• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Jaaw dat is zo,, maar hij is nu wel alleen maar met zijn granaatjes bezig xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May Violet Grey
    Kijk naar de lappen rubber die ik heb en stop ze in mijn zakken. Ik pak ook een stukje stof en pak een beetje draad en begin kapotte stukjes aan elkaar vast te naaien. Hier kon ik wel de tijd mee doden. Ik was helemaal alleen wat dit super saai maakte, maar ik gong nu niet uit mijn "Huisje." bang dat ze er stonden. Maar ik mocht niet bang zijn. Ze zouden niet bij me kunnen komen omdat ik overduidelijk de dunste was. Ik was dun smal en sterk. Een goede combinatie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zal Damon weer naar May gaan xd]


    El Diablo.

    Blue
    'Hopelijk wel ja.' Ik knik en denk even na, wat zou ik moeten doen als ik oog in oog met haar zou staan, of überhaupt iemand die goed met wapens kon omgaan?
    Op de vraag of ik kan klimmen antwoord ik positief, blij dat ik eindelijk ook nog iets nuttigs blijk te kunnen doen. 'Geen probleem, ik kan trouwens wel proberen om een strik te zetten in een van de bosjes, het wemelt hier van de muizen en ratten. Ik ben er niet geweldig in, maar de lessen in het Capitool hebben wel geholpen,' stel ik enthousiast voor, terwijl ik het touw al uit mijn rugzak haal.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Neej,, niet nog iemand die door onze mijnen komt en door ons hek,,
    heeft Damon soms ook rubber xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Haha, jullie hek faalt gewoon :P Of iedereen is gewoon dol op rubber (:]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Zal ik May op Damon afsturen. Dan kan Rich die omheining maken en dan kan May Damon naar het meer Loodsen :). Want ik heb al een ideetje hoe ze er overheen gaat komen. :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik denk dat jullie dit niet heel interessant vinden xd,
    maar dit is egt waanzinnig goed http://www.youtube.com/watch?v=VzLb56t3ZRg&list=UUetYJgvbt0AHj5_nt7or_jQ&index=2&feature=plcp)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Nee xd Wat kan ik überhaupt met hem doen xd]


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    [Zal ik May op Damon afsturen. Dan kan Rich die omheining maken en dan kan May Damon naar het meer Loodsen :). Want ik heb al een ideetje hoe ze er overheen gaat komen. :)]


    [Is goed xd]


    El Diablo.

    (Nou bedankt xd,,
    mogen wij ook eens onze schuilplaats hebben,, er is hier genoeg water
    maar ik heb ook wel wat ideetjes,,
    Rich2 is ook heel slim ^^)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:02 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Ik kijk Sun na, maar hopen dat ze terugkomt.... Ach, dat zal heus wel gebeuren.
    Rich en ik kijken elkaar voldaan aan, we hebben in vrij weinig tijd een hele berg met spullen uit het puin verzameld. Wauw, wat is hij toch geniaal.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:03 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (We need Rich in the other RPG)


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Als ik zie dat May weg is gegaan,
    schakel ik eerst de mijnen uit,
    graaf er paar uit, en maak het weer dicht het is egt niet meer te zien.
    Ik zag waar ze vandaan kwam en graaf de mijnen in bij haar huisje,
    daarna graaf ik enkele sterkere granaten in voor de muur die, nu volledig onder stroom staat,
    Overal zit ijzerdraad en puin,
    er op hebben we glas gedaan zodat als je er over heen komt het pijnlijk zal zijn.
    de muur is vele malen hoger geworden en ziet er bijna professioneel uit
    "Kijk eens wie hier slim zijn"
    grinnik ik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okeej, dan ga ik daar heen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.