• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alana Baylee Emerson.

    "Scott. Gezellig dat je ook bij ons komt logeren. Zullen we dan maar naar huis gaan? Of naar het huis waar jullie de komende tijd gaan verblijven." Stelt Scott dan voor. Ik knik en hoor Shane even grinniken. Hij glimlacht even naar me en slaat zijn arm om mijn schouder, voor zoverre dat kan natuurlijk met zijn bagage.
    "Wees eerlijk, wie snurkt er?" lacht hij dan. Heel langzaam, met een brede grijns, steekt Scott zijn vinger omhoog. "Soms," Voegt hij er aan toe en grinnikt even.
    "Maar dit kunnen we ook allemaal bij ons thuis overleggen. Zullen we gaan?" Stelt hij dan opnieuw voor.
    "Laten we maar gaan dan." Zeg ik met een glimlach en kijk vervolgens naar een meisje die erbij komt staan.
    "Sorry dat ik jullie stoor maar ik moet Scott even lenen," Glimlacht ze, waarna ze, zonder antwoord, Scott meetrekt aan zijn arm.
    "Dat word dus wachten.." Mompel ik dan en kijk even naar de witte koffer die nog steeds tussen mijn benen staat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beaudine Nicole Rivera.
    "Tja," Murmelt hij en blijft op het bed liggen.
    Ik heb liever dat hij daar blijft liggen dan dat hij naast me gaan staan. Ik voel me dan gewoon zó klein. Niet dat ik me gekleineerd voel, maar hij is gewoon groot. En ik ben klein.
    "Austin! Kun je ze naar hun tijdelijke kamer brengen?" Schreeuw mevrouw Linscott.
    "Hoe kunnen we ze met zijn drieën in één kamer stoppen? Dan zou er iemand bij Skyler moeten slapen," Roept hij terug. "Maar oke, ik breng ze er wel heen," Geeft hij toe en gaat rechtop op zijn bed zitten, daarna staat hij op en loopt naar me toe.
    "Ben ik ook nog zo ongezellig als ik je naar jullie kamer breng?" Vraagt hij met een grijns.
    Ik denk even na en dat is duidelijk in mijn gezicht te zien. "Misschien," Zeg ik dan met een glimlach. "Maar je bent nog gezelliger als je mijn koffer naar boven sjouwt," Voeg ik eraan toe, maar ik wed dat hij dat toch niet gaat doen. Of wel?

    [Ik reageer zo met Scott. Nu eerst eten.]

    Austin Braylon Linscott.

    Er is duidelijk van haar gezicht af te lezen dat ze het antwoord niet meteen weet en er even over na moet denken.
    "Misschien," Zegt ze dan met een glimlach, "Maar je bent nog gezelliger als je mijn koffer naar boven sjouwt" Voegt ze eraan toe.
    "Dat maakt me niet gezellig, dat maakt me een slaaf en een pakezel" Zeg ik en lach even. "En jammer genoeg voor jou, ben ik en wil ik dat niet worden." Vervolg ik, waarna ik mijn handen op haar schouders leg en haar vervolgens omdraai, zodat ze eerst haar koffers van beneden kan halen. Daarna laat ik ze alle drie hun tijdelijke kamer zien, ookal denk ik dat er iemand bij Skyler moet slapen, aangezien er maar twee bedden op de logeerkamer staan en om nou iemand bij Rebecca en mij te laten slapen is ook niet zo'n goed idee denk ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nou, misschien komt er wel iemand bij Austin en Rebecca. ;p]

    Beaudine.

    "Dat maakt me niet gezellig, dat maakt me een slaaf en een pakezel," Zegt hij en lacht. Zijn lach is niet irriterend, maar gewoon gezellig en ook wel een beetje sexy.
    "En jammer genoeg voor jou, ben ik en wil ik dat niet worden," Zegt hij, legt zijn handen op mijn schouders en draait me om, richting de trap.
    "En hij noem zich een man," Mopper ik en loop de trap af, pak de tas, sla deze om mijn schouder en klim de trap op.
    "Waar is die logeerkamer?" Vraag ik aan hem.

