• Beste Q users,

    De laatste tijd merken wij steeds meer dat er ontevredenheid heerst over de gang van zaken momenteel. Enkele voorbeelden die we hiervan kunnen noemen is dat niet ieder topic meer prioriteit heeft wat updaten betreft en het feit dat we brutaal en arrogant zouden zijn.

    Het schijnt de meeste mensen echter te ontgaan dat de crewmembers géén computerprogramma’s zijn die 24/7 op de site alles draaiende houden. Wij zijn mensen die op vrijwillige basis meehelpen om deze site zo leuk mogelijk te houden voor de ruim 700 anderen die uren aanwezig zijn. Dit betekend dus ook dat deze crewleden nog naar de middelbare school/hoge school/universiteit gaan en dus, net zoals vele andere users, tentamens of examens hebben.
    Wij willen nu, na veel ergernissen die we allemaal proberen te onderdrukken, nog maar eens benadrukken dat we niet meer kunnen dan werken NAAST ons eigen leven. School heeft prioriteit, en naast school gaan wij ook gewoon naar vrienden of een dagje naar familie. Dit is voor iedereen een drukke periode, met de gevolgen dat het iets langer kan duren voor je antwoord krijgt op een PB of GB bericht, voor er een topic is geüpdate of voor de bèta’s alle aanvragen hebben weggewerkt. Een beetje respect en geduld zou al een hoop schelen en ergernissen van beide kanten voorkomen.

    Wat onze ‘houding’ hier op Q betreft, zoals eerder aangegeven zijn we mensen én ook wij hebben dus een mening, die kan bij sommigen in het verkeerde keelgat schieten, dat is dan jammer. Maar niemand kan ons verplichten om te zwijgen of onder alle omstandigheden vriendelijk te blijven, helemaal niet als men achter onze rug om denkt te kunnen praten zonder dat we erachter komen. Als er problemen zijn meld dat dan gewoon bij ons en we zullen het proberen op te lossen.

    Momenteel staan de meeste crewleden op het punt om het werk helemaal aan de kant te leggen tot de examens voorbij zijn en dat is iets wat we met zijn allen moeten vermijden. Laten we het dus proberen een beetje gezellig te houden, want de examens op zich veroorzaken al genoeg stress en spanningen.

    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Dank voor het begrip,
    De crew

    Goed gezegd, ik ben het er ook helemaal mee eens. Veel succes met jullie examens allemaal <3 En ik vind dat jullie het geweldig doen op Q, laat je niet van de wijs brenge ndoor anderen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hier heb ik in principe geen problemen mee, dat jullie wat later reageren op iets.
    Waar ik wel problemen mee heb, is inderdaad het feit dat mensen dat niet snappen, maar ook hoe sommige mensen reageren in een topic en op sommige reacties. Daar mag ook best een topic over komen. (Of was dat er al, ik weet het niet meer.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het eigenlijk best wel logisch dat de crew wat meer op zijn tong moet bijten dan de andere users. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iemand die hier de leiding heeft zich als een arrogante zak gedraagt.
    Ik vind het persoonlijk wel vervelend dat de gemiddelde user veel sneller een waarschuwing krijgt voor offtopic te gaan of door gemeen te zijn dan de crew, want het is me opgevallen dat sommige crewleden de laatste tijd vaak goed offtopic gaan en ik vermoed niet dat zij daarvoor een waarschuwing krijgen sinds de mods gewoon meedoen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap het wel hoor, dit riedeltje heb ik nu al zó vaak gehoord.
    Maar dan moeten sommige mods wel ophouden om zich te gedragen als rebelse users.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap het wel hoor, dit riedeltje heb ik nu al zó vaak gehoord.
    Maar dan moeten sommige mods wel ophouden om zich te gedragen als rebelse users.

    'Rebels' is misschien ook wel een beetje overdreven. Maar verklaar je nader..:Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, ik had het geeneens gemerkt :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eeyore schreef:
    (...)
    'Rebels' is misschien ook wel een beetje overdreven. Maar verklaar je nader..:Y)


    De reactie boven mij verklaard het precies.


