• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl


    Dit is een rpg met zelfverzonnen rollen, dus niet degene uit de serie.
    Meedoen?

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:

    Extra:

    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Gereserveerd door Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Je mag beginnen met één rol
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als je liever een andere wilt, dan probeer ik er wel één te verzinnen hoor :'). Of als je er zelf één weet...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee, ik vind het allemaal prima. Een bijnaam verzin je nooit zelf en daarbij mijn fantasie zakt altijd met dit weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heel lief maar zelf ben ik niet zo creatief om een bijnaam te verzinnen (;

    Stretch & Spicy?
    Omdat hij lang en knap is?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    hoe kom je eigenlijk op Dark&Dangerous? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omdat ze donker haar heeft en een beetje van een mannenverslindster is al ik dat goed begrepen heb ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ah, het haar! Oké, ik snap 'm :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja klinkt leuk :)

    Volledige naam: 'Eros' Sam Russel.
    Roepnaam: Eros, Sammy.
    Leeftijd: 20, jarig op de 6de van April.
    Innerlijk: Sam is een echte 'macho', maar heeft een goud hartje. Sam is erg ijdel en moet elk kwartier wel even in de spiegel kijken. Hij vindt het fijn om buiten rond te hangen met vrienden, of games te spelen. Sam kan je vaak vinden in een bar of café. Hij vindt het niet fijn om alleen te zijn en kan niet goed tegen stiltes. Als Sam denkt dat hij iets goed heeft, zal hij er ook alles aan doen om zijn gelijk te bewijzen.
    Uiterlijk:


    Sam heeft donkerblond, bijna brons haar, dat hij vaak in een kuif draagt. Hij heeft dikke wenkbrauwen en donker groene ogen. Zijn lippen zijn vol en zijn kaaklijn strak. Veel mensen vinden hem wat weg hebben van een griekse god, vandaar ook zijn bijnaam. Hij heeft brede schouders en is een kleine 2 meter. Zijn tanden zijn glanzend wit en staan allemaal even recht. Sam's kledingstijl is vooral 'new vintage'.
    Familie: Sam heeft een oudere zus genaamd Kate, en een jonger broertje, David. Zijn ouders zijn op zijn 11de gescheiden en sinds dien heeft hij zijn moeder nooit meer gezien. Met zijn zus heeft hij niet veel contact, omdat ze al buitens huis woont en met zijn broertje heeft hij een vrij sterke band. Zijn vader is vaak op reis, dus die ziet hij niet vaak.
    Extra: -


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hahaha Goldilocks. Vind het wel grappig.


    Your make-up is terrible

    Björn: Face.

    Hmm.. Klopt. ^^

    Kan ik nog meedoen? c:


    I can't define who I am.

    Ja hoor ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yaaaw.

    Volledige naam: Vintain Percevale Rose
    Roepnaam: Vintain
    Leeftijd: 19 jaar
    Innerlijk: Bij de eerste indruk merk je waarschijnlijk alleen op dat Vintain een knap en lief gezicht heeft, maar achter dat lieve gezichtje zit iets heel anders. Hij kan uitstekend liegen en manipuleert je, ookal heeft hij er soms geen eens belang bij. Zijn leugens weet hij prima bij te houden. Vintain gedraagt zich echter heel vriendelijk en is meestal wel goed in het maken van vriendschappen, als het met iemand klikt. Verder is hij nieuwsgierig en erg koppig. Als hij iets wilt, krijgt hij het vaak ook.
    Uiterlijk:

    Vintain is te herkennen aan zijn donkerblauwe ogen, warrige donkerblonde haar en zijn lange, redelijk gespierde lichaamsbouw. Qua kleding valt hij niet speciaal op en gaat hij gewoon met de 'stroom' mee.
    Familie (en eventueel) geschiedenis: Zijn vader en moeder zijn nog steeds gelukkig samen, maar niet vaak thuis. Vintain's ouders hebben beiden een hoog inkomen maar zijn daardoor wel vaak van huis. Verder heeft Vintain een oudere zus met wie hij erg goed kan opschieten.
    Extra: -


    I can't define who I am.

    Die kerel is al voor een rol gebruikt -uiterlijk-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.