    Austin Braylon Linscott.

    "En hij noemt zich een man" Moppert ze, waarna ze vervolgens de trap afloopt, haar tas pakt en die om haar schouders slaat om vervolgens weer via de trap naar boven te komen.
    "Waar is die logeerkamer?" Vraagt ze dan.
    "Loop maar mee, als je me niet kunt bijhouden moet je het maar zeggen" Zeg ik en lach even. In huis is het dan niet zo erg, maar buiten met muziek loop ik meestal op een nogal snel tempo, terwijl ik het zelf meestal niet door heb.
    Ik glimlach even naar haar, waarna ik de gang door loop en aan het einde bij een grote spiegel aan de wand terecht kom. Daar draai ik me een kwartslag om naar rechts en open vervolgens de deur. Twee aparte zwarte bedden staan tegen een muur aan geplaatst. Een wit matras, wat er bijna nieuw uitziet.
    Op het ene bed is een rood hoeslaken over het matras heen gegaan met daarop een licht grijs deken met een diep rode tekst erop. 'Everyone is perfect in their own way.' Staat er met sierlijke diep rode letters op gedrukt.
    Het andere bed heeft een wit hoeslaken met daarop een zwart deken. Op het zwarte deken staat een microfoon afgebeeld met muzieknoten. 'Believe in your dreams.' Staat er met dezelfde sierlijke letters als op het andere deken geschreven, maar dan met witte letters. Op beide bedden ligt ook nog een neutraal kussen wat bij de kleuren van de rest van het bed passen.
    Verder is de kamer erg neutraal, maar klein. Een kledingkast en een bureau waar een spiegel en nog wat frummels op staan staan ook nog in de kamer, maar voor de rest is er niet zo veel ruimte meer over. Een loop pad en twee lees lampen aan de muur.
    "Aangezien het nog geen avond is, hoeven we ook nog niet te weten wie waar slaapt. Er moet sowieso iemand bij een van ons op de kamer, tenzij jullie met zijn drieën in dit mini kamertje willen slapen." Zeg ik en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Grr.. Veel inspiratie, maar geen zin om eeuwig te typen.]

    Bethany Richelle Blueford
    "Je doet je best maar" zeg ik lachend terwijl ik me afvraag waar dit gesprek naar toe gaat.
    "Maar ik blijf erbij dat ik jou geen sexbeest typje vind" zeg ik.
    Ik haal even een hand door mijn haar zodat het iets minder voor mijn ogen hangt.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    SkyFall schreef:
    Bethany Richelle Blueford
    "Je doet je best maar" zeg ik lachend terwijl ik me afvraag waar dit gesprek naar toe gaat.
    "Maar ik blijf erbij dat ik jou geen sexbeest typje vind" zeg ik.
    Ik haal even een hand door mijn haar zodat het iets minder voor mijn ogen hangt.


    [4 of meer regels!]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [4 of meer regels!]

    Sorry ik vergeet het steeds :x


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Ik blijf erbij dat ik jou geen sexbeest vind" zegt Beth. Ik frons mijn wenkbrouwen even. "En hoezo niet dan" Ik laat de stoel even op twee poten balanceren en kijk naar Bethany. Zonde dat ze zo'n jonge meid is, Zou 4 jaar verschil al als pedofelie worden gezien? volgens mij wel. Helaas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [xMarvelous --> Amorphous]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bethany Richelle Blueford
    "En hoezo niet dan" antwoordt hij terwijl hij zijn stoel laat balanceren op 2 poten.
    "Nou, je bent er best knap genoeg voor hoor, maar anders had je vast allang met iemand staan flirten voor je sex" zeg ik.
    Het schiet even door mijn hoofd dat hij echt heel knap is, maar hij is 20, snel begin ik te rekenen, mijn ouders verschillen 7 jaar, dus dan is 4 niks. Toch?


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Mededeling.
    XScaramouche is niet meer actief.
    Haar profiel is niet meer zichtbaar, waarschijnlijk heeft ze hem verwijderd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'