• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl


    Dit is een rpg met zelfverzonnen rollen, dus niet degene uit de serie.
    Meedoen?

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:

    Extra:

    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Gereserveerd door Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Je mag beginnen met één rol
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Matthew Oliver Sanz
    Roepnaam: Matt
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Matt is een sociale, musicale en sportieve jongen. Klinkt perfect toch? Nou niet bepaald. Hoewel hij dan wel het perfecte plaatje lijkt, leuk gezicht lang gespierd etc, heeft hij ook een andere kant. Matt kan totaal niet zijn gevoelens onder woorden brengen. Hij valt stil en vlucht weg wanneer een relatie te hecht of intiem voor hem word. One night stand zijn prima maar een échte relatie durft hij niet aan omdat hij bang is gekwetst te worden. Matt kan zich helemaal verliezen in zijn muziek of tijdens het hardlopen. Zo hoeft hij op zulke momenten nergens aan te denken. Matt speelt klassiek piano en gitaar. Daarnaast zingt hij ook nog eens. Dat hij piano speelt weet eigenlijk niemand van hem en dat wil hij graag zo laten. Hij denkt dat als de rest weet dat hij klassiek piano speelt ze hem niet meer cool vinden.
    Uiterlijk:



    Matt heeft donker blond haar met opvallende groene ogen met rond de irissen een bruin randje. Hij is vrij lang 1.89 en heeft een sportief lichaam. Zijn uitstraling is eerder nonchalant en mysterieus.
    Familie (en eventueel) geschiedenis:
    Twee jaar geleden is Matt vanuit Londen naar deze nieuwe stad verhuist. Hij heeft nog steeds het zo gezegde leuke britse accent maar volgt de engelse gewoontes niet zo nauw meer. Deze zomer overleed zijn jongere zusje. Ze zat samen met Liam in de auto toen een dronken bestuurder hem met de auto aanreed. Liam kwam er met wat lichte verwondingen af maar zijn zusje was opslag dood. Omdat hij zich schuldig voelt voor haar dood heeft een een klein kruisje op zijn pols laten zetten:


    Extra: Matt is bisexueel maar ontkent dat.
    Omdat Matthew de auto bestuurde toen ze aangereden werden door een dronken bestuurder heeft hij last van een enorm schuldgevoel. Hij vind dat hij beter had moeten opletten en dat Sarah door hem dood is.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:48 ]

    Aragog schreef:


    ihihih.


    Neem deze maar. Micah wordt spontaan gay. :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou zeggen: Basje kwijlt. Maar Basje is niet de enige :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Back off, he's mine. :9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik had het eerder over de foto's die Demi postte, al mag Ian er ook zeker wezen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aragog schreef:
    Back off, he's mine. :9~:9~

    Ik heb aan Rafael genoeg hoor. Je mag deze houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    Ik had het eerder over de foto's die Demi postte, al mag Ian er ook zeker wezen.


    ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En het lijkt mij trouwens vanzelfsprekend dat ik vandaag het topic niet meer open, gezien er nog twee reserveringen niet ingevuld zijn ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    En het lijkt mij trouwens vanzelfsprekend dat ik vandaag het topic niet meer open, gezien er nog twee reserveringen niet ingevuld zijn ^^

    Vandaag duurt ook nog een half uur :') Dan zal ik morgen het begin wel missen. Niets te snel gaan please.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh ik ben morgen waarschijnlijk de hele dag weg, dat wordt inspringen D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga iedereen dwingen minstens twee reacties af te wachten voor ze terug reageren, anders gaat het inderdaad te snel het eerste topic. (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam:
    Beck Michael Bowen
    Roepnaam:
    Beck of Mike
    Leeftijd:
    Achttien jaar en er komt over een paar weken een jaartje bij, wat hem negentien maakt.
    Innerlijk:
    Beck heft begrip voor meisjes, maar kan het vaak toch niet laten zo nu en dan met ze te flirten, want het is wel duidelijk dat hij voor de vrouwtjes gaat. Toch probeert hij zich vaak in te houden zodat het niet uit de hand zal lopen. Hij kan, als hij dit wil, erg romantisch zijn, maar over het algemeen wil hij dit niet laten zien, want hij denkt dat hij dan een softie is. Als het om de liefde gaat, kan hij wel nogal jaloers zijn, vooral als hij een meisje erg interessant vind – op dat moment dan.
    Zoals bijna elke jongen is Beck heel slordig en als hij wat nodig heeft, moet hij eerst zijn hele kamer opruimen voordat hij er ook maar een glimp van heeft kunnen opvangen. Iets dat hem mateloos irriteert, want hij heeft geen zin om dit telkens te moeten doen. Het kost hem teveel moeite, dan gaat hij liever wat anders doen.
    Beck is een doorzetter en als hij iets wilt, gaat hij er ook echt honderd procent voor. Wel kan hij op sommige momenten erg agressief en mysterieus zijn, maar over het algemeen is het wel een goede, vrolijke jongeman. Verder is hij nogal koppig en zal je hem niet zo snel horen toegeven en staat hij met beide benen op de grond. Hij is dus totaal geen dagdromer.
    Als hij sport denkt hij meestal na over de dingen waar hij mee zit, maar hij is erg sportief en is bijna elk moment van de dag aan het sporten, dus het is zeker niet zo dat hij elke minuut nadenkt.
    Uiterlijk:


