• Beste Q users,

    De laatste tijd merken wij steeds meer dat er ontevredenheid heerst over de gang van zaken momenteel. Enkele voorbeelden die we hiervan kunnen noemen is dat niet ieder topic meer prioriteit heeft wat updaten betreft en het feit dat we brutaal en arrogant zouden zijn.

    Het schijnt de meeste mensen echter te ontgaan dat de crewmembers géén computerprogramma’s zijn die 24/7 op de site alles draaiende houden. Wij zijn mensen die op vrijwillige basis meehelpen om deze site zo leuk mogelijk te houden voor de ruim 700 anderen die uren aanwezig zijn. Dit betekend dus ook dat deze crewleden nog naar de middelbare school/hoge school/universiteit gaan en dus, net zoals vele andere users, tentamens of examens hebben.
    Wij willen nu, na veel ergernissen die we allemaal proberen te onderdrukken, nog maar eens benadrukken dat we niet meer kunnen dan werken NAAST ons eigen leven. School heeft prioriteit, en naast school gaan wij ook gewoon naar vrienden of een dagje naar familie. Dit is voor iedereen een drukke periode, met de gevolgen dat het iets langer kan duren voor je antwoord krijgt op een PB of GB bericht, voor er een topic is geüpdate of voor de bèta’s alle aanvragen hebben weggewerkt. Een beetje respect en geduld zou al een hoop schelen en ergernissen van beide kanten voorkomen.

    Wat onze ‘houding’ hier op Q betreft, zoals eerder aangegeven zijn we mensen én ook wij hebben dus een mening, die kan bij sommigen in het verkeerde keelgat schieten, dat is dan jammer. Maar niemand kan ons verplichten om te zwijgen of onder alle omstandigheden vriendelijk te blijven, helemaal niet als men achter onze rug om denkt te kunnen praten zonder dat we erachter komen. Als er problemen zijn meld dat dan gewoon bij ons en we zullen het proberen op te lossen.

    Momenteel staan de meeste crewleden op het punt om het werk helemaal aan de kant te leggen tot de examens voorbij zijn en dat is iets wat we met zijn allen moeten vermijden. Laten we het dus proberen een beetje gezellig te houden, want de examens op zich veroorzaken al genoeg stress en spanningen.

    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Dank voor het begrip,
    De crew

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat moet ook wel anders word het hier een ramp/chaos. ._.


    Nee, ik snap ook wel dat er duidelijke regels en alles moeten zijn, maar sommige posts in dit topics zijn geschreven alsof ze vanachter een spreekstoel en met een zeer plechtige toon voorgelezen moeten worden .__.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ook wel dat er duidelijke regels en alles moeten zijn, maar sommige posts in dit topics zijn geschreven alsof ze vanachter een spreekstoel en met een zeer plechtige toon voorgelezen moeten worden .__.


    Heb je het nu over de mods of de antimods?


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ook wel dat er duidelijke regels en alles moeten zijn, maar sommige posts in dit topics zijn geschreven alsof ze vanachter een spreekstoel en met een zeer plechtige toon voorgelezen moeten worden .__.

    Misschien is het wel nodig dat we het op zo een manier zeggen, anders komt het nooit aan bij sommige mensen.
    We proberen het heel vaak vriendelijk te zeggen, maar dat helpt niet altijd en dan moet het op een andere manier.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ach, ja. Op wat voor manier we het ook zeggen. Bij sommige mensen komt 't gewoon nooit aan :'D Kortzichtige mensen bijv. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tigger schreef:
    (...)

    Heb je het nu over de mods of de antimods?


    Beiden.


    i put the fun in funeral

    Serieus, iedereen zeurt over van alles en nog wat, maar vergeten zo'n beetje waar het om gaat. Ik vind dat de Mods het geweldig doen, ondanks het feit dat ze examens/tentamens of gewoon druk met school zijn. Het zijn gewoon mensen, geen fucking robots. Dus ik vind dat mensen daar best wel wat respect voor mogen hebben. En natuurlijk gaan jullie wel eens off-topic, en natuurlijk worden jullie wel is boos of zette wat minder respectvolle dingen neer maar om heeeeel eerlijk te zijn, heb ik van de normale users meer respectloze dingen gelezen dan van de mods.
    (cat)


    To infinity and beyond •

    Audacity schreef:
    (...)

    Beiden.


    Ahem

    Starships schreef:
    Serieus, iedereen zeurt over van alles en nog wat, maar vergeten zo'n beetje waar het om gaat. Ik vind dat de Mods het geweldig doen, ondanks het feit dat ze examens/tentamens of gewoon druk met school zijn. Het zijn gewoon mensen, geen fucking robots. Dus ik vind dat mensen daar best wel wat respect voor mogen hebben. En natuurlijk gaan jullie wel eens off-topic, en natuurlijk worden jullie wel is boos of zette wat minder respectvolle dingen neer maar om heeeeel eerlijk te zijn, heb ik van de normale users meer respectloze dingen gelezen dan van de mods.
    (cat)


    Niks tegen starships fso, maar Sarah, dat klinkt toch niet alsof het op een plechtige toon moet worden voorgelezen? (cat)

    Anyways, ik ben het hiermee eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Niks tegen starships fso, maar Sarah, dat klinkt toch niet alsof het op een plechtige toon moet worden voorgelezen? (cat)

    Anyways, ik ben het hiermee eens :Y)


    Ik zeg sommige posts > <.
    - En verder ben ik het ook met starships eens.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:00 ]


    i put the fun in funeral

    Ik voel me wel vaak een klein kind als een mod me aanspreekt. Dat geeft een soort van neerbuigendheid? -geen idee hoe dat heet- maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben het ermee eens dat sommige mods ook wel eens offtopic gaan, but I dont give a shit. Ik ben de mods -en andere crewleden ofcourse- dankbaar voor wat ze voor de site doen (:


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Ik voel me wel vaak een klein kind als een mod me aanspreekt. Dat geeft een soort van neerbuigendheid? -geen idee hoe dat heet- maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben het ermee eens dat sommige mods ook wel eens offtopic gaan, but I dont give a shit. Ik ben de mods -en andere crewleden ofcourse- dankbaar voor wat ze voor de site doen (:

    Bedoel je dan dat er mods zijn die je op een neerbuigende manier aanspreken? Of voel je je gewoonlijk ook zo, als iemand je ergens op aan spreekt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Bedoel je dan dat er mods zijn die je op een neerbuigende manier aanspreken? Of voel je je gewoonlijk ook zo, als iemand je ergens op aan spreekt.

    Gewoonlijk heb ik daar geen last van.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Gewoonlijk heb ik daar geen last van.

    Hm, nouja. Je kan iemand altijd een PB sturen, als je zoiets ervaart bij diegene. Misschien is 't wel onbewust ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik steun de crew, ze doen hard hun best hoor... Waarom wordt er op een topic dat om begrip vraagt weer zo heftig gereageerd?
    Misschien moeten er wat meer crewleden komen? Of zijn er tussen de examens door wel genoeg?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Oh, geen dank! (cat)

    Morgue schreef:
    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Oh, geen dank! (cat)


    Maar jij bent helemaal geen moderator?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!