• -Foto verwijdert door mod-

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 mei 2012 - 12:45 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Tempesta schreef:
    (...)
    Omdat ik het weer zo typisch vond dat hij er bij betrokken was en ik het gevoel had dat er anders wel mensen hem de schuld zouden gààn geven. Niet zo expliciet, maar hem er mee konden gaan associëren.

    Maar dan zou het ook Miley's schuld zijn geweest toen één van haar fans haar eigen kat op zou eten als ze geen kaartjes zou krijgen voor haar concert. - Ze heeft haar kat opgegeten. Want ze had geen kaartjes gekregen.


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Die heb ik al vaker gezien. Ik vind het werkelijk waar belachelijk. En in plaats van ziekelijk: psychotisch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    11th schreef:
    (...)
    Maar dan zou het ook Miley's schuld zijn geweest toen één van haar fans haar eigen kat op zou eten als ze geen kaartjes zou krijgen voor haar concert. - Ze heeft haar kat opgegeten. Want ze had geen kaartjes gekregen.

    Wow, daar wist ik niets van. En néé, ik zeg net dat die sterren daar ook niets aan kunnen doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Oh my... Nu ja, je kunt hier Bieber natuurlijk niet voor blaimen, waarschijnlijk is die jongen ook in schok als hij zoiets ziet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat gaat er echt over. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    11th schreef:
    (...)
    Maar dan zou het ook Miley's schuld zijn geweest toen één van haar fans haar eigen kat op zou eten als ze geen kaartjes zou krijgen voor haar concert. - Ze heeft haar kat opgegeten. Want ze had geen kaartjes gekregen.

    Inderdaad, dat vind ik nog ziekelijker. Dat was een geobsedeerde man, toch?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dit is niet meer ziekelijk. Dit is gestoord, psychotisch. Deze mensen moeten in een psychologische inrichting worden gestopt.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dit is niet meer ziekelijk. Dit is gestoord, psychotisch. Deze mensen moeten in een psychologische inrichting worden gestopt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Dit is niet meer ziekelijk. Dit is gestoord, psychotisch. Deze mensen moeten in een psychologische inrichting worden gestopt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Uh damn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wouw zelfs mijn kamer is niet zo rommelig
    *pakt Death note* Full name?


    Shoganai i ne~

    DarkSavior schreef:
    Dit is niet meer ziekelijk. Dit is gestoord, psychotisch. Deze mensen moeten in een psychologische inrichting worden gestopt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaaa, waar zag ik dat laatst! Moet je toch wel ziek zijn of niet..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    dat is inderdaad ziekelijk.


    -

    Zij heeft echt hulp nodig, ik ben ook een enorme fan van Jb en 1D maar dit zou ik echt nooit van mn leven voor ze overhebben..


    What by Zeus' beard is going on????