    Your make-up is terrible

    Heel diplomatiek. Dominique, is de politiek niet wat voor jou?
    Ik ben het trouwens niet eens met WATIC. Ook wij mogen ons hart luchten en ik weet wel dat ik ontzettend hard uit de hoek kan komen, maar zo is mijn persoonlijkheid nu eenmaal.
    En ik vind dat de andere crewleden ook heus wel hun zegje mogen doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Heel diplomatiek. Dominique, is de politiek niet wat voor jou?
    Ik ben het trouwens niet eens met WATIC. Ook wij mogen ons hart luchten en ik weet wel dat ik ontzettend hard uit de hoek kan komen, maar zo is mijn persoonlijkheid nu eenmaal.
    En ik vind dat de andere crewleden ook heus wel hun zegje mogen doen.


    Ja, jullie beta's wel, maar een moderator heeft ook wel weer een soort van voorbeeldfunctie. Stel dat een docent met zijn voeten op de tafel gaat zitten, of begint te slaan, dat klopt toch ook niet? Dus ik ben het niet helemaal eens met het feit dat ze zich zomaar alles kunnen veroorloven. En toen ze als moderator solliciteerde wisten ze dat zelf ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)

    De reactie boven mij verklaard het precies.

    En dat is rebels? Het is niet zo dat een crewlid ongestoord zijn gang kan gaan. Diegene wordt er dan heus wel op aan gesproken, als 't regelmatig voorkomt. En we zijn toch ook iets minder streng geworden op het off-topic gaan. Persoonlijk vind ik 1 of 2 off-topic reacties nog wel door de beugel kunnen. Zolang het maar niet grotere vormen aanneemt. En als crewlid is 't sowieso dat je een spotlight op je hebt en minder snel wegkomt met dingen, omdat er constant op je wordt gelet. Da's soms erg vervelend (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snapjullie punt wel, maar ik ben het ook wel eens met degenen die jullie reacties soms wat té vinden. Natuurlijk hebben jullie recht op een eigen mening en een slecht humeur, maar jullie hebben wel een enorme voorbeeldfunctie op deze site. Daarmee maken jullie het jezelf misschien ook wel makkelijker, door af en toe eens op je tong te bijten. Want immers, 'als jullie iets boos/extreems/gemeens mogen zeggen, mogen wij het ook'.

    Maar dat neemt niet weg dat ik veel respect heb voor al het werk dat jullie voor Quizlet doen. Bij deze, bedankt!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eeyore schreef:
    (...)
    En dat is rebels? Het is niet zo dat een crewlid ongestoord zijn gang kan gaan. Diegene wordt er dan heus wel op aan gesproken, als 't regelmatig voorkomt. En we zijn toch ook iets minder streng geworden op het off-topic gaan. Persoonlijk vind ik 1 of 2 off-topic reacties nog wel door de beugel kunnen. Zolang het maar niet grotere vormen aanneemt. En als crewlid is 't sowieso dat je een spotlight op je hebt en minder snel wegkomt met dingen, omdat er constant op je wordt gelet. Da's soms erg vervelend (:


    Nou, nou, die één of twee offtopic reacties houden sommige mods zich helemaal niet aan, die gaan zelf hard offtopic. En nog vaak ook. Ja, misschien word er wel meer op gelet maar er word ook gewoon niet op gewaarschuwd waardoor ze hun gang kunnen gaan. -op dat moment natuurlijk, ik weet niet hoe het daarna gaat op het modforum-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, nou, die één of twee offtopic reacties houden sommige mods zich helemaal niet aan, die gaan zelf hard offtopic. En nog vaak ook. Ja, misschien word er wel meer op gelet maar er word ook gewoon niet op gewaarschuwd waardoor ze hun gang kunnen gaan. -op dat moment natuurlijk, ik weet niet hoe het daarna gaat op het modforum-

    Ach, ja. Het zit er vast weleens over heen :Y) Ik heb trouwens wel meegemaakt dat er in een topic een waarschuwing werd gegeven waarin een crewlid ook off-topic ging.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, jullie beta's wel, maar een moderator heeft ook wel weer een soort van voorbeeldfunctie. Stel dat een docent met zijn voeten op de tafel gaat zitten, of begint te slaan, dat klopt toch ook niet? Dus ik ben het niet helemaal eens met het feit dat ze zich zomaar alles kunnen veroorloven. En toen ze als moderator solliciteerde wisten ze dat zelf ook.

    Ik vind dat ik alsnog mag zeggen wat ik vind, zolang het maar respectvol is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar hield ik al rekening mee. =)