    Familie (en eventueel) geschiedenis:
    Beck heeft een jonger zusje, Hayley van tien jaar en een twee jaar jonger broertje, Joshua, waar hij maar vaak genoeg op moest letten. Joshua is in tegenstelling van Beck best verlegen, ook al ziet hij er niet zo uit. Hij probeert zijn broer vaak na te doen, wat je wel kunt stellen dat het zijn ‘grote voorbeeld’ is. Dit doet hij echter alleen, omdat ze hem vaak zien als ‘het kleinere broertje van…’ en elke keer als hij naar Beck gaat, ziet hij wel een meisje aan zijn zijde – wat hem eigenlijk uitermate frustreert en zelfs een beetje jaloers maakt. Het is nu niet zo dat Joshua geen aandacht krijg, want dat krijgt hij wel degelijk, maar hij is hier blind voor en let er vaak niet op.
    Zijn zusje is alles voor Beck, waar hij ook echt voor door het vuur zou gaan, ook al noemt Hayley hem ‘Becky’, wat eigenlijk een meisjesnaam is. Hij negeert het meestal, wat zijn zusje dan irriteert, want zij wilt namelijk dat ze hem kan plagen. Helaas voor het zusje is dat vaak niet het geval, hij is er nogal bestand tegen.
    Zijn moeder, Carolina, is binnenhuisarchitecte, terwijl zijn vader, Alexander, een rijk en druk zakenman is, waardoor zijn kinderen hem vaak niet zien. Dit maakt Beck niet veel uit, want hij had jaren geleden gedacht dat zijn ouders gelukkig waren met elkaar. Niets was minder waar, zijn vader liep op Beck’s zevende verjaardag weg met een andere vrouw, waardoor zijn moeder er kapot van was. Hierna had hij nooit meer zijn verjaardag gevierd, omdat hij het geen betekenis meer vond hebben.
    Ze verhuisden en wonen nu in de stad in een appartement, waar het beter is voor zijn moeders werk. De kinderen hebben hun vader niet heel vaak meer gezien, en voor Beck is dat ook niet nodig. Hij is blij dat zijn moeder al een paar jaar een nieuwe vriend, Blake, heeft. Zijn vader was namelijk niet echt het goede voorbeeld voor hem en zijn broertje Joshua. Hij had vaak driftbuien en ook al probeerde hij hier niet van te laten merken, vaak schoot hij toch uit zijn slof. Of het door zijn drukke werk kwam of door de overige stress weet hij niet.
    Extra: - Hij heeft eigenlijk een zwak voor aardbeien, maar natuurlijk verteld hij dit niet door. Ook drinkt hij vaak genoeg energy en luistert bijna altijd muziek. Je zult hem dus bijna nooit vinden zonder zijn dopjes in zijn oren.
    - Hij heeft nog nooit geëxperimenteerd en gelooft er dus ook heilig in dat hij alleen op de vrouwtjes valt, en zeker niet op mannen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:29 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Basje gaat het zo lastig krijgen O_o


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moeten we nu medelijden met hem krijgen? :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    En het lijkt mij trouwens vanzelfsprekend dat ik vandaag het topic niet meer open, gezien er nog twee reserveringen niet ingevuld zijn ^^


    Mijn schuld! Ik moet mijn rol nog uitbreiden, maar je mag wel zonder me beginnen. Ik heb toch teveel huiswerk..