• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:17 ]


    El Diablo.

    [Zo, bender, maar aangezien de halve klas weg is gelopen en er weer een paar terug zijn... :s]
    Will Schuester

    Ik sta stomverbaasd naar de klas te kijken. Wat is er met hun aan de hand? Dit is niet de klas waar ik vorig jaar zo'n plezier mee had. 'Oké, ik denk dat ik dit probleem in jullie handen laat. Omdat dit de eerste schooldag is wil ik graag dat jullie een liedje voorbereiden uit jullie lievelingsfilm. Heeft iemand al een idee?' Ik kijk even de hele klas rond, als ik een makkelijke opdracht geef, zijn ze hopelijk meer bezig met het liedje dan met elkaar.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [haha will doet niet eens wat geniaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:

    Ik kuch even om aan te geven dat ik niet van plan ben om mezelf
    voor te stellen. Ik denk ook gelijk even na, een liedje uit THG zou
    wel heel leuk zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wacht, is Misery nieuw? Anders stuur ik Finn zo even naar je toe.]

    Finn

    'Hij is veranderd. Jij hebt toch ook wel eens dingen gedaan waar je spijt van heb?' vraag ik, terwijl ik haar voor een paar seconden afwachtend aan kijk maar haar toch niet laat antwoorden. 'Laat in ieder geval één ding duidelijk zijn,' ik laat even een korte stilte vallen. Zodat het misschien beter zou doordringen bij haar. 'Ik trap niet meer in je leugens, dus laat me met rust en sms me niet meer.' roep ik nu tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik denk even na, en haal mijn schouders op.
    'Weet niks' mompel ik.


    El Diablo.

    (Ja, ze probeert erdoor heen te komen en bij glee te mogen. Maar ze is velegen, behalve als ze zingt.)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachel
    "En mijn grootste fout van heel mijn leven was een relatie met je beginnen en denken dat je mijn droomjongen was, ik lieg niet eens maar weetje ooit zal je er wel achterkomen en dan kun je doen wat je wilt maar ik heb het helemaal gehad met je." schreeuw ik terug. Argh die jongen dacht ook dat de hele wereld van hem was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Als ik achter me gekuch hoor, schiet het me plotseling weer te binnen dat Misery stond te kijken. 'Oh, er is ook iemand die ik aan jullie wil voorstellen. Haar naam is Misery en ze wil misschien bij Glee. Ik verwacht daarom ook van jullie dat er verder normaal gedaan wordt in deze les. Kom maar Mmisery' Ik draai me om en kijk haar glimlachend aan. Misschien zorgt deze nieuwe leerling er wel voor dat de spanning een beetje afzakt.

    [ik ben alleen zo wel ff uurtje weg, maar daarna reageer ik wel weer]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [gehehhe welke sapnningen zijn er spanningen??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:


    Voorzichtig zet ik een paar stapjes naar voren. Oke, ik denk dat
    dit wel goed kwam


    We've lived in the shadows for far too long.

    [lol, blijkbaar negeert will rachel en Finn, haha oeps]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [hihihi eey misery het lijkt net of je leert lopen](cool)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Als jullie de namen doorgeven van de liedjes die jullie willen zingen zorg ik dat de band er klaar voor is. Zoals jullie weten mogen jullie altijd oefenen. Als jullie je liedje door hebben gegeven mogen jullie weg' Ik draai me om en kijk Misery even glimlachend aan. 'Als je er klaar voor bent mag je deze opdracht al meedoen om te kijken of je past bij de andere. Geen zorgen het is niet moeilijk.' Ik kijk haar vol verwachting aan.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Misery:


    "Zou ik ook een liedje van een boek mogen zingen, ik hou niet zo van films en vind 'The hanging tree' heel erg mooi." Ik was echt geen fan van films en dit liedje kwam wel voor in een film, hij as alleen nog niet uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    volgens mij klotp de rpg niet want hij zegt naar huis maar dit is het eerste uurtje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan