• Beste Q users,

    De laatste tijd merken wij steeds meer dat er ontevredenheid heerst over de gang van zaken momenteel. Enkele voorbeelden die we hiervan kunnen noemen is dat niet ieder topic meer prioriteit heeft wat updaten betreft en het feit dat we brutaal en arrogant zouden zijn.

    Het schijnt de meeste mensen echter te ontgaan dat de crewmembers géén computerprogramma’s zijn die 24/7 op de site alles draaiende houden. Wij zijn mensen die op vrijwillige basis meehelpen om deze site zo leuk mogelijk te houden voor de ruim 700 anderen die uren aanwezig zijn. Dit betekend dus ook dat deze crewleden nog naar de middelbare school/hoge school/universiteit gaan en dus, net zoals vele andere users, tentamens of examens hebben.
    Wij willen nu, na veel ergernissen die we allemaal proberen te onderdrukken, nog maar eens benadrukken dat we niet meer kunnen dan werken NAAST ons eigen leven. School heeft prioriteit, en naast school gaan wij ook gewoon naar vrienden of een dagje naar familie. Dit is voor iedereen een drukke periode, met de gevolgen dat het iets langer kan duren voor je antwoord krijgt op een PB of GB bericht, voor er een topic is geüpdate of voor de bèta’s alle aanvragen hebben weggewerkt. Een beetje respect en geduld zou al een hoop schelen en ergernissen van beide kanten voorkomen.

    Wat onze ‘houding’ hier op Q betreft, zoals eerder aangegeven zijn we mensen én ook wij hebben dus een mening, die kan bij sommigen in het verkeerde keelgat schieten, dat is dan jammer. Maar niemand kan ons verplichten om te zwijgen of onder alle omstandigheden vriendelijk te blijven, helemaal niet als men achter onze rug om denkt te kunnen praten zonder dat we erachter komen. Als er problemen zijn meld dat dan gewoon bij ons en we zullen het proberen op te lossen.

    Momenteel staan de meeste crewleden op het punt om het werk helemaal aan de kant te leggen tot de examens voorbij zijn en dat is iets wat we met zijn allen moeten vermijden. Laten we het dus proberen een beetje gezellig te houden, want de examens op zich veroorzaken al genoeg stress en spanningen.

    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Dank voor het begrip,
    De crew

    Persoonlijk vind ik 't wel okee dat crewleden zo nu en dan ook gewoon eens zeggen wat ze vinden of off-topic gaan, anders wordt heel Q zo saai en strak. Daarbij zijn we allemaal nog jong en mag lang niet iedereen elkaar, waardoor 't nogal wiedes is dat er zo nu en dan ophef om iets is ;].


    i put the fun in funeral

    Het spijt me trouwens dat ik in dit topic zoveel kritiek zit te leveren, terwijl het eigenlijk om respect vraagt en ik dat ook heb voor jullie. Sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    WATIC schreef:
    (...)We scheren jullie ook niet allemaal over dezelfde kam, maar sommige schieten wel uit in dat offtopic gaan. Ik ga nu geen namen noemen.r Dat komt ook omdat jullie gewone user vrienden het doen en jullie gewoon lekker mee gaan doen. Niks ergs aan, maar als er in een topic offtopic wordt gegaan waar ik in zit, zijn het wel steeds dezelfde. Dat is ook toeval, want ik klik niet op alles en dat doen jullie ook niet, maar het valt mij dan natuurlijk er op. En dan heb ik het ook niet over 2 post off-topic, maar soms wel eens 2 pagina's. En ik wil niet vervelend doen, maar als een mod of een beta een felle bek tegen mij opzet, dan ga ik mij als gewone user zeker niet laten doen. Okey, je moet je niet anders voordoen zoals je bent, maar sommige reacties zijn gewoon niet gepast en het kan dan nog om te lachen zijn, wij zien geen gezichtsuitdrukking op onze computerscherm en ik ben nu eenmaal iemand die die kat altijd als aanvallend zie. Ik bijt vaak ook op mijn tong en ik ga soms ook eens over de schreef, maar sommige dingen worden niet goed genoeg aangepakt op deze site en dan gaat je ergernis soms ook serieus groeien en op een gegeven moment kan niemand nog iets goed doe. Ik heb trouwens het idee dat jullie dat bij mij ook hebben, want als iemand over iets zaagt en ik zeg daar dan één iets op of ik beaam iets en dan wordt ik door jullie aangevallen. Of het toeval is of niet, ik weet het niet, maar ik voel mij dan aangesproken.


