichte grijns om mijn lippen, terwijl ik een rolletje verband uit een kastje in de badkamer viste.

    Dario
    Ik knikte. 'Yep. Adelynn, geloof ik, die hem doodde.' Het was geen prettig gezicht geweest, maar ik was in staat zulke afwegingen te maken: Snow had meer mensen vermoord dan wij en dit was alles dat hij verdiende, zo simpel was het. De moorden die Cassie had gepleegd nam ik haar ook absoluut niet kwalijk, hoewel zij er nog altijd nachtmerries van had. Dat begreep ik niet - het waren er maar twee geweest en allebei jaren geleden.
    'Niet dat hij beter verdiende.'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:05 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Ferron
    "Maden," antwoord Cassie droogjes en ik trek een vies gezicht. Gelukkig is het niet nodig, maar anders had ik haar echt tegengehouden. Hallo, wat wil ze doen? Maden in z'n lijf proppen? In de mixer en dan injecteren? Eúw!
    "Maar lichamelijk komt het dus helemaal goed met hem?" vraag ik dan weer serieus. Over zijn geestelijke toestand zeg ik maar niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jip is back. Back again....... (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Noooo Laura. Dat heb ik verkeerd gezet.
    "De hoerenbuurt van Panem" zei ze in haar hoofd niet hardop :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [OH, ik dacht dat ze het echt zei 8D Moment, lemme change :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [:3]

    Myla Aldene Lachesis
    ''Ik had het nodig," antwoordde ik kortaf, zonder nog van plan te zijn er verder op in te gaan. Daar was ik simpelweg te achterdochtig voor. Er waren nog genoeg mensen in het Capitool die wraak wilden nemen op mijn beiden ouders, en hun enige kind was daar vast een goede optie voor.
    Niet dat mensen hier zomaar binnen kwamen, maar ik had er genoeg verhalen over gehoord. Nou ja, één eigenlijk. Maar dat was genoeg.
    "En wat doe jij hier?" vroeg ik nadat ik mijn blik over de mensen had laten glijden, die nog net niet in kaarsrechte lijnen twee verschillende kanten opliepen. Het verbaasde me dat ze niet allen hetzelfde kapsel hadden, of tenminste een verplicht mannen- en vrouwenkapsel.

    Chryse Jae Alma
    Bedenkelijk krulde ik een glanzende, goudblonde lok rond mijn vingers.
    "Aan de ene kant, maar aan de andere kant had hij vast volgelingen die nu wraak willen nemen," zei ik bedenkelijk, waarna ik onwillekeurig naar mijn tas keek.
    Shit, ik had mijn koffertje in de hovercraft laten liggen. Met een zucht haalde ik hem weer van het slot, en sprong soepel naar binnen. Nog geen tel later kwam ik weer naar buiten, zette het kleine, zwarte koffertje neer en sloot de hovercraft weer.
    In dat koffertje zat het enige waar ik goed in was: mensen vergiftigen. Soms injecteerden ik het direct, soms wierp ik een mes, blies ik een pijltje waar gif aan of in zat.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    'Ja hoor,' knikte ik. Ondertussen zette ik het verband om zijn schouder vast, maar om zijn buik- en borstverband te verwisselen zou hij rechtop moeten gaan zitten. Hoe ging ik dat aanpakken? Het kon wel een paar minuten wachten, besloot ik uiteindelijk. 'Ik heb echt de neiging om een glas water in zijn gezicht te gooien,' merkte ik op. 'Dat is hoe ik meestal mensen wakker maak, zeg maar. Maden, water - Jezus, je kan wel merken dat ik niet gestudeerd heb.'

    Dario
    *krijgt een stukje zodra ik iets weet o.o Sorry D:*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [...Oh]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sorry o.o Ik weet even niks, dus ik postte die van Cassie eerst even. Ik denk hard na.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.