    (cat) Waarom bespreek je dat dan niet met die bepaalde persoon als een volwassene? ik snap je punt ergens wel, maar op je tong bijten gaat weinig uithalen. Bespreek het gewoon simpelweg met die persoon?
    Daarbij kom jij zelf ook vaak nogal aanvallend over in topics.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (cat) Waarom bespreek je dat dan niet met die bepaalde persoon als een volwassene? ik snap je punt ergens wel, maar op je tong bijten gaat weinig uithalen. Bespreek het gewoon simpelweg met die persoon?
    Daarbij kom jij zelf ook vaak nogal aanvallend over in topics.
    Ja, en dat zeg ik ook net en jij doet het ook continu en andere users ook. Soms zijn er ook misverstanden, maar om het met iemand uit te praten werkt ook niet altijd. Ik heb al eens een probleem gehad met een crewlid en met een gewone user, maar dat heeft in de tijd niet echt in mijn voordeel gewerkt, want er wordt toch niks aan gedaan omdat het soms ook gewoon om vriendjespolitiek gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Ja, en dat zeg ik ook net en jij doet het ook continu en andere users ook. Soms zijn er ook misverstanden, maar om het met iemand uit te praten werkt ook niet altijd. Ik heb al eens een probleem gehad met een crewlid en met een gewone user, maar dat heeft in de tijd niet echt in mijn voordeel gewerkt, want er wordt toch niks aan gedaan omdat het soms ook gewoon om vriendjespolitiek gaat.

    O, God. Begin niet weer over die vriendjespolitiek (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er niet echt last van dat de moderators en de bèta's weg zijn, heb hun hulp bijna nooit nodig. Maar ja, zo lang jullie respect voor ons hebben - wat tot nog toe altijd zo is geweest - dan hebben wij (of in ieder geval ik) dat ook voor jullie. Dus... Tja. Verder ben ik 't eens met Sarah.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eeyore schreef:
    (...)
    O, God. Begin niet weer over die vriendjespolitiek (no_chears)
    Soms is het wel zo. Soms zijn jullie gewoon niet neutraal genoeg in bepaalde situaties. Begrijpelijk, maar niet echt handig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Ja, en dat zeg ik ook net en jij doet het ook continu en andere users ook. Soms zijn er ook misverstanden, maar om het met iemand uit te praten werkt ook niet altijd. Ik heb al eens een probleem gehad met een crewlid en met een gewone user, maar dat heeft in de tijd niet echt in mijn voordeel gewerkt, want er wordt toch niks aan gedaan omdat het soms ook gewoon om vriendjespolitiek gaat.


    Daarvoor is er een bemiddelaar lijkt me.
    We maken allemaal wel eens zulke opmerkingen en irriteren zich tegenover elkaar. Toch begrijp ik niet waarom je hier nu een heel verhaal vertelt over een moderator ofzo waar je je dan aan ergert -sorry, ik volg je hele verhaal maar half. :'D- terwijl je zelf de middelen hebt om het op te lossen.
    Van vriendjes politiek heb ik nog nooit iets gemerkt op Q maar als dat je stoort kan je het óók gewoon ergens aangeven zodat het word opgelost.

    -Dit is NIET aanvallend bedoeld, okay.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WATIC schreef:
    (...) Soms is het wel zo. Soms zijn jullie gewoon niet neutraal genoeg in bepaalde situaties. Begrijpelijk, maar niet echt handig.

    Er is echt geen sprake van vriendjespolitiek :') En verder ga ik er niet op in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beste mensen, ik wil jullie er even op attenderen dat zodra een van de moderators te ver gaat, in offtopic gaan of heftige reacties of wat dan ook, dan wordt diegene daar altijd op aangesproken. We zijn niet voor niets een team, wij snappen ook heus wel dat we een voorbeeldfunctie hebben. We zorgen er daarom ook voor dat we zoveel mogelijk op één lijn zitten. Dus ja, ook wij maken fouten maar wij komen daar ook echt niet ongestraft mee weg. Alleen dat is net zo min voor jullie ogen bestemd als een waarschuwing voor sommige users vanwege hetzelfde gedrag, het is privé en hoeft verder niet op het openbare forum besproken te worden. Snappez-vous?


    Life is hard and then we die

    WATIC schreef:
    (...) Soms is het wel zo. Soms zijn jullie gewoon niet neutraal genoeg in bepaalde situaties. Begrijpelijk, maar niet echt handig.
    Als er een user in opspraak komt die bevriend is met een of meerdere van de moderators, dan bemoeien deze moderators zich er niet mee of ze blijven gewoon neutraal. Als ze wel tekenen van vriendjespolitiek tonen, dan spreken wij diegene daar op aan omdat wij niet aan vriendjespolitiek doen. Zo simpel als dat en ik denk ook niet meer dan logisch. Erg raar dat jullie nog steeds denken dat er überhaupt nog vriendjespolitiek mogelijk is.


    Life is hard and then we die

    Ik heb respect voor de mods, als ik datzelfde respect ook terug krijg of tenminste normaal behandeld word. Is dat niet zo zal ik mij daar ook op aanpassen. (Dit geldt ook voor users.) Jij vriendelijk tegen mij, ik vriendelijk tegen jou. Heel simpel.
    Geldt natuurlijk wel dat als er achter mij rug om over me word gepraat en ik kom erachter. ik niet meer te genieten ben (Dat geldt ook voor iedereen.) :W

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat mensen een hoop afzeiken. Ik ben het ook niet altijd eens met de mods (zoals een idiote waarschuwing een tijdje terug) maar ik vind niet dat mods slecht werk doen. Ze doen keihard hun best. Ik ken een van de mods, en die zit constant op haar telefoon te kijken of er nog meldingen zijn, ook al kan ze via haar telefoon niet gelijk reageren. Dit tussen het werken aan papers en essays door. Ook de andere mods werken hard tijdens een drukke periode.

    Verder ben ik het met krull eens dat er een gebrek aan respect is. Ik denk niet dat dat probleem zozeer bij de mods ligt, als wel dat de users elkaar gewoon zitten op te stoken. Ik bedoel, geef toe, je kunt niet verwachten dat mods tussen het leren door al hun resterende tijd besteden op quizlet, terwijl ze ook vrienden en familie hebben, en af en toe iets voor hunzelf willen doen.

    Ten slotte: De mods zijn mods maar ook users. Ze moeten op hun houding letten, maar dat betekent niet dat ze nooit offtopic moeten gaan en dat ze niet hun mening moeten geven. Ze zitten ook voor de lol op quizlet en ze geven zo verdomd veel om quizlet dat ze hun vrije tijd steken in het runnen van de site en het oplossen van ruzies en problemen, en voorkomen dat de site volgespamd word. Tussen al dat door mogen ze best gewoon hun mening geven. en soms gaan ze daarbij offtopic, dat mag best. Iedereen mag af en toe offtopic gaan. Als ze nou paginas vol offtopic gaan, da's wat anders maar dat gebeurt nooit. Maar zelfs als ze dat doen vind ik ze bijna altijd respectvol tegenover de users.

    kortom: Ik vind dat mensen gewoon wat moeten dimmen. Jullie zitten constant elkaar op te stoken en mods neer te halen omdat ze niet mod genoeg zijn. Een tijdje geleden deden jullie hetzelfde omdat ze zich te weinig als user gedroegen waardoor een kloof kwam. Wtf willen jullie?



    tot slot, om die zure blik van jullie gezicht af te halen stel ik voor dat jullie doen wat ki ook doe: BOUNCE BOUNCE BOUNCE BOUNCE BOUNCING IS FUN


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Ik vind dat mensen een hoop afzeiken. Ik ben het ook niet altijd eens met de mods (zoals een idiote waarschuwing een tijdje terug) maar ik vind niet dat mods slecht werk doen. Ze doen keihard hun best. Ik ken een van de mods, en die zit constant op haar telefoon te kijken of er nog meldingen zijn, ook al kan ze via haar telefoon niet gelijk reageren. Dit tussen het werken aan papers en essays door. Ook de andere mods werken hard tijdens een drukke periode.

    Verder ben ik het met krull eens dat er een gebrek aan respect is. Ik denk niet dat dat probleem zozeer bij de mods ligt, als wel dat de users elkaar gewoon zitten op te stoken. Ik bedoel, geef toe, je kunt niet verwachten dat mods tussen het leren door al hun resterende tijd besteden op quizlet, terwijl ze ook vrienden en familie hebben, en af en toe iets voor hunzelf willen doen.

    Ten slotte: De mods zijn mods maar ook users. Ze moeten op hun houding letten, maar dat betekent niet dat ze nooit offtopic moeten gaan en dat ze niet hun mening moeten geven. Ze zitten ook voor de lol op quizlet en ze geven zo verdomd veel om quizlet dat ze hun vrije tijd steken in het runnen van de site en het oplossen van ruzies en problemen, en voorkomen dat de site volgespamd word. Tussen al dat door mogen ze best gewoon hun mening geven. en soms gaan ze daarbij offtopic, dat mag best. Iedereen mag af en toe offtopic gaan. Als ze nou paginas vol offtopic gaan, da's wat anders maar dat gebeurt nooit. Maar zelfs als ze dat doen vind ik ze bijna altijd respectvol tegenover de users.

    kortom: Ik vind dat mensen gewoon wat moeten dimmen. Jullie zitten constant elkaar op te stoken en mods neer te halen omdat ze niet mod genoeg zijn. Een tijdje geleden deden jullie hetzelfde omdat ze zich te weinig als user gedroegen waardoor een kloof kwam. Wtf willen jullie?



    tot slot, om die zure blik van jullie gezicht af te halen stel ik voor dat jullie doen wat ki ook doe: BOUNCE BOUNCE BOUNCE BOUNCE BOUNCING IS FUN


    Alwin is een schat _O_


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    (...)

    Alwin is een schat _O_

    Voor deze ene keer...


    "I shut my eyes in order to see.'